Var nok dessverre bare skyggestreker på babyplan-testene. Forbereder meg på neste PP , like optimistisk som alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!Var nok dessverre bare skyggestreker på babyplan-testene. Forbereder meg på neste PP , like optimistisk som alltid
Tok en tidlig test nå. Negativ. Drukket en del vann men hadde det vært noe så burde vært strek nå. Jeg har alltid regelmessig mens så veldig rart den er unormal nå. Ingen blødning.. Kun litt spotting..Håper for deg!
Mange klemmer!Dagens test, 12 dpo. Så jeg kan i grunnen bare settes på TR, for den dukker nok opp i løpet av de neste dagene
Rare greierTok en tidlig test nå. Negativ. Drukket en del vann men hadde det vært noe så burde vært strek nå. Jeg har alltid regelmessig mens så veldig rart den er unormal nå. Ingen blødning.. Kun litt spotting..
Ja jeg forstår det ikke. Jeg pleier å gå tr på dag 13 og spotting før det. Nå er jeg på dag 16.. Skjønner ingenting. Vil ikke den plutselig nå skal begynne å klusse siden jeg skal få hjelp neste mndRare greier
Måtte ta vaksinen for to uker siden, og derfor ikke kunne prøvd aktivt denne måneden. Blir heller ikke prøving neste måned da samboer ikke ønsker desemberbaby Er kanskje tilbake for å prøve på januarbaby når den tid kommerDumt blir det mer prøving nå? Eller må du ta vaksinen?
Samboer ønsker også å pause prøvingen for å unngå desemberbaby hvis det ikke går denne runden Jeg ser jo poenget og husker at jeg syntes synd i vennene mine som hadde bursdag i desember, men jeg hørte aldri de klage selv. Og jeg er egoistisk nok til å tenke at jeg bare vil ha baby Men, vi ville hatt termin rundt julaften om det skulle gått den veien, så det er egentlig argument nok for meg for å gå med på det!Måtte ta vaksinen for to uker siden, og derfor ikke kunne prøvd aktivt denne måneden. Blir heller ikke prøving neste måned da samboer ikke ønsker desemberbaby Er kanskje tilbake for å prøve på januarbaby når den tid kommer
Tja... Jeg hadde termin i desember, han kom i oktoberSamboer ønsker også å pause prøvingen for å unngå desemberbaby hvis det ikke går denne runden Jeg ser jo poenget og husker at jeg syntes synd i vennene mine som hadde bursdag i desember, men jeg hørte aldri de klage selv. Og jeg er egoistisk nok til å tenke at jeg bare vil ha baby Men, vi ville hatt termin rundt julaften om det skulle gått den veien, så det er egentlig argument nok for meg for å gå med på det!
Lykke til når prøvingen er i gang igjen!
Kan El ha vært forsinket?16 dpo her også, fremdeles helt uten tegn på mensen. Skjønner ikke hva som foregår.
Jeg vet ikke om min El var forsinket.. Jeg fikk maks i 2 dager på monitor og flere dager med lav etter det. Hadde den prøvd igjen så hadde vel den reagert på det? Her er det bare spotting.. Ikke mens engang.Kan El ha vært forsinket?
Hmm.. Rare greier. Håper du snart får en avklaringJeg vet ikke om min El var forsinket.. Jeg fikk maks i 2 dager på monitor og flere dager med lav etter det. Hadde den prøvd igjen så hadde vel den reagert på det? Her er det bare spotting.. Ikke mens engang.
Kan El ha vært forsinket?
Så dumtTR her også..