IKM Uke 10

Jeg hadde bittelitt murringer fra i går ettermiddag som ble borte iløpet av natta. Fikk så plutselig mensensmerter etter jeg sto opp. Nå har jeg ikke noe. Temperaturen har falt idag... :shifty:
Hvis min syklus er som de andre gangene så har jeg egentlig tr idag. Om kroppen min er blitt mer normal igjen, så er det ikm på torsdag.
Får nesten bare se, har ingen tester. Skal til legen idag, faktisk. Har en liten følelse av at jeg har for høyt prolaktin-nivå og lavt progesteron-nivå som gjør at egget ikke fester seg og derfor kort lutefase(9dpo-10dpo). Så blir spennende med blodprøver :nailbiting:

Koselig å se noen positive tester:love7

Tror dere en digital fra cb kan slå ut i morgen 12dpo om babyplan får tydeligere strek fra i morgen? Kjenner jeg gruer meg nesten litt for å ta test i morgen etter svak positiv i dag, redd det ikke er sant:hungover::hilarious:

(Vet det bare er å vente noen dager på svar, men blir jo skrullete så spør like vel :bag:)

jeg hadde det jeg mener var masse EL-slim 21/2 første etter MA(temper ikke) i går våknet jeg med vondt i ryggen, og magen og det begynte å blø. Vet jo ikke helt når ikm er, men vanligvis har jeg syklus på 32-33 dager. Idag har det så å si sluttet å blø igjen :stop:.

Kan dette være noe festeblødning, eller er jeg helt på bærtur? :hilarious: Lenge leve håpet, hehe!

(Vet det bare er å vente noen dager på svar, men blir jo skrullete så spør like vel :bag:)

jeg hadde det jeg mener var masse EL-slim 21/2 første etter MA(temper ikke) i går våknet jeg med vondt i ryggen, og magen og det begynte å blø. Vet jo ikke helt når ikm er, men vanligvis har jeg syklus på 32-33 dager. Idag har det så å si sluttet å blø igjen :stop:.

Kan dette være noe festeblødning, eller er jeg helt på bærtur? :hilarious: Lenge leve håpet, hehe!
Det er umulig å svare på... EL-slimet trenger ikke bety at du hadde EL den dagen, eller dagen etter for den saks skyld, jeg fikk slimete utflod (over?) 1 uke før positiv EL-test, men ingenting merkbart når EL var :bored: Men hvis du hadde hatt EL rundt da er det litt i seneste laget for festeblødning, da egget fester seg ca rundt 10dpo. Men, hvis du som meg har EL slim litt før, så er det enda mulig! :) Jeg krysser fingrene for deg i allefall! :shy:

Det er umulig å svare på... EL-slimet trenger ikke bety at du hadde EL den dagen, eller dagen etter for den saks skyld, jeg fikk slimete utflod (over?) 1 uke før positiv EL-test, men ingenting merkbart når EL var :bored: Men hvis du hadde hatt EL rundt da er det litt i seneste laget for festeblødning, da egget fester seg ca rundt 10dpo. Men, hvis du som meg har EL slim litt før, så er det enda mulig! :) Jeg krysser fingrene for deg i allefall! :shy:
Ja jeg er jo helt på villspor :hilarious: Får satse på jeg bare ikke har peiling på den eggløsningen, og det har jeg jo sånn sett ikke :joyful:

Monitoren visste at jeg hadde maks 2 dager for 2 uker siden og lav etter det. Så El må ha vært da? Mens har ikke kommet enda. Kun litt hvit utflod. Og jeg pleier alltid å spotte i noen dager før blødning men ingenting enda.

8D0D5DAF-5011-410B-9830-9B5C4C7ECA43.jpeg

Vet ikke om bilde kom opp, men er ca 9-10 DPO. 11 dager siden Ovitrelle, så stoler ikke på den. Selv om testen var helt hvit i går

Dette er El tester! Tok de i går og idag da jeg ikke har fått g testene i posten enda.. Det øverste bildet fra i går og det nederste fra nå. Tatt på utvinnnet urin.er 13 dpo idag

Vedlegg

• Screenshot_20210308_183320_com.snapchat.android.jpg
    Screenshot_20210308_183320_com.snapchat.android.jpg
    13,9 KB · Visninger: 72
  • IMG_20210308_183539.jpg
    IMG_20210308_183539.jpg
    27,7 KB · Visninger: 76
20210308_192546.jpg
Røk på tidligtest i går 6dpo, det er jo heeeeelt unødvendig!
Og i dag igjen, men lite kritthvitt her ennå altså. At det er mulig å være så utålmodig...

9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste :woot:

grei økning til i dag så jeg kan sikkert settes på gravid. Kjenner jeg er meget skeptisk etter å ha opplevd 2 spontanaborter siste 5 månedene. Håper inderlig det går denne gangen :happy:

Vedlegg

• 9FA07144-AA51-44ED-B3DA-385E984F357F.jpeg
    9FA07144-AA51-44ED-B3DA-385E984F357F.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 136

Det kan jo være festeblødning. Eller såre slimhinner...? Heier på spire!

grei økning til i dag så jeg kan sikkert settes på gravid. Kjenner jeg er meget skeptisk etter å ha opplevd 2 spontanaborter siste 5 månedene. Håper inderlig det går denne gangen :happy:
Gratulerer!

Det kan jo være festeblødning. Eller såre slimhinner...? Heier på spire!
Ja krysser fingrene :hilarious: Fortsatt veldig sparsom blødning i dag, så satser jo på at det ikke blir noe mer! Ikke godt å si med disse kroppene altså :p

Dette er El tester! Tok de i går og idag da jeg ikke har fått g testene i posten enda.. Det øverste bildet fra i går og det nederste fra nå. Tatt på utvinnnet urin.er 13 dpo idag
Hmm, ser ganske like ut. Men leste at G-tester blir fortere positive enn EL-tester, så det kan jo hende at det er for tidlig at EL-test blir positiv? Jeg fikk svakt positiv g.test i dag, og våre EL-tester så ganske like ut i går :happy:

Hmm, ser ganske like ut. Men leste at G-tester blir fortere positive enn EL-tester, så det kan jo hende at det er for tidlig at EL-test blir positiv? Jeg fikk svakt positiv g.test i dag, og våre EL-tester så ganske like ut i går :happy:
Så dumt jeg ikke har noe g test da.. De er på vei i posten. Men posten leverer ikke hver dag lenger heller. Kan jeg se bilde av testen din? El test og g test?

ser lik ut som min i dag :happy: håper og har troen på denne! Verre med meg som har tatt Ovitrelle for 11 dager siden, da er risikoen for at jeg blir lurt
Krysser fingrene for at du ikke blir lurt❤️❤️ Hvor lang tid tar det før ovitrelle vanligvis er ute av kroppen?

Krysser fingrene for at du ikke blir lurt❤️❤️ Hvor lang tid tar det før ovitrelle vanligvis er ute av kroppen?

I følge felleskatalogen, inntil 10 dager. Noen sier den kan henge lenger i. Sist syklus var den ute på dag 8. Så de neste dagene blir spennende :nailbiting: prøver å ikke ha så høye forhåpninger:shy:

Back
Topp