IKM Uke 10

Sniker litt fordi FF mener jeg har ikm onsdag 10 mars.
Jeg er usikker på om det stemmer, fordi jeg hadde først el-smerter i venstre eggstokk men fikk ikke positiv test da, og i går og i natt har jeg merket svake smerter i høyre eggstokk :confused013
Kanskje egget ikke slapp på venstre side tidlig i uka likevel?
Det kan være :) blir spennende å se!

Hva kjenner dere nå i DPO land da damer? :anyone
Har absolutt ikke trua denne pp etter vi begge to var syke og kun fikk lagt inn ei ussel litta runde på el dagen. Det var ikke akkurat en sånn gang man noterer som toppsjikt-sex :joyful:.

Her kjenner jeg bare den vanlige murringa i korsryggen som jeg har hver pp. Niente sånn ellers. 4 DPO.
Har absolutt ikke trua denne pp jeg heller. Hadde bare en runde med aksjelegging ca. 2-3 dager før EL. Har ikke hatt mens siden SA men hadde likevel EL (hvert fall positiv test) til forventet dag. Regner med vi må ha mye mer sex neste PPene for at det skal funke Vi (mannen!) får ikke helt til å bare trykke på en knapp for å ha sex «når det gjelder», så regner med det tar en stund før det klaffer :(

Hva kjenner dere nå i DPO land da damer? :anyone
Har absolutt ikke trua denne pp etter vi begge to var syke og kun fikk lagt inn ei ussel litta runde på el dagen. Det var ikke akkurat en sånn gang man noterer som toppsjikt-sex :joyful:.

Her kjenner jeg bare den vanlige murringa i korsryggen som jeg har hver pp. Niente sånn ellers. 4 DPO.

kanskje det er nettopp nå det klaffer, da man ikke har jobbet så iherdig med å legge inn aksjer slavisk. Samme her egentlig, to ganger. En dagen før og en på dagen for positiv test. Er vel 2DPO i dag

Har ikke fått positiv eggløsningstest enda, men murrer GODT på høyre siden av magen nå. Så tror hvertfall noe er på gang nå :) Holder meg bare i denne gruppen jeg, så får man se om det dukker opp en positiv test eller blødning om ca. 14 dager.

Har ikke fått positiv eggløsningstest enda, men murrer GODT på høyre siden av magen nå. Så tror hvertfall noe er på gang nå :) Holder meg bare i denne gruppen jeg, så får man se om det dukker opp en positiv test eller blødning om ca. 14 dager.
Krysser fingrene!

Har absolutt ikke trua denne pp jeg heller. Hadde bare en runde med aksjelegging ca. 2-3 dager før EL. Har ikke hatt mens siden SA men hadde likevel EL (hvert fall positiv test) til forventet dag. Regner med vi må ha mye mer sex neste PPene for at det skal funke Vi (mannen!) får ikke helt til å bare trykke på en knapp for å ha sex «når det gjelder», så regner med det tar en stund før det klaffer :(
Vet akkurat hvordan det er, vedr det å ha sånn planlagt sex :shifty: Her får han det rett og slett ikke til alltid.. Mister helt piffen når han MÅ prestere liksom, og det blir så «avtalt.)

Vet akkurat hvordan det er, vedr det å ha sånn planlagt sex :shifty: Her får han det rett og slett ikke til alltid.. Mister helt piffen når han MÅ prestere liksom, og det blir så «avtalt.)

var nok litt pga dette min samboer ikke ville jeg skulle teste etter el med tester, heller ha det gøy underveis på en måte :hilarious: men jeg har tempet litt, så har kontroll på el likevel, og så har vi bare ikke snakket så mye om det.. ikke vits hvis han blir stresset av det :) men vi har truffet med aksjene denne runden, så får vi se hva som skjer om noen dager :)

var nok litt pga dette min samboer ikke ville jeg skulle teste etter el med tester, heller ha det gøy underveis på en måte :hilarious: men jeg har tempet litt, så har kontroll på el likevel, og så har vi bare ikke snakket så mye om det.. ikke vits hvis han blir stresset av det :) men vi har truffet med aksjene denne runden, så får vi se hva som skjer om noen dager :)
Hehe, akkurat sånn jeg gjør det også. Har ikke nevnt noe om EL-tester og gjemmer de unna når jeg tar de. Jeg blir bare plutselig veldig glad og interessert i han hver PP. Ikke no vits å stresse han opp nei.

a, det er veldig slitsomt det der. Og også veldig forståelig for mannen sin del. Men det er så frustrerende når det ikke funker også må jeg virkelig vise helt andre følelser enn jeg har. Det går jo men det er slitsomt. Stakkars mannen :). Jeg har bare tatt det heeelt cool nå for at han skal slappe av. Men det er jaggu ikke enkelt. Og tiden flyr :|[/QUOTE]

Har så mye murringer:dead::arghh:noen andre som er plaget med det?? Er bare 3-4 dpo så alt for tidlig for noe tegn på noe som helst.

hatt en del murring i dag, 6 dpo, spesielt etter skitur.. og så var det ubehag å «presse» når jeg skulle på do :hilarious:
Er det ikke rundt 6-7-8 dpo det begynner å feste seg? Det er vell mer positivt da:) husker fra første at jeg hadde veldig murring lenge og helt til jeg testet, og hjertebank. Men vi prøvde ikke da så sner ikke hvor tidlig det begynte:dummy1:

Så vidt negativ test i dag, så regner med EL er i dag :happy: IKM kan også flyttes til 11. mars.

Er det ikke rundt 6-7-8 dpo det begynner å feste seg? Det er vell mer positivt da:) husker fra første at jeg hadde veldig murring lenge og helt til jeg testet, og hjertebank. Men vi prøvde ikke da så sner ikke hvor tidlig det begynte:dummy1:

min første var uplanlagt, så der fikk jeg aldri kjenne på symptomer før jeg plutselig ikke fikk mens. Men kn ikke huske noe murring i forkant av den testen :hilarious:

min første var uplanlagt, så der fikk jeg aldri kjenne på symptomer før jeg plutselig ikke fikk mens. Men kn ikke huske noe murring i forkant av den testen :hilarious:
Var nesten bedre med uplanlagt for da slipper man gå vente syns jeg da:hilarious::hilarious:

Jeg dro på legevakta med sterke smerter i mage og rygg, var visst to dager på overtid, men siden jeg hadde uregelmessig mens hadde jeg ikke engang tenkt tanken på at jeg var sen :p de tok gtest som rutine siden jeg ikke kunne utelukke at jeg var gravid, og fikk høre at den var positiv :p smertene skyldes forstoppelse kg ligamentsmerter :hilarious:

Nå som de fleste er inne i dpoland, hva var ditt første tegn på graviditet om du har vært gravid før? :rolleyes: mitt tegn har vært vanvittig ømme bryster og ligamenstsmerter begge svangerskapene:oops:

ÅÅ! Dette blir en spennende uke!! 6 DPO i dag, og i forrige svangerskap testet jeg positivt 9 DPO. Uæææ! Nå gjelder det å holde tilbake på testinga noen dager til! Har tre tester i skuffen, og skal IKKE kjøpe flere enn det! :hilarious: Andre som er inne i "testeuke" her? Gøy å følge med på testingen deres! Har fortsatt pressfølelse og murring i nedre del av magen, og jeg synes den var ennå mer tydelig når jeg sto opp i dag. Men altså, har jo max oppmerksomhet mot det området av kroppen nå, så alt kan være oppspinn! :laughing021

Back
Topp