IKM Uke 10

Åh, måtte bare kommentere, for er så sjelden det er noen som også har mange barn! Jeg blir 38 i april og prøver på nr.6:joyful: Mine er tette- eldste snart 8år, yngste 19mnder:) Hva med dine? :Heartred

Guriland :shy: åssen får dere hverdagen til å gå rundt egentlig ? :hilarious: Jeg har bare en, og tror at jeg er veldig ferdig etter en evt nr 2. beundrer dere som får det til da :D jeg hadde nok ikke klart 3-6 barn :hilarious:

Åh, måtte bare kommentere, for er så sjelden det er noen som også har mange barn! Jeg blir 38 i april og prøver på nr.6:joyful: Mine er tette- eldste snart 8år, yngste 19mnder:) Hva med dine? :Heartred
Så koselig :D Mine tre eldste gutter er 15, 17 og 21år :joyful: ... så ble det ny mann, og vi har en datter som nå er 9mnd:Heartpink

Guriland :shy: åssen får dere hverdagen til å gå rundt egentlig ? :hilarious: Jeg har bare en, og tror at jeg er veldig ferdig etter en evt nr 2. beundrer dere som får det til da :D jeg hadde nok ikke klart 3-6 barn :hilarious:
Jeg har jo på en måte to «kull» da:joyful::joyful::joyful:
-Men husker godt da gutta mine var små.. Var faktisk mye større overgang fra 0-1 barn enn 1-2, og 2-3. Må bare sørge for gode rutiner på omtrent alt :)

Tror dette er veldig individuelt? Hvis man temper i tillegg, så ser man når el har vært for da stiger tempen. Jeg har dermed sett at jeg kan ha el samme dag som første positiv test, dagen etter, og to dager etter faktisk:) Kommer nok an på når på dagen man tester, og hvor lang LH- topp man har:) Men å tenke at el er ca dagen etter første positive test, stemmer nok for de fleste tror jeg:rolleyes:
Ja det kan godt være :) hvordan temper du? Uansett tid på dag? Har ingen erfaring med temping men høres jo ut så det kanskje kan gi ett riktigere bilde på nå el faktisk er. :)

Nå har endelig eggløsningsmertene Sloppe litt taket så håper på negativ el test i dag:p men hva skjer om man positiv lenge, er det da kroppen som prøver men ikke får til å slippe? Å man får mensen uten å ha hatt el?

Hehe- for å si det sånn hadde ikke jeg heller taklet så bra å gå fra 1 til 5-6:hilarious: De har jo kommet én etter én, og så har vi blitt vant til ny hverdag før vi har fått en til etc:rolleyes: Men godt samarbeid mellom meg og mannen min er nok hovedgrunnen til at det går så bra:joyful: Jeg synes det var mye å makte da vi hadde bare én, men så gikk det bra, og vi fikk en til- og sånn har det vært hver gang:) Uansett mye flere gleder og fine øyeblikk enn det er slit:Heartpink

Ja det kan godt være :) hvordan temper du? Uansett tid på dag? Har ingen erfaring med temping men høres jo ut så det kanskje kan gi ett riktigere bilde på nå el faktisk er. :)
Temping må man gjøre hver morgen til samme tid før man står opp- altså ha termometeret under puta feks:) Lett som en plett, og den eneste sikre måten å bekrefte el på:) Jeg tester også- men det gjør jeg på forskjellige tidspunkt siden man må holde seg noen timer før etc:rolleyes: Prøver morgen frem til stigning, deretter testet jeg 2-3 ganger til de dagene testene er sterke for å finne Lh-toppen:)

Temping må man gjøre hver morgen til samme tid før man står opp- altså ha termometeret under puta feks:) Lett som en plett, og den eneste sikre måten å bekrefte el på:) Jeg tester også- men det gjør jeg på forskjellige tidspunkt siden man må holde seg noen timer før etc:rolleyes: Prøver morgen frem til stigning, deretter testet jeg 2-3 ganger til de dagene testene er sterke for å finne Lh-toppen:)
Kanskje jeg skal prøve det nese pp:D temper du i munnen da?

Hehe- for å si det sånn hadde ikke jeg heller taklet så bra å gå fra 1 til 5-6:hilarious: De har jo kommet én etter én, og så har vi blitt vant til ny hverdag før vi har fått en til etc:rolleyes: Men godt samarbeid mellom meg og mannen min er nok hovedgrunnen til at det går så bra:joyful: Jeg synes det var mye å makte da vi hadde bare én, men så gikk det bra, og vi fikk en til- og sånn har det vært hver gang:) Uansett mye flere gleder og fine øyeblikk enn det er slit:Heartpink

Det er er bra :) man må jo omstille seg til den situasjonen man er i :) jeg klarer likevel ikke å forestille meg å skulle ha 5-6 barn. :hilarious: Blir heeelt svett av tanken :) men har alltid ønsket meg 2 :)

Skikkelig store storebrødre da! :joyful: Så koselig :Heartred:Heartred:Heartred Gikk det fort med minsten?
Ja, eldstemann har en kompis som nettopp har blitt pappa, så han syns faktisk det var litt kleint at jeg skulle ha en til:joyful: Ja, jeg sluttet på cerazette i mai, begynte å prøve i juni og ble gravid i august ;)

Da har jeg positiv eggløsning (danse danse):happy093

Positiv på lilla og rosa clearblue. Den rosa viste først negativ selv om lilla var positiv. Tenkte at dette var mega merkelig. Tok nytt apparat med strimmel og ny urin, da ble den også positiv(klappe Klappe).:gen014

Deilig å vite at syklusen min er mer stabil denne runden:notworthy
håper bare det går denne gangen!

Legger ved bilder.
Hurra!

HURRA negativ el test etter positiv mandag,tirsdag og onsdag (48t) Kan jeg regne meg 1dpo da? Eller er det 1-2 dager etter det igjenn?
D5CEE772-8F8C-40D9-8E93-234A8280897D.jpeg

Jeg tempet oralt først, men følte deg ble unøyaktig, så temper
Jeg tenker at siden første positive test er på mandag, har egget sluppet innen 48 timer (altså senest onsdag), da hadde jeg regnet 1 dpo i dag - men vet ikke om det er riktig? :p
Er så usikker på om det er innen 48timer fra positiv test eller første negative :love2 men mange av «symptomene» på el kunne nesten tilsi at det skjedde i går:rolleyes:

Er så usikker på om det er innen 48timer fra positiv test eller første negative :love2 men mange av «symptomene» på el kunne nesten tilsi at det skjedde i går:rolleyes:
Jeg er glad jeg temper, for da ser jeg jo lett når jeg hadde el:rolleyes: Men ikke like lett uten nei! Men ELtest og ELsmerter er jo en god indikator da!:joyful:

Back
Topp