IKM Uke 10

IKM i morgen. Ingen tegn til spotting før mens slik det pleier, men det er fordi jeg går på lutinus. Helt blenda test, og derfor er kapittelet over for min del. Hatt tre inseminasjoner der nr. 1 endte i SA, nr. 2 i kjemisk og nå nr. 3 i ingenting. Etter alt for mye gråt og skuffelse, og rundt 45 000 kr bokstavelig rett i do, orker jeg rett og slett ikke mer. Sliter med nok fra før av :sad015 Heldigvis har jeg ei kone som blir gravid lett, og som kan gi meg et lite gullbarn til :Heartred ønsker alle andre lykke til.

IKM i morgen. Ingen tegn til spotting før mens slik det pleier, men det er fordi jeg går på lutinus. Helt blenda test, og derfor er kapittelet over for min del. Hatt tre inseminasjoner der nr. 1 endte i SA, nr. 2 i kjemisk og nå nr. 3 i ingenting. Etter alt for mye gråt og skuffelse, og rundt 45 000 kr bokstavelig rett i do, orker jeg rett og slett ikke mer. Sliter med nok fra før av :sad015 Heldigvis har jeg ei kone som blir gravid lett, og som kan gi meg et lite gullbarn til :Heartred ønsker alle andre lykke til.
Sender deg mange varme tanker og klemmer:sorry::sorry::sorry::Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Mange klemmer!

Hmmm IKM i morgen, og nå spotter jeg plutselig brunt...
Vanlig opptakt for mens her er at jeg "kjenner" mer og mer at det virker som om mensen har kommet nedentil. Det har den såklart ikke, men det føles nok til at jeg sjekker ofte. Da mener jeg ofte. I dag har jeg ikke hatt noe slik, gikk på do i sted og da var det brunt på papiret. Ikke mye, men absolutt nok til å synes og støkke litt. Og annerledes enn vanlig mensspotting hos meg. Det pleier være akkurat som om jeg får økt utflod en hel dag, som etterhvert går over i brunlig før mensen setter inn for fullt.

Krysser alle fingre og tær nå for festeblødning!!
Håper for deg!

Nei fortsatt ikke fått tester i posten. Irriterende at posten ikke leverer hver dag lengre. Hadde håper jeg fikk idag men får håpe i morgen da.
Og du kan ikke kjøpe noen i butikken heller?

Og nå sitter jeg i sofaen med varmepute på magen. Mini er plassert hos mannen, så jeg kan slappe litt av og få roet magekrampene litt. Ingen tegn til TR, bare magekramper.

Tror jeg kanskje skrev det i går, men 85% av tiden så fester egget seg rundt 8-10 dpo og det trenger ca 2 dager på å starte med å produsere HCG og deretter må det bli høyt nok til at det gir utslag på tester - så håper er ikke helt ute! :woot:

Det med at egget trenger ca 2 dager på seg til å starte å produsere hcg visste eg ikkje ! Takk for info :D

Jobber i butikken ved siden av og vil ikke de skal vite at vi prøver.. Kjenner dem for godt. Og apoteket er stengt. Det stenger kl 15
Det skjønner jeg godt. Vi kjøper heller ikke slikt på nærbutikken :p

Men jeg har bestilt så burde komme snart i posten.. Har ikke fått blødning enda.. Kun litt rødt på papir etter dobesøk. Var på do nå og da var det ingenting..
Er 15 dpo jeg og, IKM i går (eller i dag..) Fått litt pastell-rosa på papiret noen ganger i dag.. Sendt gubben ut for å kjøpe test nå:joyful: Var for mange jeg kjente på apoteket da jeg var der ista, hehe..

Er 15 dpo jeg og, IKM i går (eller i dag..) Fått litt pastell-rosa på papiret noen ganger i dag.. Sendt gubben ut for å kjøpe test nå:joyful: Var for mange jeg kjente på apoteket da jeg var der ista, hehe..
haha :p Ja, sånn kan det være . lykke til!

Back
Topp