Kan nesten ikke tro det, men jeg kan settes på gravid!![]()
Gratulerer!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Gratulerer!
Så dumtHer kom tr i går

Gratulerer!!
Så kiptKan settes på tr![]()
Anyway.. -skal kjøpe en test etter jobb i dagSpennendeFortsatt ingen mensen her15 dpo i dag, IKM i morgen/evt i dag.. Kan jo være at syklusen er en dag lengre
Anyway.. -skal kjøpe en test etter jobb i dag
![]()
VeldigSpennende![]()
IKM var i går, eller evt i dag hvis den er en dag forsinket denne mnd..

Fortsatt ingen mensen her15 dpo i dag, IKM i går/evt i dag.. Kan jo være at syklusen er en dag lengre
Anyway.. -skal kjøpe en test etter jobb i dag
![]()
Sist jeg var gravid testet jeg ikke selvBlanke tester tre dager på rad 10-11-12 dpo. Veksler mellom å tro jeg er gravid og å være helt sikker på at mensen kommersist jeg ble gravid var jeg sååååå flink å venta til ikm med å teste. Så nå skal jeg ta meg sammen og klare å vente til fredag etter jobb.
Er jo egentortur denne tidlige testingen![]()
Satser på rask avklaring for degSamme her! 15 dpo, og skulle hatt mensen i går. Men negativ test. Typisk at den regelmessige syklusen min skal begynne å tulle NÅ!![]()
Sist jeg var gravid testet jeg ikke selvlegevakta som testet 2 dager etter IKM da jeg kom med kraftige magesmerter på natta
hadde ikke en gang falt meg inn at jeg skulle hatt tr for 2 dager siden da jeg var så uregelmessig på den tiden

Tror jeg kanskje skrev det i går, men 85% av tiden så fester egget seg rundt 8-10 dpo og det trenger ca 2 dager på å starte med å produsere HCG og deretter må det bli høyt nok til at det gir utslag på tester - så håper er ikke helt ute!Blanke tester tre dager på rad 10-11-12 dpo. Veksler mellom å tro jeg er gravid og å være helt sikker på at mensen kommersist jeg ble gravid var jeg sååååå flink å venta til ikm med å teste. Så nå skal jeg ta meg sammen og klare å vente til fredag etter jobb.
Er jo egentortur denne tidlige testingen![]()

I dag morges slo det meg at jeg ikke har hatt en eneste murr i eggstokk/livmorområdet siden før eggløsning, og det har jeg hatt hver eneste PP siden den kjemiske i juli/august. Jeg håper det er et godt tegn
Har en ømm pupp, men den har vært vond siden før eggløsning så jeg legger ikke noe i det
(Typ mer enn at jeg konstant er bekymret for brystkreft, enda jeg har lest at smerter i brystet sjeldent er et symptom
)Krysser fingrene for spire!IKM i morgen, spent på om det kommer spotting i dagI dag morges slo det meg at jeg ikke har hatt en eneste murr i eggstokk/livmorområdet siden før eggløsning, og det har jeg hatt hver eneste PP siden den kjemiske i juli/august. Jeg håper det er et godt tegn
Har en ømm pupp, men den har vært vond siden før eggløsning så jeg legger ikke noe i det
(Typ mer enn at jeg konstant er bekymret for brystkreft, enda jeg har lest at smerter i brystet sjeldent er et symptom
)