IKM Uke 10

Altså må bare begynne med å si sorry for tmi men noen andre som opplever å få murringer etter orgasme? Jeg har aldri opplevd det tidliger å ser jo selvfølgelig på det som ett tegn:hilarious::bom Jeg er 6/7 dpo
Det er et veldig godt tegn! Hadde det under forrige graviditet:Heartpink

Tempen stiger videre i dag, ikke blødd noe mer siden kl 09 i går, men forventer jo på en måte at det dukker opp i dag også... :hilarious: tok en test i dag, og den var blenda..:hilarious:
DEE2D36F-B7C6-401B-9075-29D798415A44.jpeg

Negativ test 9 dpo her også :) Har på følelsen at det er nei denne gangen. Vet jo at det er tidlig, men samtidig testa jeg jo positivt kveld 9 dpo forrige svangerskap. Spent på dere andre! :happy:

Tror alt håp er ute denne gangen.. Fikk svakt positive tester i går 9 DPO om morningen og i dag er de negative. De var negative i går kveld også, men tenkte kanskje urinen var for lite konsentrert eller noe.. Ville jo tro de ikke forsvant helt på 10 DPO.. I natt drømte jeg i tillegg at jeg trodde jeg var gravid og fikk mensen :p jaja..

8 dager til IKM, og skikkelige murringer og uggen. Fortsatt høy temp, men ikke noen tydelige hopp

Vedlegg

• Screenshot_20210304_094533_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210304_094533_com.period.tracker.lite.jpg
    28 KB · Visninger: 55
Det var nok bare skyggestreker for meg dessverre. Søren ta altså... Helt blenda clearblue tidlig test nå. Men skal ta HCG blodprøve idag, så da får jeg det hvertfall svart på hvitt i morgen at jeg ikke er gravid... Så slipper jeg å stresse med flere tester

Det var nok bare skyggestreker for meg dessverre. Søren ta altså... Helt blenda clearblue tidlig test nå. Men skal ta HCG blodprøve idag, så da får jeg det hvertfall svart på hvitt i morgen at jeg ikke er gravid... Så slipper jeg å stresse med flere tester
mange klemmer!

909BDCED-4D34-4865-8A78-29427DE79224.jpeg

10dpo og fikk først svaaaak strek kl.07:30. Testet igjen 1t senere, og da var streken sterkere!!!!:wideyed::nailbiting::joyful:

Back
Topp