IKM Uke 10

grei økning til i dag så jeg kan sikkert settes på gravid. Kjenner jeg er meget skeptisk etter å ha opplevd 2 spontanaborter siste 5 månedene. Håper inderlig det går denne gangen :happy:
Måtte kikke innom gruppa og blei så glad når eg såg du stod oppført som gravid:happy: Forstår såå Gost skepsisen din denne gangen. Har nettopp hatt el tidligere i veka, og vurderer å ikkje teste til IKM, berre for at viss det blir ny sa kan eg late som det er mensen.. Så gjenstår det å sjå når testedag nærmer seg, om eg klarer å motstå. Men tenker det kan være sunt for psyken å ikkje ta det altfor mykje innover seg om det skulle klaffe denne gangen. Og heller ha litt is i magen. Da blir kanskje ikkje skuffelsen like stor om det blir nok ein sa. Og om det skulle gå bra for oss denne gangen, har me massevis av tid til å glede oss over det:happy: Håper det går bra for deg denne gangen!! Tenker du å spørre om tidlig ul? Kor langt var du på vei når du mista? Det lengste eg var på vei var ca 6 veker, så tenker kanskje å be om ein ul rundt 7 veker for å sjå om det ser bra ut.

Ingen mer blødning, så er ikke på cd 3, men CD 33 idag. Mye kramper i både mage og rygg som når tr er på besøk, men ikke engang antydning til blødning. Får se utover dagen. Lå med varmepute i natt og sov urolig, så gadd ikke ta tempen imorges.

♡ Torsdag 11. Mars
Ønsker_flere_barn - 30 år - PP 8( PP4 etter exu) - B2 - EL ca 26.02 - IKM 11.03

♡ Fredag 12. Mars
Merri87 - 33 år - PP 26( FER#1 av IVF#1) - B1 - EL ca 26.02 - IKM 12.03
Kitty2019 - 36år - PP5 - B2 - EL 25.02 - IKM 12.03

♡ Lørdag 13. Mars
FruMilla90 - 30 - PP4 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 27.02 - IKM 13.3
Mammadrøm86 - 34 - pp2 - b1 - EL 27.03 - IKM 13.03
Siste ikmere denne uka, hvordan går det? Jeg blør ikke, har ikke testet igjen. Tester imorgen igjen

Her har ikke TR dukket opp enda:meh: Normalt pleier den å dukke opp natt til cd 29. Mye mulig det er litt kluss med første mens etter en laparoskopi undersøkelse. Noen som har tatt det her, og har opplevd at mens kommer senere enn normalt etter en slik operasjon? Tok denne operasjonen fordi Rikshospitalet ønsket å utelukke endometriose før vi starter opp med IVF.

Ingen mens ENNÅ her heller! 4 snart 5 dager over ikm, alltid regelmessig syklus ellers, og fortsatt negative g-tester. Blir SPRØ!

Ingen mens ENNÅ her heller! 4 snart 5 dager over ikm, alltid regelmessig syklus ellers, og fortsatt negative g-tester. Blir SPRØ!
Krysser fingrene for snarlig avklaring. Testet du etter El?

Negativ test idag og :(

Hvordan går det?
Takk, eg hadde eggløsning for nokre dager sidan, så hører nok til i IKM uke 12. Lurer på om eg skal droppe testinga, og berre la ting gå sin gang. Og evt teste om 4 veker når eg er forbi stadiet der eg tidligere har mista. Så er det kanskje lettere å late som ein evt ny SA berre er mens. Men eg veit ikkje, får sjå litt etterkvart.. Korleis går det med deg?:happy:

Takk, eg hadde eggløsning for nokre dager sidan, så hører nok til i IKM uke 12. Lurer på om eg skal droppe testinga, og berre la ting gå sin gang. Og evt teste om 4 veker når eg er forbi stadiet der eg tidligere har mista. Så er det kanskje lettere å late som ein evt ny SA berre er mens. Men eg veit ikkje, får sjå litt etterkvart.. Korleis går det med deg?:happy:
Negativ test idag, men fortsatt ingen tr. Masse kramper i magen. Får se om noen dager til

:smiley-angelic002
Måtte kikke innom gruppa og blei så glad når eg såg du stod oppført som gravid:happy: Forstår såå Gost skepsisen din denne gangen. Har nettopp hatt el tidligere i veka, og vurderer å ikkje teste til IKM, berre for at viss det blir ny sa kan eg late som det er mensen.. Så gjenstår det å sjå når testedag nærmer seg, om eg klarer å motstå. Men tenker det kan være sunt for psyken å ikkje ta det altfor mykje innover seg om det skulle klaffe denne gangen. Og heller ha litt is i magen. Da blir kanskje ikkje skuffelsen like stor om det blir nok ein sa. Og om det skulle gå bra for oss denne gangen, har me massevis av tid til å glede oss over det:happy: Håper det går bra for deg denne gangen!! Tenker du å spørre om tidlig ul? Kor langt var du på vei når du mista? Det lengste eg var på vei var ca 6 veker, så tenker kanskje å be om ein ul rundt 7 veker for å sjå om det ser bra ut.
Det er så sant, masse tid å glede seg hvis det går bra :smiley-angelic002 Har bestilt UL til tirsdagen etter påske. Da er jeg 7+4 (forhåpentligvis). Gruer meg allerede :nailbiting:
Jeg var 5+6 da jeg mista sist og 8+0 da jeg mista i høst.
håper for deg :Heartred Folk får jo barn etter spontanaborter, jeg må minne meg selv på det innimellom :notworthy Det er vanskelig å ikke teste tidligere enn IKM. Hååper sånn det klaffer for dere snart :Heartpink
Håper jeg får følge deg videre :hello2

:smiley-angelic002
Det er så sant, masse tid å glede seg hvis det går bra :smiley-angelic002 Har bestilt UL til tirsdagen etter påske. Da er jeg 7+4 (forhåpentligvis). Gruer meg allerede :nailbiting:
Jeg var 5+6 da jeg mista sist og 8+0 da jeg mista i høst.
håper for deg :Heartred Folk får jo barn etter spontanaborter, jeg må minne meg selv på det innimellom :notworthy Det er vanskelig å ikke teste tidligere enn IKM. Hååper sånn det klaffer for dere snart :Heartpink
Håper jeg får følge deg videre :hello2
Så spennende! Håper du får gode nyheter på UL:Heartred Blir sikkert lettere å slappe av når du er over det tidsrommet du har mista før. Eg tenker iallefall det for min egen del. Tenkte òg at viss eg blir gravid, at eg bestiller UL rundt veke 7,i midten av april. Og ja, det er noko med det å huske på at det klaffer for folk etter SAer òg. Det er ein god påminner:love7

Spennende:nailbiting: Håper det berre tar litt tid å få utslag på testene, og at du får positivt svar til slutt:love7
Får se :) tester vel i løpet av noen dager, eller til helgen igjen

Back
Topp