Måtte kikke innom gruppa og blei så glad når eg såg du stod oppført som gravidgrei økning til i dag så jeg kan sikkert settes på gravid. Kjenner jeg er meget skeptisk etter å ha opplevd 2 spontanaborter siste 5 månedene. Håper inderlig det går denne gangen![]()
Forstår såå Gost skepsisen din denne gangen. Har nettopp hatt el tidligere i veka, og vurderer å ikkje teste til IKM, berre for at viss det blir ny sa kan eg late som det er mensen.. Så gjenstår det å sjå når testedag nærmer seg, om eg klarer å motstå. Men tenker det kan være sunt for psyken å ikkje ta det altfor mykje innover seg om det skulle klaffe denne gangen. Og heller ha litt is i magen. Da blir kanskje ikkje skuffelsen like stor om det blir nok ein sa. Og om det skulle gå bra for oss denne gangen, har me massevis av tid til å glede oss over det
Håper det går bra for deg denne gangen!! Tenker du å spørre om tidlig ul? Kor langt var du på vei når du mista? Det lengste eg var på vei var ca 6 veker, så tenker kanskje å be om ein ul rundt 7 veker for å sjå om det ser bra ut.
Normalt pleier den å dukke opp natt til cd 29. Mye mulig det er litt kluss med første mens etter en laparoskopi undersøkelse. Noen som har tatt det her, og har opplevd at mens kommer senere enn normalt etter en slik operasjon? Tok denne operasjonen fordi Rikshospitalet ønsket å utelukke endometriose før vi starter opp med IVF.

Folk får jo barn etter spontanaborter, jeg må minne meg selv på det innimellom
Det er vanskelig å ikke teste tidligere enn IKM. Hååper sånn det klaffer for dere snart