IKM Uke 10

Kjenner jeg er veldig spent på denne pp’en.. har kjent mye ligamentsmerter, vært på kvalm de to siste kveldene og ekstremt ømme brystvorter. Og ikke minst helt ekstremt trøtt:nailbiting: var ikke sånn forrige pp:oops:
Første pp med temping men vil si den ser bra ut.

Vis vedlegget 350821
8 dpo? Min ser ihvertfall ikke slik ut :p

Vedlegg

• Screenshot_20210306_103711_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210306_103711_com.period.tracker.lite.jpg
    28 KB · Visninger: 68
8 DPO; stikking ene side, og noe murringer (minner mye om menssmerter) så tør ikke håpe nesten :bored:

Ja, logistikken, og lysten:joyful: Mannen får ofte ikke til når det blir så planlagt... Lysten er der kanskje, men han får nok litt prestasjonsangst kanskje, haha:joyful:
Planlegging kan være litt drepen for opplegget ja... Jeg prøver å ikke planlegge så myw, men må jo styre det litt etter datoene :angelic:

11/12 dpo - og fremdeles blenda tester, så jeg Kan nok settes på TR :(
Masse lykke til videre til dere andre, håper så inderlig at det klaffer for dere :D
44E01DBE-0C2A-446D-8739-4CBB72FFA0D7.jpeg

Hei. jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg legger ved bilder til en tråd :sorry: Noen som kan forklare meg? :happy:

Hei. jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg legger ved bilder til en tråd :sorry: Noen som kan forklare meg? :happy:
Der det står last opp fil under tekstboksen

9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste :woot:

Vedlegg

• 699B6E02-72FD-43BC-88B1-F21BE9BE7A09.jpeg
    699B6E02-72FD-43BC-88B1-F21BE9BE7A09.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 141
10 dpo, blenda. Ikke en gang skyggestrek:meh:Ny test i morgen da:hilarious: klare Ikke vente til ikm med testing:angelic: 10 dpo er vell kanskje egentlig tidlig å teste, men like spennende:p

0272A16E-F0C3-4D59-BD80-842249E607CE.png

9dpo i dag og klarte ikke å holde meg fra å teste da jeg har kjent mye strekk nederst i magen. fikk en svaaaak strek. Vanskelig å håpe at det blir noe etter nettopp å hatt to spontanaborter. Jeg har aldri tatt en test så tidlig før og vet at det er jo egentlig bare dumt siden sjansen for at det ikke blir noe av er større jo tidligere det er. Men det er jo håpløst å vente med å teste :woot:
Ser streken, så spennende:D:D❤️

Spennende :)

Tror jeg er 10 dpo idag. Har ikke testet enda, kjenner jeg har ikke troa, så venter nok til IKM.

S

ser streken godt hvertfall:rolleyes:

Back
Topp