IKM Uke 10

Jeg aner ikke om den må være positiv. Men må være en grunn for at den blir sterke nærmere ikm da :) har du bilde av din test?
Ja, den ser slik ut. 11 DPO i dag. Sist svangerskap testet jeg ikke før i uke 5, så aner ikke hvordan kroppen min er til å produsere Hcg tidlig :meh: 20210307_190258.jpg

Ja, den ser slik ut. 11 DPO i dag. Sist svangerskap testet jeg ikke før i uke 5, så aner ikke hvordan kroppen min er til å produsere Hcg tidlig :meh:Vis vedlegget 350885
Jeg er 12 dpo i følge kalenderen min. Testet etter El på monitor og fikk max i 2 dager.. Irriterende at jeg ikke har noen graviditet tester i hus nå :mad:... Skal prøve å teste med en stav test igjen senere for å sjekke om jeg ser noe forskjell..

9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste :woot:

Jeg ser strek!!

9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste :woot:
Spennende :) jeg ser denne tydelig! Håper det er noe <3

Testet idag etter at gårsdagen ble delvis tilbrakt i senga med kvalme og endel magesmerter. Der var det ikke mye å se gitt. Tempen er fortsatt høy, antar enten 11 eller 9 dpo. Får se til helgen om ikke tr dukker opp innen da.

Vedlegg

• Screenshot_20210308_085110_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210308_085110_com.period.tracker.lite.jpg
    28,4 KB · Visninger: 52
Babyplan fikk en svak rosa strek med en gang men vanskelig å få frem på bilde. Tok en fra clear blue å, den var det å en svak strek på men rakk ikke ta bilde før jeg kjørte i bhg. nå er den tørka men vet ikke om jeg stoler helt på
tester med blått i.
A424E863-D9EA-4C51-B783-C543A6C96DFA.png
FBE34864-15D9-4852-9BA9-B0A25BF315CD.jpeg

Last edited:
Back
Topp