Ja, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?rare greier det der? Håper den imorgen er positiv da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?rare greier det der? Håper den imorgen er positiv da
testen kan ha vært feil, det står jo alltid at du skal ta en ny etter noen dagerJa, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?
Jada, den kan jo være feil -det var en 2pk, så jeg tar en ny i morgen tidlig evt Er på dag 28 i morgen, og jeg har 26 dagers syklus så noe rart er det iallfalltesten kan ha vært feil, det står jo alltid at du skal ta en ny etter noen dager
Ja, håper jo det, men tviler veldig... Kan vel ikke ha SÅ mye å si at det er utvannet urin når testen tas på IKM?
Det vet jeg egentlig ikke.. Jeg har 26 dagers syklus, men vet ikke egentlig helt sikkert når jeg har eggløsning Fikk sist mens 11.feb og tenkte da at el var 22-26.feb.. Altså på dag 11-15..Hvor lang lutealfase har du da? Min er på 9 dager, så ikm er 10 dpo. Og det er ofte for kort til å få utslag, gjør det også vanskelig å unnfange.
Hvor lang tid er det vanligvis fra el til mens hos deg?
Tanta kom i går så kan settes på TR.. Bare å se fremover mot neste ppHvordan går det?
Krysser fingrene deg!IKM og ingen spotting eller murringer enda! Dette er det lengste jeg har gått uten spotting! Iiiik. Hvis det fortsatt ikke er tegn til rødt på papiret blir det test i kveld
Så dumt lykke til med neste pp!Tanta kom i går så kan settes på TR.. Bare å se fremover mot neste pp
Dumt blir det mer prøving nå? Eller må du ta vaksinen?Kan settes på tr
Håper for deg!16 dpo idag. Kun spotting etter dobesøk..