IKM Uke 10

nei har ikke gjort det.. hvis det mot formodning skulle være festeblødning, så ville jeg vel ikke få positiv test før to dager etter?

men tempen er fortsatt høy... så jeg vet ikke jeg..
Vis vedlegget 350692
Jeg spottet litt morgenen 9dpo, testet positivt dagen etter:) Kan ha vært skjøre slimhinner etter sex kvelden før siden jeg er gravid, men kan ha vært festeblødning:rolleyes:

Hei :) Jeg er 7dpo i dag (tror jeg). Har ikke hatt mensen etter SA.
Siste par dagene har det vært en del strekk, stikk og smerter nederst i magen/over skambenet(?). Vanskelig æ forklare men kjennes ut som noen har kjørt en pinsett opp i der og tatt tak i noe som dras forsiktig nedover
Kommer og går litt. har aldri vært obs på ting og tang når jeg ikke er prøver så vet ikke hva som rr normalt. Men er det noe som dere kjenner igjen før mensen kommer?
jeg har hatt mye ligamentsmerter tidlig i mine svangerskap og det kjennes likt ut. Men kan det også være pms-mensen-stikk smerter? noen erfaringer?
Tenkte på EXU men da kommer smerter mye senere eller?

Hei :) Jeg er 7dpo i dag (tror jeg). Har ikke hatt mensen etter SA.
Siste par dagene har det vært en del strekk, stikk og smerter nederst i magen/over skambenet(?). Vanskelig æ forklare men kjennes ut som noen har kjørt en pinsett opp i der og tatt tak i noe som dras forsiktig nedover
Kommer og går litt. har aldri vært obs på ting og tang når jeg ikke er prøver så vet ikke hva som rr normalt. Men er det noe som dere kjenner igjen før mensen kommer?
jeg har hatt mye ligamentsmerter tidlig i mine svangerskap og det kjennes likt ut. Men kan det også være pms-mensen-stikk smerter? noen erfaringer?
Tenkte på EXU men da kommer smerter mye senere eller?
smerter ved exu kommer senere ja :) Jeg hadde enorme smerter med mini rundt IKM, så ille at jeg var på legevakta (der jeg fikk vite at jeg var gravid :p )

10 dpo, så skuffet! :( Ser ikke ut til at det gikk denne gangen heller. Spotter litt, fortsetter å teste til TR eventuelt kommer.
IMG_20210305_134337.jpg

smerter ved exu kommer senere ja :) Jeg hadde enorme smerter med mini rundt IKM, så ille at jeg var på legevakta (der jeg fikk vite at jeg var gravid :p )
Oj såpass! Gikk det fort over da?
Da er ikke dette exu i hvert fall (må være mareritt å få)! Håper jo det er en spire, men tenkte det var vel tidlig.. Håper det ikke er noe annet krøll

Oj såpass! Gikk det fort over da?
Da er ikke dette exu i hvert fall (må være mareritt å få)! Håper jo det er en spire, men tenkte det var vel tidlig.. Håper det ikke er noe annet krøll
Det ble litt bedre da jeg fikk høre årsaken til smerten :p Men slet mye med ligamentsmerter frem til uke 7. Da kom kvalmen istedenfor :p Ikke sikker på hva som var best/verst :hilarious:

Det ble litt bedre da jeg fikk høre årsaken til smerten :p Men slet mye med ligamentsmerter frem til uke 7. Da kom kvalmen istedenfor :p Ikke sikker på hva som var best/verst :hilarious:
Ja, det skjønner jeg ja
Nei, det er mye vi skal gjennom både som gravid og prøver. Phu.

Noen andre som har sinnsyke magesmerter? Nesten som mensen smerter men annerledes på en måte? Vanskelig og forklare.. Taper, veldig oppblåst og hoven nederst i magen, begynner å få litt ømme bryst og klør på brystvortene.. 10 dpo

10 DPO:) fikk så vidt skygge utslag på vanlig 25 strimmel, så tør ikke å juble helt enda, men er jo i hvert fall noe på denne:Heartpink
17682EC4-C87C-45F0-9CB3-6F0354512097.jpeg

Noen andre som har sinnsyke magesmerter? Nesten som mensen smerter men annerledes på en måte? Vanskelig og forklare.. Taper, veldig oppblåst og hoven nederst i magen, begynner å få litt ømme bryst og klør på brystvortene.. 10 dpo

Ja! Klør på brystvortene! :hilarious: Også 10 dpo i dag. Jeg tenkte det var en tilfeldighet, men litt rart. Men vet liksom ikke om brystforandringer er noe jeg alltid har før mensen, men ikke er oppmerksom på. Hm... Også hoven nederst i magen og oppblåst. Svimmel, mat smaker litt "annerledes". Men igjen, kan godt være fantasi, eller andre årsaker!

