Gratulerer!
Kan nesten ikke tro det, men jeg kan settes på gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Gratulerer!
Så dumt lykke til neste pp!Her kom tr i går
Gratulerer!!
Så kipt lykke til med neste ppKan settes på tr
SpennendeFortsatt ingen mensen her 15 dpo i dag, IKM i morgen/evt i dag.. Kan jo være at syklusen er en dag lengre Anyway.. -skal kjøpe en test etter jobb i dag
Veldig Du rakk å svare før jeg hadde rettet det jeg skrev IKM var i går, eller evt i dag hvis den er en dag forsinket denne mnd..Spennende
Fortsatt ingen mensen her 15 dpo i dag, IKM i går/evt i dag.. Kan jo være at syklusen er en dag lengre Anyway.. -skal kjøpe en test etter jobb i dag
Sist jeg var gravid testet jeg ikke selv legevakta som testet 2 dager etter IKM da jeg kom med kraftige magesmerter på natta hadde ikke en gang falt meg inn at jeg skulle hatt tr for 2 dager siden da jeg var så uregelmessig på den tidenBlanke tester tre dager på rad 10-11-12 dpo. Veksler mellom å tro jeg er gravid og å være helt sikker på at mensen kommer sist jeg ble gravid var jeg sååååå flink å venta til ikm med å teste. Så nå skal jeg ta meg sammen og klare å vente til fredag etter jobb.
Er jo egentortur denne tidlige testingen
Satser på rask avklaring for deg kipt om det plutselig blir uregelmessig nåSamme her! 15 dpo, og skulle hatt mensen i går. Men negativ test. Typisk at den regelmessige syklusen min skal begynne å tulle NÅ!
Sist jeg var gravid testet jeg ikke selv legevakta som testet 2 dager etter IKM da jeg kom med kraftige magesmerter på natta hadde ikke en gang falt meg inn at jeg skulle hatt tr for 2 dager siden da jeg var så uregelmessig på den tiden
Tror jeg kanskje skrev det i går, men 85% av tiden så fester egget seg rundt 8-10 dpo og det trenger ca 2 dager på å starte med å produsere HCG og deretter må det bli høyt nok til at det gir utslag på tester - så håper er ikke helt ute!Blanke tester tre dager på rad 10-11-12 dpo. Veksler mellom å tro jeg er gravid og å være helt sikker på at mensen kommer sist jeg ble gravid var jeg sååååå flink å venta til ikm med å teste. Så nå skal jeg ta meg sammen og klare å vente til fredag etter jobb.
Er jo egentortur denne tidlige testingen
Krysser fingrene for spire!IKM i morgen, spent på om det kommer spotting i dag I dag morges slo det meg at jeg ikke har hatt en eneste murr i eggstokk/livmorområdet siden før eggløsning, og det har jeg hatt hver eneste PP siden den kjemiske i juli/august. Jeg håper det er et godt tegn Har en ømm pupp, men den har vært vond siden før eggløsning så jeg legger ikke noe i det (Typ mer enn at jeg konstant er bekymret for brystkreft, enda jeg har lest at smerter i brystet sjeldent er et symptom )