Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skikkelig dumtDer kom TR hos meg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig dumtDer kom TR hos meg og
Hvis det er en liten sjans for at du er gravid skal du ikke drikke salviete! Det kan være abort-fremkallende Grafen din var jo litt ‘forvirrende’ denne gangen, så kanskje el har vært litt senere og dette var festeblødning? Har du testet igjen?Ikke en gang antydning til blod på papiret imorges? Rare greier. Var ingenting i menskoppen fra i natt og igår ettermiddag heller. Skjønner ikke så mye, men venter med salvie te til blødningen tar seg opp igjen.
Nei, har ikke testet mer, og ikke drukket mer salvie te. Venter en ukes tid tenker jeg.Hvis det er en liten sjans for at du er gravid skal du ikke drikke salviete! Det kan være abort-fremkallende Grafen din var jo litt ‘forvirrende’ denne gangen, så kanskje el har vært litt senere og dette var festeblødning? Har du testet igjen?
Og forvirrende var fornavnet den var ganske ubrukeligHvis det er en liten sjans for at du er gravid skal du ikke drikke salviete! Det kan være abort-fremkallende Grafen din var jo litt ‘forvirrende’ denne gangen, så kanskje el har vært litt senere og dette var festeblødning? Har du testet igjen?
Test i dag da vel! Når testet du sist?Har du fortsatt å tempe?Og forvirrende var fornavnet den var ganske ubrukelig
tok temp igår og idag, men hoster fortsatt såpass om nettene at den er usikker. 36.33 og 36.34, så rett rundt der grafen hadde/ ikke hadde krysset.Test i dag da vel! Når testet du sist?Har du fortsatt å tempe?
Hm- merkelig? Får bare teste innimellom og avvente med salviete og se om TR setter igang etterhvert da! Lykke til iaf!tok temp igår og idag, men hoster fortsatt såpass om nettene at den er usikker. 36.33 og 36.34, så rett rundt der grafen hadde/ ikke hadde krysset.
Testet for 2 dager siden, da var den negativ.
Ja Det føles helt uvirkelig! Og placebo-gravidsymptomer er på plass, småuggen og vil spise noe hele tiden, men ikke søtsaker (som ellers utenom positiv test), mer sånn salat fra salatbaren på nærbutikken med den gode dressingen, og kjøttkakene til samboer, og isHurra!
Takk, er det jeg har tenktHm- merkelig? Får bare teste innimellom og avvente med salviete og se om TR setter igang etterhvert da! Lykke til iaf!
Lykke til med utredning!Da kom tr 17 dpo for fullt. Like greit den var par dager forsinket. For da slipper jeg kanskje få den akkurat når jeg skal til st. Olavs på samtale og undersøkelse neste mnd
Rare greier. Har bare onestep tidligtester her (og en digital), så har ikke prøvd babyplanBabyplan er dårlig altså! Jeg blør jo, men allikevel fikk jeg den skyggestreken. Ville bare teste for å forsikre meg om at det virkelig ikke er noe med tanke på de andre testene jeg tok og også fikk svake streker på. Merkelige greier... Første bildet er etter 5 min, den andre når den er tørket. Vet ikke om man ser noe pga bildekvaliteten her inne men
Finner deg ikke på lista, så om du legger inn på nytt skal jeg legge deg tilDa kom tr 17 dpo for fullt. Like greit den var par dager forsinket. For da slipper jeg kanskje få den akkurat når jeg skal til st. Olavs på samtale og undersøkelse neste mnd
Så dumt mange klemmer!Negativ test i dag. Regner med TR er rett rundt hjørnet. Da blir det en måneds pause på oss.