Ja! Klør på brystvortene! :hilarious: Også 10 dpo i dag. Jeg tenkte det var en tilfeldighet, men litt rart. Men vet liksom ikke om brystforandringer er noe jeg alltid har før mensen, men ikke er oppmerksom på. Hm... Også hoven nederst i magen og oppblåst. Svimmel, mat smaker litt "annerledes". Men igjen, kan godt være fantasi, eller andre årsaker!
Ja det kan være både det ene og det andre.. Så blir spennende å se. Men kan ikke huske at jeg pleier å ha så smerter i magen heller.. Og jeg som i alle år liksom har gått på do og gjort nr 2 kun 1 gang om dagen må plutselig 3-4 ganger nå. Og sulten 30 min etter frokost når det normalt pleie rå gå 3 timer før jeg blir sulten igjen. Rart med disse symptomene

Ja det kan være både det ene og det andre.. Så blir spennende å se. Men kan ikke huske at jeg pleier å ha så smerter i magen heller.. Og jeg som i alle år liksom har gått på do og gjort nr 2 kun 1 gang om dagen må plutselig 3-4 ganger nå. Og sulten 30 min etter frokost når det normalt pleie rå gå 3 timer før jeg blir sulten igjen. Rart med disse symptomene

Ååå, det er så spennende!! Jeg krysser virkelig fingrene for at det du kjenner er gravidsymptomer! :Heartred Nå er det bare få dager igjen før vi har et klart ja eller nei i hvert fall!!

Ååå, det er så spennende!! Jeg krysser virkelig fingrene for at det du kjenner er gravidsymptomer! :Heartred Nå er det bare få dager igjen før vi har et klart ja eller nei i hvert fall!!
Ja det er sant. I verste fall så får vi mest sannsynlig hjelp neste mnd. Skal da til Trondheim og ta ultralyd og gå igjennom alle blodprøver som er tatt.. Men det beste hadde vært å klart det på egen hånd..

Vet ikke hvilke erfaringer dere har med Ovitrelle, men testet dagen etter den var tatt for å ha et utgangspunkt. Testet igjen i dag, 8 dager etter den ble satt, og streken er nå sterkere. Er max 7 dpo og kan ikke tenke meg det er til å stole på. Bare tullete å drive på å teste på den måten egentlig :banghead: Sist jeg brukte Ovitrelle var den ute i løpet av 10 dager, og de to siste dagene var det såvidt det var mulig å skimte noe som helst.

Så kom en skygge etter tiden, skulle bare kaste den.. :rolleyes: men er vel flere som har fått slike skygger på bbplan:rolleyes:
IMG_20210305_173742.jpg

6 dpo i dag. Begynte på Wild Yam 1 dpo. Har ingen store forventninger til at det klaffer denne gangen. Har heller ingen symptomer så langt! Tenkte å vente til å teste 10 dpo :)

hvordan dosering har du på wild yam? :) vurderer prøve det neste pp:)
Sjekket litt rundt på forumet, og kom fram til at jeg prøver ut dette:
2 piller morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 piller morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 pille morgen og 1 kveld 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo

Aner ikke om det forlenger/klusser med syklus! Var veldig usikker på om jeg skulle ta. Så får bare håpe på det beste :)

9 DPO og fortsatt negativ test her. Irriterende, for kjenner på gravidsymptomer! Har dere som har fått positiv test brukt 10'er tester? Vurderer å svi av en digital i morgen tidlig :p

Ja det er sant. I verste fall så får vi mest sannsynlig hjelp neste mnd. Skal da til Trondheim og ta ultralyd og gå igjennom alle blodprøver som er tatt.. Men det beste hadde vært å klart det på egen hånd..

Bra med hjelp, men aller best om det klaffa denne runden for dere!! :Heartred Ønsketenkninger! :love7

Back
Topp