IKM uke 11

Gratulere til alle gravide på ukens første dag!:D
Her tror jeg tr kom idag. Hadde litt blødninger i 2 tida, men er liksom ikke ordentlig i gang enda..:confused:

Trodde ikm var i dag, men ser på womanlog den skulle kommet i går. Fremdeles ingen ting. Tok en test i dag, men negativ.
Positiv el test 28/2 og el-slim. Må ha hatt el da for har ikke hatt tegn til det senere i syklusen.
Trodde tiden mellom el og mens var fast?!
Rart ikke mensen dukker opp!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    78,5 KB · Visninger: 96
Trodde ikm var i dag, men ser på womanlog den skulle kommet i går. Fremdeles ingen ting. Tok en test i dag, men negativ.
Positiv el test 28/2 og el-slim. Må ha hatt el da for har ikke hatt tegn til det senere i syklusen.
Kanskje bare sen HCG-stigning ;) blir spennende å se!

Kan være sen hcg-produksjon;)
Krysser fingrene for deg.
Ser dessverre ikke noe på testen din

Oppdatert liste

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie
Tenkendelig pp4

TR på besøk...
Puusemor
SM1986

Ikke oppdatert

Dette er jo som om jeg selv skulle skrevet det :p Dere hadde i det minste sex :p Og dermed all grunn til å lykkes :) Jeg fikk max på monitoren min onsdag og torsdag 2 og 3 mars :) Hadde kun sex onsdags kveld så jeg ble mildt sagt sjokka når jeg fikk den rosa streken på testen. Det er ikke gått opp for meg men inn på listen på november er jeg komt meg :-D Mannen vet det ikke for han var så trøtt i morges at han ikke så testen, ha ha så jeg satt å gråt på badet med hunden som trøst når monitoren viste gravid! Mannen skal få vite det i morgen, nøyaktig på dagen 9 år etter at vi ble foreldre første gang ♡
Gratulerer så mye :happy:Kroppen er jammen merkelig :) typisk at det skjer når man minst venter det å da! Din historie var jammen mer mystisk en min;)

Gratulerer til de gravide! God start på uken:)

Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?
Øm/klumpete på siden av brystene. Litt mindre i dag(og det bekymrer meg). Litt ustabil i humøret i går, gråti av alle som vunnet når jeg har sett på ski på tv i helga ;) idag har jeg hatt mye romenstering i magen, murringer og stikninger. Litt tegn til halsbrann nå på kvelden, også er jeg varm!

Ny test nå i kveld, måtte få brukt opp de dumme boots testene. Hehe.. Ser jo en skygge her, hvis dette er vanlig på boots tester burde de bli forbudt!! :P haha
Ja, kan nok se en liten skygge ;) jeg hadde håpet på det beste og tatt en ny i morgen eller torsdag! Synes bt sine strimler er best :)

Ser tydeligere strek i dag:D føler at det hadde vært lettere å se på bt sine, men... :p
Vet ikke hvor godt det syns på bildet da.

1458021641763.jpg

Ny test nå i kveld, måtte få brukt opp de dumme boots testene. Hehe.. Ser jo en skygge her, hvis dette er vanlig på boots tester burde de bli forbudt!! :P haha

Ser helt klart noe på denne:)
Så ikke den forrige, så da har den jo blitt litt sterkere? Håper det ikke bare er testene som er tullete

Der synes jeg at jeg ser noe!! Så spennende :D gleder meg til å se neste i morgen, er det ikke sånn at de fordobles annenhver dag?
I dag trengte jeg ikke å myse eller vri for å se noe:p :D hehe
De sier vel så ja, så blir spennende:D

Ser helt klart noe på denne:)
Så ikke den forrige, så da har den jo blitt litt sterkere? Håper det ikke bare er testene som er tullete
Takk for svar jenter :) Vi får krysse fingrene for alle oss som venter på svar. Og gratulerer så masse til alle som har blitt gravide :D
Stikker innom apoteket etter jobb å tar en siste test i kveld hvis ikke tanta dukket opp i løpet av dagen :)

Takk for svar jenter :) Vi får krysse fingrene for alle oss som venter på svar. Og gratulerer så masse til alle som har blitt gravide :D
Stikker innom apoteket etter jobb å tar en siste test i kveld hvis ikke tanta dukket opp i løpet av dagen :)

Håper vi får sterkere streker snart begge to:)

Kjente jeg ble litt skjelven i kroppen her nå. Er sååå lenge til neste test for å se om den er sterkere!
Mer kvalm i dag enn jeg har vært og, så det er jo et godt tegn♡ :p
Prøvde å ta bilde i vinduskarmen, men syns det er vanskelig å se på bilder
1458031071701.jpg

Ja, kan nok se en liten skygge ;) jeg hadde håpet på det beste og tatt en ny i morgen eller torsdag! Synes bt sine strimler er best :)

Hvordan går det hos deg da? :)
Skal du teste noe?

Back
Topp