Åå det har jeg aldri opplevd før, typisk at det ska skje dpo om det er noe nytt kroppen har begynt meddet kan jeg få til vanlig ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå det har jeg aldri opplevd før, typisk at det ska skje dpo om det er noe nytt kroppen har begynt meddet kan jeg få til vanlig ..
Åå det har jeg aldri opplevd før, typisk at det ska skje dpo om det er noe nytt kroppen har begynt med
Det er et veldig godt tegn! Hadde det under forrige graviditetAltså må bare begynne med å si sorry for tmi men noen andre som opplever å få murringer etter orgasme? Jeg har aldri opplevd det tidliger å ser jo selvfølgelig på det som ett tegn Jeg er 6/7 dpo
mange klemmer!Det var nok bare skyggestreker for meg dessverre. Søren ta altså... Helt blenda clearblue tidlig test nå. Men skal ta HCG blodprøve idag, så da får jeg det hvertfall svart på hvitt i morgen at jeg ikke er gravid... Så slipper jeg å stresse med flere tester
Ååh Tar det som et godt tegn daDet er et veldig godt tegn! Hadde det under forrige graviditet
Da kan jeg vel få si GRATULERER?!Vis vedlegget 350566
10dpo og fikk først svaaaak strek kl.07:30. Testet igjen 1t senere, og da var streken sterkere!!!!
Vis vedlegget 350566
10dpo og fikk først svaaaak strek kl.07:30. Testet igjen 1t senere, og da var streken sterkere!!!!
Vis vedlegget 350566
Åååå gratulerer så mye Sååå stor forskjell på knapt en time? Kjempe moro at du deler, tusen takkVis vedlegget 350566
Vis vedlegget 350566
Gratulerer!!! Skal jeg sette deg på gravid?Vis vedlegget 350566