Måtte kikke innom gruppa og blei så glad når eg såg du stod oppført som gravid Forstår såå Gost skepsisen din denne gangen. Har nettopp hatt el tidligere i veka, og vurderer å ikkje teste til IKM, berre for at viss det blir ny sa kan eg late som det er mensen.. Så gjenstår det å sjå når testedag nærmer seg, om eg klarer å motstå. Men tenker det kan være sunt for psyken å ikkje ta det altfor mykje innover seg om det skulle klaffe denne gangen. Og heller ha litt is i magen. Da blir kanskje ikkje skuffelsen like stor om det blir nok ein sa. Og om det skulle gå bra for oss denne gangen, har me massevis av tid til å glede oss over det Håper det går bra for deg denne gangen!! Tenker du å spørre om tidlig ul? Kor langt var du på vei når du mista? Det lengste eg var på vei var ca 6 veker, så tenker kanskje å be om ein ul rundt 7 veker for å sjå om det ser bra ut.grei økning til i dag så jeg kan sikkert settes på gravid. Kjenner jeg er meget skeptisk etter å ha opplevd 2 spontanaborter siste 5 månedene. Håper inderlig det går denne gangen