IKM Uke 10

Mine tester. Synes jeg ser strek på strimmelen :smiley-angelic001

Men den andre er jo negativ..:happy:

Vedlegg

• IMG_20210303_062307.jpg
    IMG_20210303_062307.jpg
    13 KB · Visninger: 130
  • IMG_20210303_062232.jpg
    IMG_20210303_062232.jpg
    9,9 KB · Visninger: 106
Dagens graf
CD 23

Vedlegg

• Screenshot_20210303_062835_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210303_062835_com.period.tracker.lite.jpg
    27,8 KB · Visninger: 48
Ser absolutt strek på alle sammen! Så spennende! Det er faktisk endel som tester mer positivt på kveld enn på morgen, det har jeg sett statistikk på, så dette ser jo veldig lovende ut! Du må oppdatere oss med nye tester etter hvert! :love7 Hvor mange DPO er du forresten?
Er det sant?? Får teste litt senere idag når jeg har levert frøkna mi på skolen og sånn, rekker rett og slett ikke nå. Håper det er tilfelle!
Men jeg vet rett og slett ikke dpo jeg. Første mulighet for å ha blitt gravid så er jeg 10 dpo. Noe lengre enn det er umulig.
Har jo så murringer nederst i magen og ømme pupper nå. Så enten så jobber hormonene noe VOLDSOMT og forbereder seg til mensen, eller så er jeg faktisk gravid :p

Er det sant?? Får teste litt senere idag når jeg har levert frøkna mi på skolen og sånn, rekker rett og slett ikke nå. Håper det er tilfelle!
Men jeg vet rett og slett ikke dpo jeg. Første mulighet for å ha blitt gravid så er jeg 10 dpo. Noe lengre enn det er umulig.
Har jo så murringer nederst i magen og ømme pupper nå. Så enten så jobber hormonene noe VOLDSOMT og forbereder seg til mensen, eller så er jeg faktisk gravid :p
Spennende :)

Ja, finner selvfølgelig ikke linken igjen nå (og det er ikke så rart i og med at jeg har runda google :laughing021), men det var en tabell som viste det. Men ja, du må bare fortsette å teste!! Og det kan jo høres ut som du er akkurat i det DPO-området hvor man kan begynne å få svake streker, så dette er veldig spennende!! Uææ! Gleder meg til å høre mer! :happy:

Svak svak svak positive tester til morgenen i dag :p Må teste igjen i kveld. 9 DPO :) dør av spenning! Det som er trist er at jeg vet flere rundt meg som prøver som ikke har fått det til. Jeg har ikke vert åpen om egen prøving, så dersom dette klaffer for meg så blir det vanskelig å dele det med dem rundt meg.

Svak svak svak positive tester til morgenen i dag :p Må teste igjen i kveld. 9 DPO :) dør av spenning! Det som er trist er at jeg vet flere rundt meg som prøver som ikke har fått det til. Jeg har ikke vert åpen om egen prøving, så dersom dette klaffer for meg så blir det vanskelig å dele det med dem rundt meg.

Uæææ!! Sååå Spennende!! :Heartred:Heartred Krysser fingrene for deg!

Og skjønner godt hva du mener. Jeg har også flere rundt meg som ikke klarer å bli gravide, eller som har mistet både tidlig og sent i svangerskapet og ikke klarer å bli gravide igjen. Om jeg er gravid så gruer jeg meg skikkelig for å fortelle også, og redd for at det vil påvirke vennskap. Jeg vet jo at de vennene uansett blir glad på våre vegne, men samtidig er jeg bekymret for at de trekker seg litt unna fordi det blir for vanskelig å ha så mye gravid- og babykontakt.

Klem <3 Jeg synes prøving er så privat at man ikke trenger si det til noen på forhånd (utenom forum)
Jeg har også flere kjente som har strevd lenge med å få barn rundt meg.
Da jeg var gravid med ungene (10 og 8 år) strevde jeg veldig med faktisk skam over at jeg hadde blitt så lett gravid mens andre hadde prøvd i årevis uten å få det til. Det gikk mye bedre når ungene var født, men jeg hadde veldig blandede følelser mens jeg gikk gravid.

Jeg har prøvd en god stund, og mine venner har blitt gravide rundt meg - og jeg blir kjempe glad på deres vegner. Jeg synes det er HELT ok å juble :) Skulle selvsagt ønske det var meg, men sånn er det ikke (enda :P ).. så del med god samvittighet du :D

Jeg hadde litt spotting i morges- hadde jo ingenting i går.. Merkelige greier? Pleier aldri ha spotting i dpo-land? 9dpo i dag.. :rolleyes:

jeg spottet litt igjen nå ... :grumpy: skjønner ingenting jeg.. tror jeg bare skal forberede meg på TR... men blødningen er et par tørk og så stopper det igjen.. håper uansett TR drøyer litt, så ikke lutealfasen er 9 dager ... :banghead:

jeg spottet litt igjen nå ... :grumpy: skjønner ingenting jeg.. tror jeg bare skal forberede meg på TR... men blødningen er et par tørk og så stopper det igjen.. håper uansett TR drøyer litt, så ikke lutealfasen er 9 dager ... :banghead:
Enig! Jeg tenker at om det så er at TR er i anmarsj, at hun iaf holder seg unna til 11/12dpo som hun pleier hos meg;) Vi som har så fine grafer!!!!:wideyed:

Enig! Jeg tenker at om det så er at TR er i anmarsj, at hun iaf holder seg unna til 11/12dpo som hun pleier hos meg;) Vi som har så fine grafer!!!!:wideyed:

kan hende det er tull pga jeg tok ut spiral en uke etter syklusstart... vanskelig å si.. men får bare se og ta det som det kommer. Om det ikke blir klaff på pp 1/2 dom jeg har kalt det, så er det ikke krise. Neste pp vil kanskje slimhinnen få bedre tid til å bygge seg opp på også :)
Syns dog dette har blitt mer spennende enn det trenger å være :hilarious:

kan hende det er tull pga jeg tok ut spiral en uke etter syklusstart... vanskelig å si.. men får bare se og ta det som det kommer. Om det ikke blir klaff på pp 1/2 dom jeg har kalt det, så er det ikke krise. Neste pp vil kanskje slimhinnen få bedre tid til å bygge seg opp på også :)
Syns dog dette har blitt mer spennende enn det trenger å være :hilarious:
Jeg er jo i PP7 med barn nr.6, så begynner å bli rimelig utålmodig! :hilarious: De fem barna mine ble jeg veldig raskt gravid med, så ikke vant til denne ‘prøvingen’ jeg:rolleyes:

Back
Topp