Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde «ikke gravid» på morgen 9dpo og «gravid 1-2» på kvelden 9dpo.
Hvis det der er Rfsu test så er de supersvake! Hvis du har mulighet til å teste med noe annet feks CB+ anbefaler jeg det! Da får dj sikkert sterkere strek! Her er bilde av min rfsutest i dag 15dpo mens jeg fikk 2-3 på digitalDagens test vært blenda frem til nå, aner ikke dpo..
Er babyplan sine bedre enn rfsu?Hvis det der er Rfsu test så er de supersvake! Hvis du har mulighet til å teste med noe annet feks CB+ anbefaler jeg det! Da får dj sikkert sterkere strek! Her er bilde av min rfsutest i dag 15dpo mens jeg fikk 2-3 på digitalVis vedlegget 350999
Hvis det der er Rfsu test så er de supersvake! Hvis du har mulighet til å teste med noe annet feks CB+ anbefaler jeg det! Da får dj sikkert sterkere strek! Her er bilde av min rfsutest i dag 15dpo mens jeg fikk 2-3 på digitalVis vedlegget 350999
Jeg tror alt er bedre enn rfsu Har googlet litt da jeg synes mine var så svake, og ser flere har stusset på det og lagt ved bilder av knallsterke tester tatt på samme urinEr babyplan sine bedre enn rfsu?
Så dumt lykke til med neste ppKan settes på tr
Lykke til videre
Skal ikke disse være veldig følsom? Må teste på nytt i morgen daJeg hadde «ikke gravid» på morgen 9dpo og «gravid 1-2» på kvelden 9dpo.
Må prøve å teste på nytt igjenn i morgen da Så skuffet siden jeg tydelig så strek på både babypla å cb+ i går så ingenting på babyplan i dag, bare svak strek på cb+men det kan jo være skygge.Jeg hadde «ikke gravid» på morgen 9dpo og «gravid 1-2» på kvelden 9dpo.
Fikk også mensen 12 DPO denne gangen.. Spottet 11 DPO. Så jeg lurer på det samme!Kan settes på tr, mensen kom nå 12 dpo
Lykke til videre og håper mange får to fine streker
Er det tidlig med mensen 13 dager etter siste pos el test?allså 12 dpo. Eller er det normal lutefase?
Jeg har også lest at tester tidlig viser falsk negativ oftere på dagtid, og at faktisk positive kommer på kveldsurin! Amerikansk nettside, men noe må det jo være i det.
Åå? Det har jeg faktisk ikke hørt, må se om jeg finner noe på nett. Veldig spennende lesestoff syns jeg, alt om syklus egentlig for min del har jeg begynt å blø litt så er nokk trJeg har også lest at tester tidlig viser falsk negativ oftere på dagtid, og at faktisk positive kommer på kveldsurin! Amerikansk nettside, men noe må det jo være i det.