IKM Uke 10

Morsomt å komme over noen som har mange barn, og prøver på flere :happy: du har fått dem veldig tett da, Mamacita :happy: jeg prøver på nr 5,blir 40 i år, så usikker på om det går, men prøve kan man :happy:
Jepp, de er veldig tette! :joyful: 15mnder mellom de to første, 2år mellom 2&3, og 17 mnder mellom de tre minste:) Den største ‘gapet’ blir når minsten kommer i november 2år3mnder etter den nest minste:rolleyes: Så blir 6 barn ila 8,5år til slutt:joyful:

Så koselig at dere også har mange barn! Hvor gamle er dine? Masse lykke til!! Håper det klaffer fort:)

Jepp, de er veldig tette! :joyful: 15mnder mellom de to første, 2år mellom 2&3, og 17 mnder mellom de tre minste:) Den største ‘gapet’ blir når minsten kommer i november 2år3mnder etter den nest minste:rolleyes: Så blir 6 barn ila 8,5år til slutt:joyful:

Så koselig at dere også har mange barn! Hvor gamle er dine? Masse lykke til!! Håper det klaffer fort:)
Det er jo fantastisk :happy: nye liv og røre hos dere da :smiley-bounce016 eldste vår er ni år, en på 7,5, ei som er 5 og en som fyller to snart :happy: som jeg skriver over, så bruker kroppen min litt tid på å komme i syklus etter fødsler, ellers skulle jeg gjerne hatt enda flere barn :) men nå krysser vi fingre for nr fem :) gratulere med deres spire da, herlig at det klaffet :)

Ja, det høres eut som det er gode sjanser da :happy: i mai i år? Jeg fikk i 2019,men jeg får ikke syklusen tilbake før over ett år etter fødsel, og da har jeg laaange sykluser pga amming :happy: men fra ca september ifjor har jeg vært stabil:happy: men tester ikke etter EL, så har bare truffet kanskje en gang disse månedene :joyful: masse lykke til til deg, håper det blir baby snart :happy:
Ja, mai i fjor :) Jeg tester heller ikke etter el, men ganske sikker på ca når det er ;) Prøver å ha sex hver 2-3 dag rundt el, men ikke alltid det blir noe av :joyful: Nå er jeg 11 dpo tror jeg.. Så blir noen spennende dager:hilarious: Takk, håper for deg og:Heartred

Godt at vi er flere på samme alder :happy: på sykehuset når jeg fødte sist, sa de at det var vanlig nå å få inn fødende på ca 40 år, og det var ikke uvanlig før i tida, så det er jo bra :happy:
Det var godt å lese at det er vanlig med fødende på ca 40 år :) Jeg blir 39 denne sommeren og føler
at jeg begynner å få liten tid.

Ja, mai i fjor :) Jeg tester heller ikke etter el, men ganske sikker på ca når det er ;) Prøver å ha sex hver 2-3 dag rundt el, men ikke alltid det blir noe av :joyful: Nå er jeg 11 dpo tror jeg.. Så blir noen spennende dager:hilarious: Takk, håper for deg og:Heartred
Da har vi det likedan, har sånn ca peiling på EL, men prøver å ikke time så mye, og noen ganger er det bare vanskelig med logistikken :confused005:happy:

Angret på at jeg ikke testet når jeg våkna så tok en nå 1-2t etter siste dobesøk, blenda som forventet:hilarious: Klarer bare ikke la være. Får teste på morgenurin neste gang:joyful: 9 dpo
6D1DF11A-B038-42DB-B813-8113681744F3.jpeg

Det er jo fantastisk :happy: nye liv og røre hos dere da :smiley-bounce016 eldste vår er ni år, en på 7,5, ei som er 5 og en som fyller to snart :happy: som jeg skriver over, så bruker kroppen min litt tid på å komme i syklus etter fødsler, ellers skulle jeg gjerne hatt enda flere barn :) men nå krysser vi fingre for nr fem :) gratulere med deres spire da, herlig at det klaffet :)
Er jo ganske tette dine også da! :joyful: Jeg har fått tilbake mensen raskt etter fødsler tross fullamming (ca.3mnder), men har startet på cerazette etter barn nr.2 (for da skulle vi gifte oss), og etter nr.4 og nr.5 fordi vi trodde vi var ferdige med å få barn:hilarious: Dette er første gangen det tok tid å få el igjen etter pilleslutt- hele tre mnder! Fikk ikke tilbake el før etter jeg sluttet å amme (han ammet hyppigere på slutten så kan ha vært derfor i kombinasjon med cerazette-slutt?). :rolleyes: Men etter el kom tilbake ble det 7PP før det klaffet nå! Håper virkelig det holder hele veien nå! :Heartred

958F4DF5-E18B-482C-8AE3-489A8D890331.jpeg

12dpo og fikk dette på annengangsurin etter å ha drukket kaffe og vann 1,5t etter jeg tisset sist:joyful:

Rfsu er svake greier altså, men kjøpte en pakke med 8 tester for å se strekene bli sterkere over de første dagene og det gjør de:joyful:
Øverste i går kveld, første i morges, andre i formiddag:)
503F27B3-E880-4B4A-B8F0-00362D92412C.jpeg

Da har vi det likedan, har sånn ca peiling på EL, men prøver å ikke time så mye, og noen ganger er det bare vanskelig med logistikken :confused005:happy:
Ja, logistikken, og lysten:joyful: Mannen får ofte ikke til når det blir så planlagt... Lysten er der kanskje, men han får nok litt prestasjonsangst kanskje, haha:joyful:

Er det ikke strek der da? :wideyed:Er litt utydelig- ta et bilde til? :rolleyes:
Klarer ikke å se noen strek, bilde fikk veldig dårlig kvalitet når jeg la det ut, vet ikke helt hva som skjedde:wideyed: syns den så helt hvit ut, så prøver på nytt i morgen:D Vi er på vei på besøk så får ikke tatt nytt bilde før vi er hjemme igjenn, Vet ikke om den kanskje har logge for lenge da?

Klarer ikke å se noen strek, bilde fikk veldig dårlig kvalitet når jeg la det ut, vet ikke helt hva som skjedde:wideyed: syns den så helt hvit ut, så prøver på nytt i morgen:D Vi er på vei på besøk så får ikke tatt nytt bilde før vi er hjemme igjenn, Vet ikke om den kanskje har logge for lenge da?
Skal jo egentlig kastes etter noen minutter ja.. Ta ny test senere kanskje? :rolleyes:

Kjenner jeg er veldig spent på denne pp’en.. har kjent mye ligamentsmerter, vært på kvalm de to siste kveldene og ekstremt ømme brystvorter. Og ikke minst helt ekstremt trøtt:nailbiting: var ikke sånn forrige pp:oops:
Første pp med temping men vil si den ser bra ut.

upload_2021-3-6_20-38-6.jpeg

Back
Topp