IKM Uke 10

Kan settes på TR .. nå kom tanta for fullt, 10 dpo..
Ikke så begeistret for så kort lutealfase.. men jeg tok jo ut spiralen på cd 7, så kan jo hende det ble litt tull pga det. :) regner med tempdropp i morgen da, siden den steg i dag.

uansett , da anser jeg pp 1/2 for over og flytter til uke 13 og pp1 :)

JEg

Jeg har ofte tempfall 8 dpo. og har hatt fall de gangene jeg har vært gravid også. Blant annet denne med sistemann. Altså, jeg spottet nok til at jeg trodde mensen var rar, men det var visst festeblødning. gikk og ventet på nytt el-slim, men da det ikke kom måtte jeg ta en test, laaangt etter ikm. Så min erfaring er at tempdip kan være så mangt.

Vis vedlegget 350607
Ååå takk for info, trodde temperaturen skulle forholde seg høy jeg :P Men så spennende, da får jeg bare vente og se :D Når begynte du å spotte?

Jeg fikk også murringer og skikkelig stikking i livmor etter orgasme sist graviditet, aldri ellers. Håper det er et tegn på at det er en spire i magen din:) Hos meg begynte det i uke 4-5 en gang tror jeg. Var skikkelig redd for stikkingen den gangen husker jeg, og fikk bekreftelse av legen at det var ufarlig og helt normalt under graviditeten:happy:
Åå håper❤️ Jeg hadde konstant murringer helt til uke 17 forrige svangerskap så orket ikke tanken på sex, så aner ikke om jeg kunne ha hatt det da.

Ble så fristet til å ta en test i dag, på utvannet urin 7 dpo, vet ikke helt hva jeg hadde forventet:hilarious::whacky011 tok en babyplan early, helt Snøhvit blenda:p Hvorfor blir man så frista?:laughing002

F218BA31-8F26-4610-B004-78661B9A80ED.png
Ikke skyggestrek en gang:laughing002

Kan settes på TR .. nå kom tanta for fullt, 10 dpo..
Ikke så begeistret for så kort lutealfase.. men jeg tok jo ut spiralen på cd 7, så kan jo hende det ble litt tull pga det. :) regner med tempdropp i morgen da, siden den steg i dag.

uansett , da anser jeg pp 1/2 for over og flytter til uke 13 og pp1 :)
Håper for deg for neste runde!

Jeg tok en test kl 09.00 på CD13, den var neeesten positiv - så jeg kan vel hatt en LH topp imellom «slagene» der? Kanskje :p CD 14 var negativ i allefall
Ja, da kan lh-toppen ha vært rundt lunsj kanskje? Og urin-konsentrasjon spiller jo også inn! Jeg tror du hadde el samme dag jeg-ser veldig sånn ut på grafen! :joyful:

Ååå takk for info, trodde temperaturen skulle forholde seg høy jeg :p Men så spennende, da får jeg bare vente og se :D Når begynte du å spotte?

Jeg har kort lutealfase, kanskje det er derfor?

Jeg spottet med festeblødning 8-12 dpo. Og trodde vel egentlig bare mensen var ekstra tidlig, eller at jeg hadde bommet på el.
Sikkert meningen at den skal være forhøyet, men her er i alle fall et eksempel på at den ikke var det

Altså... jeg var sikker på tanta kom for fullt.. rant i do liksom.. men neida.. denne kirketopper stoppa jammen opp etter en time og ikke har det kommet mer siden :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg har kort lutealfase, kanskje det er derfor?

Jeg spottet med festeblødning 8-12 dpo. Og trodde vel egentlig bare mensen var ekstra tidlig, eller at jeg hadde bommet på el.
Sikkert meningen at den skal være forhøyet, men her er i alle fall et eksempel på at den ikke var det
Ingen regel uten unntak :D :P Jeg har alltid hatt stabil høy temperatur etter eggløsning, aldri sett sånne fall før. Tok test i dag, men ikke noe utslag enda i allefall :P

Altså... jeg var sikker på tanta kom for fullt.. rant i do liksom.. men neida.. denne kirketopper stoppa jammen opp etter en time og ikke har det kommet mer siden :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Kanskje det er festeblødning?

Her har det ikkje dukka opp noko el enda, så kan fjernes fra denne gruppa. Håper den kjem snart:confused005

Korleis går det med deg? Har EL dukka opp?:happy:
Hei :D
ja, fikk i hvert fall en positiv test 14-15 dager etter første blødningsdagen i SA.
Ble litt overraska at eggløsning skulle komme tilbake så raskt. Håper det stemmer hvert fall. så at du venter enda.
vil gjerne følge deg - håper vi kommer i samme termingruppe om ikke så alt for lenge <3

4 dpo i dag, kjenner jeg har ikke samme forventningene denne gangen som forrige gang - og godt er det. Sist var jeg direkte redd for å gå på do fra 5-6 dpo, kjente at jeg kom til å gå kald innvendig hvis jeg så blod, så det var 4 lange dager før spottingen/mensen tiltok :sorry:

Samboer skulle til legen sin å be om å få sjekket sædkvaliteten sin, siden jeg tar blodprøver pga mellomblødninger og kort lutealfase så skal det sammen sendes med til gynekolog. Selvsagt glemte han av timen :banghead: Jeg ba han fikse det asap, for det resultatet skulle sendes med blodprøvesvarene mine denne runden.. Og jaggu fikk han ikke ny time alt i morgen :D Veldig spent.

Har fått rosa slim på papiret 2 ganger i dag og det murrer i tillegg i ryggen:oops: Gledet meg sånn til å teste i morgen, 10dpo. Håper ikke TR kommer:( Skal teste i morgen om jeg ikke begynner å blø:smiley-angelic001

Back
Topp