IKM Uke 10

12 dpo i dag, ingen tegn til noe som helst :wacky: Ikke noe øm pupp, stikking eller liten murring noe sted.......annet enn i hodet selvfølgelig :joyful: Har ikke noe følelse av at det klaffet, men håper jo likevel da :hilarious:

Jeg kan settes på TR:hungover:. Tempen droppet i dag 11 DPO. Og jeg har pleid å teste positivt mellom 6-9 DPO. Hadde ikke trua denne pp etter at vi bare rakk en gang på selve EL dagen og hadde feber begge to:joyful:. Lykke til videre alle sammen:D. Måtte det renne inn to streker de neste dagene for dere som er igjen.
jeg får vente på IKM UKE 14.

Jeg kan settes på TR:hungover:. Tempen droppet i dag 11 DPO. Og jeg har pleid å teste positivt mellom 6-9 DPO. Hadde ikke trua denne pp etter at vi bare rakk en gang på selve EL dagen og hadde feber begge to:joyful:. Lykke til videre alle sammen:D. Måtte det renne inn to streker de neste dagene for dere som er igjen.
jeg får vente på IKM UKE 14.
Har gjort det. Lykke til med videre prøving!

Sett meg på TR :) i dag kom tempdroppen.. blødde en times tid i går også og nå litt igjen kå.. så er sikkert en rar form for TR :hilarious:
Ordnet :) lykke til neste pp!

Testet negativt i dag 12 dpo, så jeg kan nok også settes på TR :) Om det mot formodning skulle endre seg så sier jeg i fra, men høyst usannsynlig.

Hei.
Vi har prøvd i flere år uten en positiv test. Skal i gang med IVF i løpet av våren/sommeren.
Har ikke testet etter el denne gangen, da vi i grunnen har gitt opp å prøve selv. Og har i grunnen mistet tellinga på antall PP’r. Men slenger meg med her likevel, om det er greit.

Nannamor - 33år - PP ? - B1 - ca EL 27.02 - IKM 13.03

Last edited:
Hei.
Vi har prøvd i flere år uten en positiv test. Skal i gang med IVF i løpet av våren/sommeren.
Har ikke testet etter el denne gangen, da vi i grunnen har gitt opp å prøve selv. Og har i grunnen mistet tellinga på antall PP’r. Men slenger meg med her likevel, om det er greit.

Nannamor - 33år - PP ? - B1 - ca EL 15.02 - IKM 13.03
Har lagt deg til, men tror du har bommet med rundt 14 dager på EL :p uansett krysser vi fingrene for dere!

I følge Premom skal jeg være 8 dpo, men umulig å vite sikkert da jeg ikke har testet etter el.
Her er i hvertfall min test fra idag. Negativ som forventet:meh:

Vedlegg

• E9D424D5-3374-4603-BD10-ED4D7E0B760B.jpeg
    E9D424D5-3374-4603-BD10-ED4D7E0B760B.jpeg
    51,6 KB · Visninger: 80
Jeg har ingen flere graviditet tester :arghh:.. Jeg venter på fler i posten. Men jeg har masse El tester. Så fikk bare for meg å ta 3 forskjellige i samme urin.. :banghead:.. Vet det ikke viser graviditet..Men de er sterkere enn den ene jeg prøvde for par dager siden. Det betyr mens kommer snart da?
IMG_20210307_173402.jpg

Vedlegg

• Snapchat-551864643.jpg
    Snapchat-551864643.jpg
    14,8 KB · Visninger: 36
Ikke helt greit å si. LH kan svinge i løpet av syklus, og de vil jo og bli positiv ved svangerskap

Jeg har ingen flere graviditet tester :arghh:.. Jeg venter på fler i posten. Men jeg har masse El tester. Så fikk bare for meg å ta 3 forskjellige i samme urin.. :banghead:.. Vet det ikke viser graviditet..Men de er sterkere enn den ene jeg prøvde for par dager siden. Det betyr mens kommer snart da? Vis vedlegget 350878
Haha, jeg er i akkurat samme situasjon og gjorde det samme, med samme resultat :p Men skjønner ikke hva det betyr!! Må EL-test være positiv for at man kan tenke at det er Hcg som har gitt utslag? :banghead:

Back
Topp