IKM Uke 10

7 DPO i dag og røyk på en testsmell :( vet ikke hvorfor jeg blir skuffet og mister troen. Hadde følelsen av at dette hadde klaffet helt til i går, da var det liksom som at den troen forsvant. Så ble det forsterket av en negativ test 7 DPO, som jeg veeeet er alt for tidlig å teste :p blir irritert på meg selv..

Sånn ser grafen ut med og uten dagens temp. Den er nok ikke helt reell etter endel hoste. Men fra CD 11 er trenden veldig tydelig med stigning og høye temperaturer. Da er jeg isåfall 10 dpo idag.

Vedlegg

• Screenshot_20210301_073534_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210301_073534_com.period.tracker.lite.jpg
    28 KB · Visninger: 51
  • Screenshot_20210301_073624_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210301_073624_com.period.tracker.lite.jpg
    27,3 KB · Visninger: 46
7 DPO i dag og røyk på en testsmell :( vet ikke hvorfor jeg blir skuffet og mister troen. Hadde følelsen av at dette hadde klaffet helt til i går, da var det liksom som at den troen forsvant. Så ble det forsterket av en negativ test 7 DPO, som jeg veeeet er alt for tidlig å teste :p blir irritert på meg selv..

Skjønner deg så godt! Jeg må virkelig holde tilbake her for å ikke begynne testing i dag 6 DPO :banghead: Men ja, har sett flere som har lagt ut tester på rekke og rad fra 6 DPO-11/12 DPO, og typisk dukker skyggestreken opp 9-10 DPO. Noen veldig få som har en skyggestrek 8 DPO. Men vi vet jo det, og allikevel MÅ vi bare teste! :hilarious: Jeg bare håper denne uken går fort! Og håpet er absolutt ikke ute for deg! Så ja, vi får prøve å smøre oss med tålmodighet her :nailbiting:

Nå som de fleste er inne i dpoland, hva var ditt første tegn på graviditet om du har vært gravid før? :rolleyes: mitt tegn har vært vanvittig ømme bryster og ligamenstsmerter begge svangerskapene:oops:
Før jeg visste jeg var gravid med første var det ekstreme mensensmerter, kjempevonde bryster, spotting så ikke gikk over til mensen og hjertebank:)

Skjønner deg så godt! Jeg må virkelig holde tilbake her for å ikke begynne testing i dag 6 DPO :banghead: Men ja, har sett flere som har lagt ut tester på rekke og rad fra 6 DPO-11/12 DPO, og typisk dukker skyggestreken opp 9-10 DPO. Noen veldig få som har en skyggestrek 8 DPO. Men vi vet jo det, og allikevel MÅ vi bare teste! :hilarious: Jeg bare håper denne uken går fort! Og håpet er absolutt ikke ute for deg! Så ja, vi får prøve å smøre oss med tålmodighet her :nailbiting:
Godt jeg ikke er alene :p Blir gal av meg selv! Ønsker jo dette så sterk og når spiralen ble tatt ut tidlig i fjor var jeg så innstilt på 2021 baby. 2022 baby er selvfølgelig fint det også, men det er en sorg å se at sjansene for å føde i 2021 går mot slutten.. :( Men jeg kommer meg jo over det også :)

Godt jeg ikke er alene :p Blir gal av meg selv! Ønsker jo dette så sterk og når spiralen ble tatt ut tidlig i fjor var jeg så innstilt på 2021 baby. 2022 baby er selvfølgelig fint det også, men det er en sorg å se at sjansene for å føde i 2021 går mot slutten.. :( Men jeg kommer meg jo over det også :)

Ja, det er et herk med en ventingen når man først har bestemt seg! Jeg ble gravid i PP2 med barn nr 2, og selv det var en pine å vente på. Man lengter bare etter den babyen! Krysser fingre og tær for at det klaffer for deg denne runden! For meg er det litt annerledes denne gangen, jeg er 38 år, blir snart 39 år, og har det veldig fint med to barn fra før. Nr 3 blir en bonus hvis det viser seg å bli slik, men pga alderen min (og to barn fra før) velger jeg å avslutte prøvingen tidlig om det ikke skjer noe. Kjenner på kroppen at det blir tyngre å være gravid nå enn da jeg var i slutten av 20-årene/tidlig i 30-årene.. Så derfor er det litt ekstra spennende å se om det skjer noe, eller om jeg faktisk er ferdig med barn allerede!

Ja, det er et herk med en ventingen når man først har bestemt seg! Jeg ble gravid i PP2 med barn nr 2, og selv det var en pine å vente på. Man lengter bare etter den babyen! Krysser fingre og tær for at det klaffer for deg denne runden! For meg er det litt annerledes denne gangen, jeg er 38 år, blir snart 39 år, og har det veldig fint med to barn fra før. Nr 3 blir en bonus hvis det viser seg å bli slik, men pga alderen min (og to barn fra før) velger jeg å avslutte prøvingen tidlig om det ikke skjer noe. Kjenner på kroppen at det blir tyngre å være gravid nå enn da jeg var i slutten av 20-årene/tidlig i 30-årene.. Så derfor er det litt ekstra spennende å se om det skjer noe, eller om jeg faktisk er ferdig med barn allerede!
Likt her også. Fikk både Nr 1 og 2 så og si uten prøving. Jeg er snart 30 år da, og ønsker virkelig en siste liten knøtt :) men er lykkelig for å ha de to jeg har og tror nok jeg aldri ville begitt meg ut på feks IVF for å få Nr 3. men gir meg ikke helt enda :p

