Har gjennom noen pp erfart at det er mellom 6-8 dpo at jeg har aller mest symptomer. Eller lure - symptomer som murringer, småkvalme, korsryggvondt og stikking i puppa. Itte no gøy rett og slett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser da positiv ut!??!Dumme test som ga meg bittebittelite håp... Det var absolutt strek på den øverste, så dyppet en til i samme urin bare for å sjekke, men der kom det ikke frem strek på samme måte Var ute å kjøpte flere tester i stad og testtøsa klarte ikke holde seg unna
Spørs om tr kommer her.. nå kom det litt rosa på papiret igjen, etter en litt hard skitur.. men håper jo liksom ikke den skal komme på 8 dpo, for det er jo superkort lutealfase.. hmmm .. blødningen har ikke tatt seg opp..
og så stoppet det opp like fort som det kom.. skjønner ingenting jeg
Så jo litt sånn ut, men neste test i samme urin var jo ikke sånn. Så jeg tok en apotek 1 test etterpå og den var helt blank. Men så fikk jeg denne igjen nå med Make Sure. Er tydelig strek her i virkeligheten hvertfall!Den ser da positiv ut!??!
Festeblødning? Hørtes litt tidlig ut for mensen? Nervepirrende disse siste dagene frem mot IKM!! Krysser fingrene for deg!
ja er jo bare 8 dpo.. hadde først bittelitt i innlegget 4 dpo, og så bittelitt i går formiddag 7dpo og bittelitt 10 timer senere. Og så igjen bittelitt i morges.. så roet det seg til etter skitur i dag, og da kom det på et par tørk på papiret, men så var det slutt... veldig merkelig. Aldri «spottet» mellom el og mens før..
håper på avklaring snart. Veldig forvirrende. Og så håper jeg virkelig ikke at lutealfasen min skal være 8-10 dager...
Herregud, jeg vet at jeg er idiotisk som er såååå testtøs Men jeg kjøpte pakke med to fra Apotek 1 og tok den i samme urin som den over her fra Make Sure. Synes jeg skimter noe. Men Make Sure er jo 25 og denne på 10, så er vel bare skyggestreker da?
Oj, oj, oj, så Spennede! Så lenge det ikke er "full" mens så kan det jo være et godt tegn! Krysser fingrene for en positiv test snart!!
Synes den ser positiv ut her i allefall Hvor mange dpo er du?Så jo litt sånn ut, men neste test i samme urin var jo ikke sånn. Så jeg tok en apotek 1 test etterpå og den var helt blank. Men så fikk jeg denne igjen nå med Make Sure. Er tydelig strek her i virkeligheten hvertfall!
Helt enig Tar du ny i morgen?Syntes jeg kan skimte noe er bare ca 7 dpo (litt usikkert)
Bildet er tatt med blits
Ja! Skulle egentlig vente til i morgen, men er like testetøs etter ett år med testing som jeg var pp1 så ja det blir absolutt testHelt enig Tar du ny i morgen?
Jeg trenger dere jenter!
Den første bildet er tatt etter 2 min. Det andre når den er tørket. Denne tok jeg igår kveld. Fikk en test til litt senere som var helt lik. Men så tok jeg en nå (jepp, oppe kl. 04 for å teste ), men streken er jo svakere... Se bildet tre. Det er jo strek der også, men ikke sånn som igår kveld.