Les litt på Fertility friend (og skaff deg appen), det er veldig enkelt! Er en egen tråd som heter ‘ Vi som temper’ her på forumet også, med nyttig infoSkjønnet at jeg må lese meg litt opp på temping til neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Les litt på Fertility friend (og skaff deg appen), det er veldig enkelt! Er en egen tråd som heter ‘ Vi som temper’ her på forumet også, med nyttig infoSkjønnet at jeg må lese meg litt opp på temping til neste pp
Du kan evt starte nå så du kommer inn i rutine og får prøvd degSkjønnet at jeg må lese meg litt opp på temping til neste pp
Velkommen! Hva er trisekvens?Stars1992 - 28 år - B2 - EL 26.02 - IKM 12.03
Tror jeg drister meg til å melde meg inn her jeg med ca datoer Tror eggløsningen vil komme i morgen, det føles sånn ut hvert fall! Går på Trisekvens nå pga kroppen ikke klarer å bygge opp slimhinnen til vanlig. Så man håper på at hormonene skal gjøre slik at det skjer, og nå som det virker som at eggløsningen også er på plass så er det bare å håpe på at det går!
Tusen takkVelkommen! Hva er trisekvens?
Spennende. Lykke til!Tusen takk
Trisekvens er hormontabletter med østrogen og progestogen. Tablettene er for å "lure" kroppen min til å få en syklus
Ligner på min graf:Skjønner ikke hvorfor tempen stiger så mye jeg.. aldri sett det før
Vanligvis etter IKM men har plutselig 50 tidligtester så mulig jeg starter 11-12 dpoVentetid
1-2 DPO i dag. Når tar dere første test??? Vis vedlegget 349775
Så fint at du laget en uke 10 gruppe!
Khelg - 32 år - PP3 (etter MA) - B1 - EL 25.02 - IKM 10.03
Tenkte å teste Wild Yam for første gang neste runde! Er det noen som har erfaring med det?
Ligner på min graf:Vis vedlegget 349765Min erfaring er at ‘alt’ kan skje i dpo-land- dvs tempen kan svinge veldig eller vær lavere, men man kan være gravid, eller tempen kan skyte i været og TR kommer allikevel, så umulig å se på en graf om man er gravid eller ikke før IKM Men håper håper!!!!
GjortHer kom eggløsning litt senere, så jeg kan endres til EL 27.02 og IKM 12.03. Har fått positiv EL test i går og nå i dag. Skal teste videre i dag. Så satser på at egget slippes i morgen!
Hadde jeg og sist syklusHmm... bittelitt rosa/brun utflod i truseinnlegget i dag.. 4 dpo.. aldri hatt spotting mellom el og ikm før.. men jeg blir jo litt skeptisk da.. :/