IKM Uke 10

Sjekket litt rundt på forumet, og kom fram til at jeg prøver ut dette:
2 piller morgen og 2 kveld fra 1-6 dpo
2 piller morgen og 1 kveld fra 7-8 dpo
1 pille morgen og 1 kveld 9-11 dpo
1 morgen fra 12-13 dpo

Aner ikke om det forlenger/klusser med syklus! Var veldig usikker på om jeg skulle ta. Så får bare håpe på det beste :)

denne syklusen var bare 24 dager, men kan være litt kluss etter uttak av spiral også da :)

IMG_20210305_204759.jpg
[ATTAC10 dpo H=full]350740[/ATTACH]

Vedlegg

• IMG_20210305_204832.jpg
    IMG_20210305_204832.jpg
    21,7 KB · Visninger: 71
Last edited:
Jeg er 10dpo og sitter på hytta, både symptomløs og testløs :sorry:
Jeg lever litt gjennom dere andre som tester istedet :) :)
Og krysser fingrene for flere får tydelig positive tester snart :)

Åh, måtte bare kommentere, for er så sjelden det er noen som også har mange barn! Jeg blir 38 i april og prøver på nr.6:joyful: Mine er tette- eldste snart 8år, yngste 19mnder:) Hva med dine? :Heartred
Morsomt å komme over noen som har mange barn, og prøver på flere :happy: du har fått dem veldig tett da, Mamacita :happy: jeg prøver på nr 5,blir 40 i år, så usikker på om det går, men prøve kan man :happy:

Sniker litt her siden jeg har IKM på 7 eller 8. Mars... Står inne på IKM uke ni, men siden jeg ikke tester etter EL, så er det usikre beregninger :)

11 dpo, kjennes ut som TR kanskje kommer selvom jeg ikke spotter mer. Håper fortsatt at det ikke skjer, men er litt mer forberedt på det nå:oops:
IMG_20210306_064730.jpg

Så gøy :) håper at der klaffer :) min farmor var 43 når hun fikk tvillinger, og 45 når hun fikk yngste, og mormor var 42,så håper at jeg også kan få en til, det er etterlengtet :)
Lykke til :) wow! Da har du jo litt å slekte på der ;) Mamma’n min kom i overgangsalderen da hun var 40 :bored: (Men jeg fikk en datter i mai, så jeg er positiv til at jeg fortsatt er fertil.) :hilarious:

Snart 39 her, og prøver på nr 3

Lykke til :) wow! Da har du jo litt å slekte på der ;) Mamma’n min kom i overgangsalderen da hun var 40 :bored: (Men jeg fikk en datter i mai, så jeg er positiv til at jeg fortsatt er fertil.) :hilarious:
Ja, det høres eut som det er gode sjanser da :happy: i mai i år? Jeg fikk i 2019,men jeg får ikke syklusen tilbake før over ett år etter fødsel, og da har jeg laaange sykluser pga amming :happy: men fra ca september ifjor har jeg vært stabil:happy: men tester ikke etter EL, så har bare truffet kanskje en gang disse månedene :joyful: masse lykke til til deg, håper det blir baby snart :happy:

Våknet av kvalme å ømme pupper i natt:depressed: Har begynt på folsyre så kvalmen er sikkert en bivirkning av de, men satser på en spire:hilarious::hilarious:

Back
Topp