Er 6 dpo i dag, ingen tegn til noe som helst... Men det hadde jeg ikke med de fire jeg har heller Venter med test til IKM jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var litt sånn brun/rosa.. bruker heller ikke spotte mellom el og mens til vanlig. Hadde jo bittebittelitt 4dpo ogsåVis vedlegget 350165
Hadde du rosa uf i dag? Det hadde jeg også! Pleier aldri ha spotting i dpo-land, men har aldri hatt festeblødning i mine tidligere svangerskap såvidt jeg vet (var jo bare litt rosa på papire da jeg tisset én gang i dag så oppdaget det bare tilfeldig).. Pleier du ha det? Spennende dager fremover!
Jeg hadde bare lyserosa, og kun da jeg tisset kl 12:30 (ikke mer etter det)... Spent altså!Ja var litt sånn brun/rosa.. bruker heller ikke spotte mellom el og mens til vanlig. Hadde jo bittebittelitt 4dpo også
Jeg hadde bare lyserosa, og kun da jeg tisset kl 12:30 (ikke mer etter det)... Spent altså!
Da er du mer disiplinert enn meg. Jeg klarer ikke å holde meg lenger enn til kvelden 8 DPO. Men det er fordi jeg fikk positiv CB digital på 9 DPO forrige svangerskap.
10 dpo blir jeg på fredag, ikke 11Eneste grunnen er at jeg skal reise bort fra i morgen til fredag å da "tvinger" jeg meg selv til å ikke teste ved å ikke ta med tester. Tester vanligvis fra 8-9 dpo
Det er så smart!! Hadde gjort det samme! Bare tull å pine seg selv med den alt for tidlige testingen!
Var det jeg tenkte også så sparer jeg jo noen tester i tillegg testa selv positiv 9 dpo på første så håper at den lyser positiv på fredag om jeg har blitt gravid denne PPen
Hehe, ja. Testene koster jo litt penger også. Da er det torsdag og fredag som gjelder for oss!!
Mulig jeg er så obsessed nå at psyken har begynt å produsere fysiske symptomer. Jeg pleier aldri å våkne på natta, men i natt våkna jeg av "kramper" i nedre del av magen. Kan ligne litt på menssmerter. Men gikk fort over, og ingenting i dag. Ikke noe blod å spotte heller. En uke til IKM, altså 7 DPO i dag. Dette er jo til å bli gæærn av!
Blir jo frista til å teste i dag, men vet jo at det bare er waste.