Likt her også. Fikk både Nr 1 og 2 så og si uten prøving. Jeg er snart 30 år da, og ønsker virkelig en siste liten knøtt :) men er lykkelig for å ha de to jeg har og tror nok jeg aldri ville begitt meg ut på feks IVF for å få Nr 3. men gir meg ikke helt enda :p

Da burde ikke alderen din ha noe å si på fertiliteten. :happy: Krysser fingrene for at du får positiv denne runden! :Heartred Absolutt ikke aktuelt med IVF her heller nei, men som du sier, veldig koselig med en liten "flokk".

ÅÅ! Dette blir en spennende uke!! 6 DPO i dag, og i forrige svangerskap testet jeg positivt 9 DPO. Uæææ! Nå gjelder det å holde tilbake på testinga noen dager til! Har tre tester i skuffen, og skal IKKE kjøpe flere enn det! :hilarious: Andre som er inne i "testeuke" her? Gøy å følge med på testingen deres! Har fortsatt pressfølelse og murring i nedre del av magen, og jeg synes den var ennå mer tydelig når jeg sto opp i dag. Men altså, har jo max oppmerksomhet mot det området av kroppen nå, så alt kan være oppspinn! :laughing021

Tenker å teste fredag, 11dpo :nailbiting::D

Så... Enten 2 dpo, 4 dpo 6 dpo eller 10 dpo :p ikke helt lett å bli klok på denne syklusen! Ingen kryss når alle temp er med i beregningen, og da regner den cd 15 som EL. Laveste temp er på cd 11, men også hopp CD 18 og 20. CD 21 idag.

Vedlegg

• Screenshot_20210301_073624_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210301_073624_com.period.tracker.lite.jpg
    27,3 KB · Visninger: 45
Så... Enten 2 dpo, 4 dpo 6 dpo eller 10 dpo :p ikke helt lett å bli klok på denne syklusen! Ingen kryss når alle temp er med i beregningen, og da regner den cd 15 som EL. Laveste temp er på cd 11, men også hopp CD 18 og 20. CD 21 idag.

oi, den var vanskelig å lese ja.. skjønner at det ikke var lett å finne el der :) hva tenker du om testing nå, når el er så usikker? :)

E226F9DB-02D9-44EF-83FB-7ECC8060D2E8.jpeg
her er min graf i dag. Spent på utviklingen videre på den.. hadde ganske greit med murringer på morgenen i dag, bittelitt rosa utflod på papiret i det jeg tørket meg, men ikke noe mer etter det..
Nå ser jeg bare frem til at uken går så jeg kan teste og få svar :)

Jeg er så frustrert jeg... Har fortsatt ikke fått positiv el-test, og idag var streken knapt synlig igjen etter å ha vært sterkere de siste dagene. Igår murret det godt og hadde ømme bryster, og det fortsatte litt i dag tidlig, men er helt borte nå. Allikevel ingen positiv test på formiddagen igår og på formiddagen idag når jeg fikk kjøpt flere tester er streken altså knapt synlig. Tok en g-test for å sjekke, men helt blank den også.
Så kanskje ikke kroppen min får eggløsning allikevel da :( Hadde virkelig troa jeg... Får bare vente og se om det kommer en blødning på slutten av Trisekvens brettet.

oi, den var vanskelig å lese ja.. skjønner at det ikke var lett å finne el der :) hva tenker du om testing nå, når el er så usikker? :)

Vis vedlegget 350156
her er min graf i dag. Spent på utviklingen videre på den.. hadde ganske greit med murringer på morgenen i dag, bittelitt rosa utflod på papiret i det jeg tørket meg, men ikke noe mer etter det..
Nå ser jeg bare frem til at uken går så jeg kan teste og få svar :)
FE6A8DDD-73FC-4E7B-9CB7-1FCF3E03E446.jpeg

Hadde du rosa uf i dag? Det hadde jeg også!:hilarious: Pleier aldri ha spotting i dpo-land, men har aldri hatt festeblødning i mine tidligere svangerskap såvidt jeg vet (var jo bare litt rosa på papire da jeg tisset én gang i dag så oppdaget det bare tilfeldig).. Pleier du ha det? Spennende dager fremover!:joyful:

Hm- jeg synes det kan se ut som el var CD17, med ‘fallback temp’ 2dpo. For det er først etter dette tempene holder seg i et høyere sjikte! I så fall er du 4dpo i dag:) Ser ut som du traff med aksjer uansett da, så det er bra! :joyful:

Hm- jeg synes det kan se ut som el var CD17, med ‘fallback temp’ 2dpo. For det er først etter dette tempene holder seg i et høyere sjikte! I så fall er du 4dpo i dag:) Ser ut som du traff med aksjer uansett da, så det er bra! :joyful:
Det er det pt og mener når tempen idag ikke er med :p og ja, vi er ivrige i senga stort sett jevnlig :hilarious: mannen har hjemmekontor, og mini sover vanligvis to timers dupp, sånn rundt når han kan ta lunsjen :p

Back
Topp