Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Ja håper det.. Har tatt test men har kun one step og clearblue til monitor.. One step viste ikke mye akkuratBra med hjelp, men aller best om det klaffa denne runden for dere!! Ønsketenkninger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper det.. Har tatt test men har kun one step og clearblue til monitor.. One step viste ikke mye akkuratBra med hjelp, men aller best om det klaffa denne runden for dere!! Ønsketenkninger!
Sjekket litt rundt på forumet, og kom fram til at jeg prøver ut dette:
2 piller morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 piller morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 pille morgen og 1 kveld 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo
Aner ikke om det forlenger/klusser med syklus! Var veldig usikker på om jeg skulle ta. Så får bare håpe på det beste
Ja håper det.. Har tatt test men har kun one step og clearblue til monitor.. One step viste ikke mye akkurat
Har lest mye dårlig om one step så stoler ikke på de heller egentlig. Men er noen dager igjen heldigvis. Har du tatt noe test enda da?Æsj, bare den ekstra steken kunne dukket opp!! Men fortsatt tidlig! 11 dpo blir spennende!
Jeg krysser alt jeg har for ossSamme her! Vi satser på 11 dpo!
De 2 nederste fra i går 9 dpo og den øverste idag 10 dpo. Noen somVis vedlegget 350742 ser noe?
Morsomt å komme over noen som har mange barn, og prøver på flere du har fått dem veldig tett da, Mamacita jeg prøver på nr 5,blir 40 i år, så usikker på om det går, men prøve kan manÅh, måtte bare kommentere, for er så sjelden det er noen som også har mange barn! Jeg blir 38 i april og prøver på nr.6 Mine er tette- eldste snart 8år, yngste 19mnder Hva med dine?
Har lest mye dårlig om one step så stoler ikke på de heller egentlig. Men er noen dager igjen heldigvis. Har du tatt noe test enda da?
Prøver på nr 5 her og, og blir 40 i årMorsomt å komme over noen som har mange barn, og prøver på flere du har fått dem veldig tett da, Mamacita jeg prøver på nr 5,blir 40 i år, så usikker på om det går, men prøve kan man
Så gøy håper at der klaffer min farmor var 43 når hun fikk tvillinger, og 45 når hun fikk yngste, og mormor var 42,så håper at jeg også kan få en til, det er etterlengtetPrøver på nr 5 her og, og blir 40 i år
Lykke til wow! Da har du jo litt å slekte på der Mamma’n min kom i overgangsalderen da hun var 40 (Men jeg fikk en datter i mai, så jeg er positiv til at jeg fortsatt er fertil.)Så gøy håper at der klaffer min farmor var 43 når hun fikk tvillinger, og 45 når hun fikk yngste, og mormor var 42,så håper at jeg også kan få en til, det er etterlengtet
Ja, det høres eut som det er gode sjanser da i mai i år? Jeg fikk i 2019,men jeg får ikke syklusen tilbake før over ett år etter fødsel, og da har jeg laaange sykluser pga amming men fra ca september ifjor har jeg vært stabil men tester ikke etter EL, så har bare truffet kanskje en gang disse månedene masse lykke til til deg, håper det blir baby snartLykke til wow! Da har du jo litt å slekte på der Mamma’n min kom i overgangsalderen da hun var 40 (Men jeg fikk en datter i mai, så jeg er positiv til at jeg fortsatt er fertil.)