Enten er det suksess denne gangen, ellers forbereder denne kroppen tidenes mens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo! Forholdet bør være mindre enn 1,0 ettersom testlinjen din er visuelt lettere enn kontrollinjen. Og jeg ser ikke en annen linje på graviditetstesten. Er du sikker på det?Ja, her er kveldens EL-test (viste akkurat 1 i premom-appen) og g.testen fra i dag tidlig. Svaaaak positiv, så håper jeg ikke blir lurt Vis vedlegget 350978
Gratulerer!Hjelp, dette er helt uvirkelig!!
Tok en strimmeltest i går. Tror/trodde jeg var 9 dpo. Mulig jeg var 10 eller kanskje 11 dpo i går. Tok testen rett før jeg skulle dra på jobb, og tenkte at jeg mest sannsynlig ikke får noe annet enn blendahvit test, for jeg har ikke hatt noen tegn til noe så langt og forrige gang jeg testa positivt i fjor høst, så var streken 9 dpo nesten ikke synlig. Men nå fikk jeg tydelig rosa strek med én gang!
Tok en digital da jeg kom hjem på ettermiddagen, som viste gravid 1-2 Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå! Hadde en MA i høst, så jeg er livredd for at det skal skje igjen. Så jeg kjenner at jeg distanserer meg litt akkurat nå. Tør ikke å håpe for mye. Samtidig som det er SÅ stort! Er så takknemlig for at det klaffet igjen. Nå må spiren bare holde seg der inne!Det siste bildet viser testen fra i går, babyplan tidligstrimmel og den nederste er tatt i dag med vanlig babyplan
GratulererHjelp, dette er helt uvirkelig!!
Tok en strimmeltest i går. Tror/trodde jeg var 9 dpo. Mulig jeg var 10 eller kanskje 11 dpo i går. Tok testen rett før jeg skulle dra på jobb, og tenkte at jeg mest sannsynlig ikke får noe annet enn blendahvit test, for jeg har ikke hatt noen tegn til noe så langt og forrige gang jeg testa positivt i fjor høst, så var streken 9 dpo nesten ikke synlig. Men nå fikk jeg tydelig rosa strek med én gang!
Tok en digital da jeg kom hjem på ettermiddagen, som viste gravid 1-2 Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå! Hadde en MA i høst, så jeg er livredd for at det skal skje igjen. Så jeg kjenner at jeg distanserer meg litt akkurat nå. Tør ikke å håpe for mye. Samtidig som det er SÅ stort! Er så takknemlig for at det klaffet igjen. Nå må spiren bare holde seg der inne!Det siste bildet viser testen fra i går, babyplan tidligstrimmel og den nederste er tatt i dag med vanlig babyplan
Så dumtÅå? Det har jeg faktisk ikke hørt, må se om jeg finner noe på nett. Veldig spennende lesestoff syns jeg, alt om syklus egentlig for min del har jeg begynt å blø litt så er nokk tr
Sikker kan man vel ikke være.. Men testet flere ganger med appen og fikk samme resultat. Er helt sikker på at strimmelen var svakt positiv (har vært gravid tre ganger før), men det blir jo spennende å se hvordan det utvikler seg. Sist hadde jeg en SA som startet to dager etter IKM.Hallo! Forholdet bør være mindre enn 1,0 ettersom testlinjen din er visuelt lettere enn kontrollinjen. Og jeg ser ikke en annen linje på graviditetstesten. Er du sikker på det?
Tusen takk!Gratulerer
Gratulerer!13 DPO - jeg tror jeg kan settes på gravid!!!
Vis vedlegget 351035
Gratulerer <3 håper det går fint!Hjelp, dette er helt uvirkelig!!
Tusen hjertelig takk!Gratulerer <3 håper det går fint!
Tusen takk!Gratulerer!
Ååh, nei! Så alt for dumt...Åå? Det har jeg faktisk ikke hørt, må se om jeg finner noe på nett. Veldig spennende lesestoff syns jeg, alt om syklus egentlig for min del har jeg begynt å blø litt så er nokk tr
Gratulerer!Hjelp, dette er helt uvirkelig!!