IKM Uke 10

Plutselig fått litt ømme pupper, det har jeg ikke hatt siden syklusene mine i 2014.:hilarious: Tar alt som gode tegn nå:joyful:

Sorry for tmi..:bag: men er det noen her inne som har en følelse av at det stikker i.... ja.. musa:hilarious: Eller liksom hele understellet. Akkurat nok ubehag til at det er på grensa til bittelitt vondt:wideyed:

som en blanding av tr og forstoppelse:wtf:

Tom for strimler og utålmodig, så da ble det en digital. Jeg kan settes på tante rød.

Får se om vi prøver på desemberbaby, eller om vi drøyer til januar:)

Vedlegg

• IMG_20210305_062508.jpg
    IMG_20210305_062508.jpg
    8,6 KB · Visninger: 92
Tom for strimler og utålmodig, så da ble det en digital. Jeg kan settes på tante rød.

Får se om vi prøver på desemberbaby, eller om vi drøyer til januar:)
Mange klemmer!

Det kom jo så mye da jeg satt på do.. så tenkte bare jaja, der var tanta for fult.. og så har jeg jo spotta noen dager og... men kroppen oppfører seg helt rart.. aldri vært med på noe lignende før
Jeg har ikke satt deg på tr enda. Si fra om du skal over dit

Hei :D
ja, fikk i hvert fall en positiv test 14-15 dager etter første blødningsdagen i SA.
Ble litt overraska at eggløsning skulle komme tilbake så raskt. Håper det stemmer hvert fall. så at du venter enda.
vil gjerne følge deg - håper vi kommer i samme termingruppe om ikke så alt for lenge <3
Så gøy da! Håper det klaffer for deg med ein gang:happy: Ja, sist hadde eg EL ca 20 dager etter SA, og denne gangen mista eg tidligere, så tenkte at EL ville komme ganske kjapt. Men ingenting enda.. Begynte ikkje å teste før CD 14, men pleier å ha litt lengre sykluser, så tviler på at dem kan ha komt før. Får berre vente og sjå, og håpe at den dukker opp snart. Merker eg er litt meir avslappa til heile prøvingen etter denne SAen. Tenker litt meir at det skjer når det skjer:happy: Ja, hadde vært veldig fint å havne i samme termingruppe! Det får me håpe på:love7

nei har ikke gjort det.. hvis det mot formodning skulle være festeblødning, så ville jeg vel ikke få positiv test før to dager etter?

men tempen er fortsatt høy... så jeg vet ikke jeg..
Vis vedlegget 350692

Håper noen andre kan svare deg på dette, for det aner jeg ikke! Eneste måten jeg finner ut at jeg er preggo på er med en positiv test:rolleyes:

nei har ikke gjort det.. hvis det mot formodning skulle være festeblødning, så ville jeg vel ikke få positiv test før to dager etter?

Vis vedlegget 350692
Teste ikveld eller imorgen kanskje? Eller venter du til IKM?

Vis vedlegget 350692
Når egget fester seg så begynner jo hcg-produksjonen der og da, så et par dager høres fornuftig ut!

Skal til sykehuset neste mnd for å ta ultralyd og gå igjennom alle prøver vi hsr tatt. Mannen trengte ikke bli med sa de for han har tatt sædprøve og alt han og.. Men vil det si at de ikke bestemmer seg for noen behandling den dagen da? De regnet med timen ville vare 1 time ca.

Back
Topp