Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Og hvor mange dpo er du?Haha, jeg er i akkurat samme situasjon og gjorde det samme, med samme resultatMen skjønner ikke hva det betyr!! Må EL-test være positiv for at man kan tenke at det er Hcg som har gitt utslag?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvor mange dpo er du?Haha, jeg er i akkurat samme situasjon og gjorde det samme, med samme resultatMen skjønner ikke hva det betyr!! Må EL-test være positiv for at man kan tenke at det er Hcg som har gitt utslag?
![]()
Jeg er 12 dpo i følge kalenderen min. Testet etter El på monitor og fikk max i 2 dager.. Irriterende at jeg ikke har noen graviditet tester i hus nåJa, den ser slik ut. 11 DPO i dag. Sist svangerskap testet jeg ikke før i uke 5, så aner ikke hvordan kroppen min er til å produsere Hcg tidligVis vedlegget 350885
9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste![]()
Spennede!Jeg er 12 dpo i følge kalenderen min. Testet etter El på monitor og fikk max i 2 dager.. Irriterende at jeg ikke har noen graviditet tester i hus nå... Skal prøve å teste med en stav test igjen senere for å sjekke om jeg ser noe forskjell..

Tok test rett etter jeg hadde spist og drukket mye brus.. Så da var jo testene svakere. For var veldig utvanna urin.Spennede!![]()
Spennende9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste![]()
Det er lov å håpe, men i dag sank temperaturen også - og menssmertene er i gangHåper bare det er for tidlig og at du produserer hcg sent

noen andre som ser den??Jeg skimter en strek jaFøler jeg fik min første svaaake strek i dag på babyplannoen andre som ser den??Vis vedlegget 350910
Kjenner jeg er kjempespentJeg skimter en strek jaspennende! Krysser fingrene for at den blir sterkere
![]()
bare fått blenda frem til nå, 10/11 dpoJeg ser!Føler jeg fik min første svaaake strek i dag på babyplannoen andre som ser den??Vis vedlegget 350910

Så bra at det ikke et bare meg så ser denJeg ser!![]()

Så dumtDet er lov å håpe, men i dag sank temperaturen også - og menssmertene er i gang![]()
Ser ihvertfall strek på clear blueTok en fra clear blue å, den var det å en svak strek på men rakk ikke ta bilde før jeg kjørte i bhg. nå er den tørka men vet ikke om jeg stoler helt på
tester med blått i.
Vis vedlegget 350919 Vis vedlegget 350920
Ser den!Føler jeg fik min første svaaake strek i dag på babyplannoen andre som ser den??Vis vedlegget 350910
Mangojenta har ikm idag. Hvordan går det?♡ Mandag 8. Mars ♡
Mangojenta - 21år - PP12 - B1 - EL 22.02 - IKM 08.03