IKM Uke 10

Ja, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?:oops:
testen kan ha vært feil, det står jo alltid at du skal ta en ny etter noen dager

testen kan ha vært feil, det står jo alltid at du skal ta en ny etter noen dager
Jada, den kan jo være feil :smiley-angelic001 -det var en 2pk, så jeg tar en ny i morgen tidlig evt :) Er på dag 28 i morgen, og jeg har 26 dagers syklus så noe rart er det iallfall :banghead:

Ja, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?:oops:

Hvor lang lutealfase har du da? Min er på 9 dager, så ikm er 10 dpo. Og det er ofte for kort til å få utslag, gjør det også vanskelig å unnfange.

Hvor lang tid er det vanligvis fra el til mens hos deg?

Hvor lang lutealfase har du da? Min er på 9 dager, så ikm er 10 dpo. Og det er ofte for kort til å få utslag, gjør det også vanskelig å unnfange.

Hvor lang tid er det vanligvis fra el til mens hos deg?
Det vet jeg egentlig ikke.. Jeg har 26 dagers syklus, men vet ikke egentlig helt sikkert når jeg har eggløsning:wideyed: Fikk sist mens 11.feb og tenkte da at el var 22-26.feb.. Altså på dag 11-15..

Tok en test nå, siden jeg har sånne magekramper. Men negativ. 2 dager til IKM og var tidligtest. Så er nok bare å vente på tr her

Tok denne og en vanlig babyplan i kveld. I følge Premom er jeg 11dpo. Babyplan viste ingenting, men denne er det en skygge på. Veldig strekk og mensmurringer i dag, så holder en knapp på at TR er rundt hjørnet.
Men noen som har opplevd å få positiv test raskere på makesure enn babyplan?

Vedlegg

• F9F31E26-F810-4E5B-91F3-B1B769B9C208.jpeg
    F9F31E26-F810-4E5B-91F3-B1B769B9C208.jpeg
    38 KB · Visninger: 100
  • 465767A5-915E-4333-9525-A3AFA3F68F18.jpeg
    465767A5-915E-4333-9525-A3AFA3F68F18.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 96
IKM og ingen spotting eller murringer enda! :nailbiting: Dette er det lengste jeg har gått uten spotting! Iiiik. Hvis det fortsatt ikke er tegn til rødt på papiret blir det test i kveld :woot:

IKM og ingen spotting eller murringer enda! :nailbiting: Dette er det lengste jeg har gått uten spotting! Iiiik. Hvis det fortsatt ikke er tegn til rødt på papiret blir det test i kveld :woot:
Krysser fingrene deg!

Temp dropp idag, så tror tr er like om hjørnet her. Satser på ny termin i desember for min del!

Og der kom tr her og, så da er det bare å starte opp med pp 6

Lykke til i neste pp dere som har fått tr:) har ikke kommet hos meg enda men kommer muligens imorgen, har ikke fått de vonde murringene som jeg alltid får, men fikk heller ikke positiv test igåro_O

Back
Topp