IKM Uke 10

De one step har vel rykte for å ikke være så bra tror jeg? Satser på at du får skikkelig positiv snart jeg! Jeg har testet positivt 12-16dpo de andre gangene- 10dpo for første gang nå med babyplan tidlig:) Håper for deg!!:joyful:
Tusen takk for det :) vi får se

Vil bare si takk for følget til alle dere i gruppa! Så koselig å følge med og høre hvordan det går med alle. Jeg hopper over i november 2021, og håper det går veien denne gangen. Men, hver dag er en seier, så det kan bli et langt svangerskap! Lykke til med alle spirer og nye prøveperioder!!
Gratulerer igjen :)

Samme for meg her. Jeg våkna til og med opp en morgen og kjente den "ras-følelsen" av at, ååå nei nå kommer mensen og jeg har ikke bind og må skynde meg på do, men så ingenting. Så ja, kjennes akkurat som at jeg har mensen, bare uten blod. :wideyed: Og det har aldri skjedd meg før, enste gangene på 20 år jeg har mista mensen tidligere er de to gangene jeg har vært gravid før. 6 dager over ikm nå. Orker ikke teste mer, men om det går en uke til så burde jeg kanskje ta en tur til legen bare for sikkerhets skyld.
Hvordan går det?

Hvordan går det?

Fortsatt ingen mensen, 8 dager over ikm nå, og negativ test igjen i går. Skjønner ikke hva som skjer egentlig. Må vel egentlig belage meg på å se om mensen kommer neste måned. Har lest litt rundt hcg, og virker umulig å være gravid nå og ikke få positiv test. Så tror nesten jeg må konkludere med at mensen bare ikke kom. Men er som sagt rart, for det har ikke skjedd meg før. Hvordan går det med deg? :Heartpink

Fortsatt ingen mensen, 8 dager over ikm nå, og negativ test igjen i går. Skjønner ikke hva som skjer egentlig. Må vel egentlig belage meg på å se om mensen kommer neste måned. Har lest litt rundt hcg, og virker umulig å være gravid nå og ikke få positiv test. Så tror nesten jeg må konkludere med at mensen bare ikke kom. Men er som sagt rart, for det har ikke skjedd meg før. Hvordan går det med deg? :Heartpink
Negativ test, ingen tr her heller. Bestiller time hos gyn over påske om ingenting har skjedd innen den tid. I mellomtiden fortsetter vi med aksjer ca hver annen dag.

Negativ test, ingen tr her heller. Bestiller time hos gyn over påske om ingenting har skjedd innen den tid. I mellomtiden fortsetter vi med aksjer ca hver annen dag.

Det er så rare greier altså. Blir nok det samme for meg her, greit å få det sjekket om ikke mensen kommer tilbake. Masse lykke til videre for dere :Heartred

Det er så rare greier altså. Blir nok det samme for meg her, greit å få det sjekket om ikke mensen kommer tilbake. Masse lykke til videre for dere :Heartred
Takk i like måte :)

Da kom mensen 9 dager forsinka her. Jeg er letta og glad for at syklusen er tilbake og ting kan komme tilbake på normalen. :) Masse lykke til for alle dere andre. Blir en pause på oss fremover. :Heartred

Da kom mensen 9 dager forsinka her. Jeg er letta og glad for at syklusen er tilbake og ting kan komme tilbake på normalen. :) Masse lykke til for alle dere andre. Blir en pause på oss fremover. :Heartred
Mange klemmer! Ingen tr her, men lurer på om jeg hadde EL igår. Masse utflod og alle symptomene slapp (det har de gjort før ved El)
God pausesyklus!

Vedlegg

• Screenshot_20210318_085509_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210318_085509_com.period.tracker.lite.jpg
    24,8 KB · Visninger: 56
Vanskelig å si enda siden tempen går litt i sikksakk, men håper at den stiger ytterligere de neste dagene og at el har vært! Føler veldig med deg altså :wideyed::Heartred Men det kan fortsatt klaffe denne pp!:joyful:

Vanskelig å si enda siden tempen går litt i sikksakk, men håper at den stiger ytterligere de neste dagene og at el har vært! Føler veldig med deg altså :wideyed::Heartred Men det kan fortsatt klaffe denne pp!:joyful:
Sikk sakk er fornavnet :p

Denne er nok lettere å se på :)

Vedlegg

• Screenshot_20210318_121117_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210318_121117_com.period.tracker.lite.jpg
    25,9 KB · Visninger: 44
Back
Topp