IKM Uke 10

Stars1992 - 28 år - B2 - EL 26.02 - IKM 12.03

Tror jeg drister meg til å melde meg inn her jeg med ca datoer :) Tror eggløsningen vil komme i morgen, det føles sånn ut hvert fall! Går på Trisekvens nå pga kroppen ikke klarer å bygge opp slimhinnen til vanlig. Så man håper på at hormonene skal gjøre slik at det skjer, og nå som det virker som at eggløsningen også er på plass så er det bare å håpe på at det går!

Stars1992 - 28 år - B2 - EL 26.02 - IKM 12.03

Tror jeg drister meg til å melde meg inn her jeg med ca datoer :) Tror eggløsningen vil komme i morgen, det føles sånn ut hvert fall! Går på Trisekvens nå pga kroppen ikke klarer å bygge opp slimhinnen til vanlig. Så man håper på at hormonene skal gjøre slik at det skjer, og nå som det virker som at eggløsningen også er på plass så er det bare å håpe på at det går!
Velkommen! Hva er trisekvens?

Skulle prøve temping for første gang denne måneden. Selv om vi ikke kan prøve denne pp pga. vaksine så ønsket jeg å se hvordan tempinga fungerte. For å si det sånn så har bivirkninger av vaksina ødelagt hele grafen min:banghead::hungover:
upload_2021-2-25_18-56-9.png

Tusen takk :)
Trisekvens er hormontabletter med østrogen og progestogen. Tablettene er for å "lure" kroppen min til å få en syklus
Spennende. Lykke til!

DEE satte pt kryss! På gårsdagen. En liten temp økning idag, til 36.51. Så får vi se da :) så enten 1 dpo eller 6 dpo :D

Syklus på enten 27 eller 31 dager :p

Skjønner ikke hvorfor tempen stiger så mye jeg.. aldri sett det før :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 63053960-3D2B-4AB5-8D4B-7724DCD24C54.jpeg
    63053960-3D2B-4AB5-8D4B-7724DCD24C54.jpeg
    58,2 KB · Visninger: 59
Skjønner ikke hvorfor tempen stiger så mye jeg.. aldri sett det før :hilarious::hilarious:
Ligner på min graf:
D40C4ECC-0E40-4C93-8C27-6AD7771FD995.jpeg
Min erfaring er at ‘alt’ kan skje i dpo-land- dvs tempen kan svinge veldig eller vær lavere, men man kan være gravid, eller tempen kan skyte i været og TR kommer allikevel, så umulig å se på en graf om man er gravid eller ikke før IKM:wacky: Men håper håper!!!!:rolleyes:

Så fint at du laget en uke 10 gruppe! :smiley-bounce012

Khelg - 32 år - PP3 (etter MA) - B1 - EL 25.02 - IKM 10.03

Tenkte å teste Wild Yam for første gang neste runde! Er det noen som har erfaring med det? :)

Her kom eggløsning litt senere, så jeg kan endres til EL 27.02 og IKM 12.03. Har fått positiv EL test i går og nå i dag. Skal teste videre i dag. Så satser på at egget slippes i morgen! :rolleyes:

Ligner på min graf:Vis vedlegget 349765Min erfaring er at ‘alt’ kan skje i dpo-land- dvs tempen kan svinge veldig eller vær lavere, men man kan være gravid, eller tempen kan skyte i været og TR kommer allikevel, så umulig å se på en graf om man er gravid eller ikke før IKM:wacky: Men håper håper!!!!:rolleyes:

oi, den var veldig lik min ja :wideyed:
Trodde først det var min du hadde lagt ved på nytt:hilarious::hilarious: blir spennende å se :)

Her kom eggløsning litt senere, så jeg kan endres til EL 27.02 og IKM 12.03. Har fått positiv EL test i går og nå i dag. Skal teste videre i dag. Så satser på at egget slippes i morgen! :rolleyes:
Gjort :)

Fortsatt positiv eggløsning idag, fikk lagt inn aksjer Idag tidlig også(vi tok en liten pause i 1,5 døgn for å spare litt opp til i dag tidlig):happy: - skal vel bli en siste runde i kveld også, bare for å ha gjort det. Regner med egget slippes mellom 00-06 i natt.
Pleier alltid å ha positiv i 2 døgn og da blir det 1dpo i morgen :smiley-bounce022

der kom el og gikk like fort igjen. Har altså så kjapp lh topp:oops:

Vedlegg

• C499D8FE-5CF7-4FFE-A9BE-946DB0990A8D.png
    C499D8FE-5CF7-4FFE-A9BE-946DB0990A8D.png
    58,9 KB · Visninger: 82
Hmm... bittelitt rosa/brun utflod i truseinnlegget i dag.. 4 dpo.. aldri hatt spotting mellom el og ikm før.. men jeg blir jo litt skeptisk da.. :/

Hmm... bittelitt rosa/brun utflod i truseinnlegget i dag.. 4 dpo.. aldri hatt spotting mellom el og ikm før.. men jeg blir jo litt skeptisk da.. :/
Hadde jeg og sist syklus

Back
Topp