IKM uke 11

Krysser fingrene for det♡
Har du prøvd lenge eller?

Vi mistet i juni i fjor og da først begynte vi å prøve for fullt egentlig. Men har snakket om det nå i ett år.
Var gravid i desember, mistet akkurat 4 uker på vei og gravid i januar, da mistet vi i uke 6.
Visst jeg har regnet meg ut riktig så er jeg 3+2 eller 3+3 i dag. Testet så tidlig som dette med gutten min også, da med en clearblue digital som viste 1-2. Regner med at den vil vise det nå visst jeg kjøper en men jeg tror ikke det er nødvendig så lenge fertilitetsmonitor viste gravid.

Ja jeg sa til mannen for en stund tilbake at jeg ønsket meg en helt fersk baby å kjøpe julegaver med ♡ Og ser ut til at ønsket mitt blir oppfylt ♡ Tok flere tester nå, skal legge de ut :) Tok en test som hørte til monitoren i går, 10 dpo, det stemmer :) Den var svak men synlig :) Den ligger øverst :) Her er det ingen tvil lenger :)
Gratulerer så mye :happy:

Vi mistet i juni i fjor og da først begynte vi å prøve for fullt egentlig. Men har snakket om det nå i ett år.
Var gravid i desember, mistet akkurat 4 uker på vei og gravid i januar, da mistet vi i uke 6.
Visst jeg har regnet meg ut riktig så er jeg 3+2 eller 3+3 i dag. Testet så tidlig som dette med gutten min også, da med en clearblue digital som viste 1-2. Regner med at den vil vise det nå visst jeg kjøper en men jeg tror ikke det er nødvendig så lenge fertilitetsmonitor viste gravid.

Tror og en digital ville vist positiv nå ja:)
Krysser fingrene for at spira klorer seg fast nå da♡

Klarer jo selvfølgelig å skimte en strek på min om jeg stirrer lenge nok, i vinduskarmen:p hahaha

Dere ga meg mot til å teste nå, men jeg kan bare IKKE tro det! Se her da, også kom de opp med en gang :nailbiting::happy:

Vedlegg

• IMG_20160314_101128.jpg
    IMG_20160314_101128.jpg
    164,3 KB · Visninger: 88
Tror og en digital ville vist positiv nå ja:)
Krysser fingrene for at spira klorer seg fast nå da♡

Klarer jo selvfølgelig å skimte en strek på min om jeg stirrer lenge nok, i vinduskarmen:p hahaha

Kan du ikke legge ut bildet da? Testen vil nok være positiv i forhold til når egget fester seg i livmoren så ikke mist håpet ♡

Kan du ikke legge ut bildet da? Testen vil nok være positiv i forhold til når egget fester seg i livmoren så ikke mist håpet ♡
Vanskelig å ta bilde i vinduet/verandadøra. Er ingen karm å legge den på... også skimter jeg bare i en viss vinkel:p hahaha
Ser blenda ut på bildet i mine øyne

1457947169913.jpg

1457947188903.jpg

Jeg har ikm i dag. Testet negativt 11 dpo og tenkte jeg skulle vente med mer testing til i dag for å se om mensen kom først.
Ikke noe tante enda, men kan hende hun melder sin ankomst i løpet av dagen da.
Hadde mye stikkinger og "kiling" i livmor 5-9dpo og stikkinger i brystene, men dette forsvant for noen dager siden. Så ble vel ikke noe denne gangen.. Får ta en test i kveld om ikke mensen har kommet.
Gratulerer til dere med positiv test :)

Nå tror jeg streksynet har tatt meg:p stirrer for hardt, så nå ser jeg strek fortere:p haha
Men nå er det langt over tidsfrist og da...

Back
Topp