IKM Uke 10

Er 6 dpo i dag, ingen tegn til noe som helst... Men det hadde jeg ikke med de fire jeg har heller ;) Venter med test til IKM jeg :hilarious:

Vis vedlegget 350165
Hadde du rosa uf i dag? Det hadde jeg også!:hilarious: Pleier aldri ha spotting i dpo-land, men har aldri hatt festeblødning i mine tidligere svangerskap såvidt jeg vet (var jo bare litt rosa på papire da jeg tisset én gang i dag så oppdaget det bare tilfeldig).. Pleier du ha det? Spennende dager fremover!:joyful:
Ja var litt sånn brun/rosa.. bruker heller ikke spotte mellom el og mens til vanlig. Hadde jo bittebittelitt 4dpo også

Tror jeg venter til opprinnelig ikm med test (10. Mars). Da er jeg sannsynligvis 12 dpo

Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, kroppen varslet selvsagt ikke el for første gang siden mens kom tilbake etter forrige graviditet. Eggstokkene jobba litt i perioden mandag-torsdag forrige så antar at det er et sted mellom der:wacky: Men igår kveld, en liten stund etter samleie, begynte jeg plutselig å blø! Det skjer ALDRI så jeg lurer jo på hva som foregår. Ikke blødd noe særlig siden, men pittelitt spor av og til. Jeg har ikke spotta slikt uten at det har vært mens (med unntak av i graviditeten) siden jeg ble gravid med barnet mitt. Men den gangen kom spottingen ca 11 dpo:)

Da er du mer disiplinert enn meg. :hilarious: Jeg klarer ikke å holde meg lenger enn til kvelden 8 DPO. Men det er fordi jeg fikk positiv CB digital på 9 DPO forrige svangerskap.

10 dpo blir jeg på fredag, ikke 11:smug:Eneste grunnen er at jeg skal reise bort fra i morgen til fredag å da "tvinger" jeg meg selv til å ikke teste ved å ikke ta med tester. Tester vanligvis fra 8-9 dpo:bag::facepalm:

10 dpo blir jeg på fredag, ikke 11:smug:Eneste grunnen er at jeg skal reise bort fra i morgen til fredag å da "tvinger" jeg meg selv til å ikke teste ved å ikke ta med tester. Tester vanligvis fra 8-9 dpo:bag::facepalm:

Det er så smart!! Hadde gjort det samme! Bare tull å pine seg selv med den alt for tidlige testingen!

Det er så smart!! Hadde gjort det samme! Bare tull å pine seg selv med den alt for tidlige testingen!

Var det jeg tenkte også :hilarious: så sparer jeg jo noen tester i tillegg :joyful: testa selv positiv 9 dpo på første så håper at den lyser positiv på fredag om jeg har blitt gravid denne PPen:rolleyes::smug:

Var det jeg tenkte også :hilarious: så sparer jeg jo noen tester i tillegg :joyful: testa selv positiv 9 dpo på første så håper at den lyser positiv på fredag om jeg har blitt gravid denne PPen:rolleyes::smug:

Hehe, ja. Testene koster jo litt penger også. Da er det torsdag og fredag som gjelder for oss!! :excited001

Klør meg fortsatt i huet av temperaturen nå i disse dager. Alltid hatt høy temperaturstigning - som klart viser eggløsning, men ikke denne gangen. Får håpe det ikke er et dårlig tegn :P

87C40D34-C031-4C44-87B6-27207EFF14FB.jpeg

Ingenting av symptomer å melde om her. Venter med testing til IKM om jeg klarer. Kjenner at akkurat det faktisk er lettere når jeg har så lite trua som på denne pp :-)

Jeg må egentlig bare holde meg til IKM med å teste. Har tatt Ovitrelle og den henger igjen lenge :banghead: 10 dager sist gang. Men får håpe det klaffer denne gangen så jeg slipper tanken på å teste etter det ene og andre :confused:

Ny runde med litt brunrosa utflod , og nå også litt i innlegget, så da spørs det da, om det er tanta dom melder tidlig ankomst.. er ikke store mengder, men føler det ikke er så veldig oppløftende :hilarious:

Mulig jeg er så obsessed nå at psyken har begynt å produsere fysiske symptomer. :hilarious: Jeg pleier aldri å våkne på natta, men i natt våkna jeg av "kramper" i nedre del av magen. Kan ligne litt på menssmerter. Men gikk fort over, og ingenting i dag. Ikke noe blod å spotte heller. En uke til IKM, altså 7 DPO i dag. Dette er jo til å bli gæærn av! :smiley-angelic008

Blir jo frista til å teste i dag, men vet jo at det bare er waste.

Mulig jeg er så obsessed nå at psyken har begynt å produsere fysiske symptomer. :hilarious: Jeg pleier aldri å våkne på natta, men i natt våkna jeg av "kramper" i nedre del av magen. Kan ligne litt på menssmerter. Men gikk fort over, og ingenting i dag. Ikke noe blod å spotte heller. En uke til IKM, altså 7 DPO i dag. Dette er jo til å bli gæærn av! :smiley-angelic008

Blir jo frista til å teste i dag, men vet jo at det bare er waste.

Har også litt sånn kramper , 8dpo. Tempen har falt litt, og jeg hadde litt brun/rosa blødning/utflod i innlegget i går kveld. Så da blir jeg litt pessimist, men så er det jo litt sånn at jeg tok ut spiral 1 uke før el, så kan jo bli litt krøll i syklus, selv om jeg fikk el til normal tid.. men vi får se.. :) men ja, man blir jo gal av dpo land

Back
Topp