IKM Uke 10

Litt usikker på hvor mange dpo jeg er, noen som kan hjelpe? :p FF sier 9, men den dagen FF mener jeg hadde EL - hadde jeg positiv EL-test på kvelden, så jeg mener at jeg er 8 dpo i dag. Eller tenker jeg feil da? :p
Fortsatt blendahvite tester
Oooog hva skjer med temp fall i dag? :O
2416E271-3E4D-4553-85BB-35AEAC0BDB32.jpeg

Egget slipper 24 - 48 timer etter første positive test, så når fikk du den?

Åååå gratulerer så mye :D Sååå stor forskjell på knapt en time? Kjempe moro at du deler, tusen takk :D
Urinen var mørkere 8:30 enn 7:30, og drakk ikke mellom, så antar det var derfor? :) Fikk svak stek på CB+ også, men det er 25mlu og da tisset jeg for tredje gang og fikk knapt ut noen dråper:hilarious:
378A9BA3-FE3B-48B0-9DA2-D421429FA714.jpeg

Litt usikker på hvor mange dpo jeg er, noen som kan hjelpe? :p FF sier 9, men den dagen FF mener jeg hadde EL - hadde jeg positiv EL-test på kvelden, så jeg mener at jeg er 8 dpo i dag. Eller tenker jeg feil da? :p
Vis vedlegget 350590
Egget slipper 12-48t etter positiv test, varierer veldig. Jeg har fått el både samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter:) Mtp grafen din ser det ut som du hadde el CD13 som FF sier?

Egget slipper 24 - 48 timer etter første positive test, så når fikk du den?

jeg fikk positiv test CD 13 kl 21.30 på kvelden (altså den dagen som FF regner som el), jeg tenker at eggløsningsdagen er da dagen etterpå - så jeg er 8 dpo i dag. Høres mest logisk ut hvis egget ikke slipper før 12 - 24 timer etter positiv test? :P

Egget slipper 12-48t etter positiv test, varierer veldig. Jeg har fått el både samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter:) Mtp grafen din ser det ut som du hadde el CD13 som FF sier?
jeg fikk positiv test CD 13 kl 21.30 på kvelden (altså den dagen som FF regner som el), jeg tenker at eggløsningsdagen er da dagen etterpå - så jeg er 8 dpo i dag. Høres mest logisk ut hvis egget ikke slipper før 12 - 24 timer etter positiv test? :p

Altså må bare begynne med å si sorry for tmi men noen andre som opplever å få murringer etter orgasme? Jeg har aldri opplevd det tidliger å ser jo selvfølgelig på det som ett tegn:hilarious::bom Jeg er 6/7 dpo
Jeg fikk også murringer og skikkelig stikking i livmor etter orgasme sist graviditet, aldri ellers. Håper det er et tegn på at det er en spire i magen din:) Hos meg begynte det i uke 4-5 en gang tror jeg. Var skikkelig redd for stikkingen den gangen husker jeg, og fikk bekreftelse av legen at det var ufarlig og helt normalt under graviditeten:happy:

Melder meg såvidt med her nå som el har vært, blir altfor opphengt i prøvingen om jeg fokuserer så mye på det før el..

tolilla - 38år - PP5/6 - B3 - EL 01.03 - IKM 11.03

jeg fikk positiv test CD 13 kl 21.30 på kvelden (altså den dagen som FF regner som el), jeg tenker at eggløsningsdagen er da dagen etterpå - så jeg er 8 dpo i dag. Høres mest logisk ut hvis egget ikke slipper før 12 - 24 timer etter positiv test? :p
Kan du ha misset lh-toppen- at du egentlig kunne hatt positiv test tidligere CD13?

Jeg kan settes på TR.
Håper kroppen kommer seg i syklus etter MA nå :)

JEg
Vis vedlegget 350590
Jeg har ofte tempfall 8 dpo. og har hatt fall de gangene jeg har vært gravid også. Blant annet denne med sistemann. Altså, jeg spottet nok til at jeg trodde mensen var rar, men det var visst festeblødning. gikk og ventet på nytt el-slim, men da det ikke kom måtte jeg ta en test, laaangt etter ikm. Så min erfaring er at tempdip kan være så mangt.

upload_2021-3-4_13-24-49.png

Melder meg såvidt med her nå som el har vært, blir altfor opphengt i prøvingen om jeg fokuserer så mye på det før el..

tolilla - 38år - PP5/6 - B3 - EL 01.03 - IKM 11.03
Velkommen!

Back
Topp