tror det er Max 200 g , altså 1-2 kopper .. men jeg kan fort drikke 5-6 har en jobb å gjøre
Åhh, drikker fort 5 kopper her om dagen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror det er Max 200 g , altså 1-2 kopper .. men jeg kan fort drikke 5-6 har en jobb å gjøre
Åja Har sett noen som får 2,5 i styrke og sånn jeg, så trodde ikke mine var all verdens Kommer nok veldig an på konsentrasjonen av urinen- det gjør det iaf her! Må teste ganske mange ganger når tester stiger for å finne toppen!Kjære vene så sterke og positive tester du får, mine blir aldri helt positive
Velkommen!Endelig ser det ut til at kroppen er kommet tilbake i syklus etter MA og jeg har fått EL slim så da er EL like om hjørnet
Melder meg inn her
Tomatplante - 34 år - pp1 etter MA - B2 - EL ca 25.2 - IKM ca 11.3
Velkommen!Hopper inn her! Litt uregelmessig EL etter SA i januar, men må jo prøve igjen
Venterpå_nr3 - 32 - 3 (1 etter SA) - baby nr 3 - 24.2 - 11.3
Tok en siste EL-test i dag, den var negativ Da regner jeg at El var i går og jeg er 1 dpo i dag. Ventetiden er i gang Kjøpte fersk ananas i dag og skal spise det de neste dagene til det er tomt. Vet ikke hvor mye jeg egentlig tror på at det virker, men ananas er jo godt så det er verd et forsøk, ingenting å tape flere som er i dpo-land?
Vis vedlegget 349532
Dag 3 med positiv digital EL test og strimmel
Hvor lenge har dere positiv el test?
Mener det er når den blir negativJeg hadde bare positiv cd 13. Håper din blir negativ snart! Hvordan regner man El når testen er positiv så lenge?
Vis vedlegget 349534
Mener det er når den blir negativ
Min første positive eggløsningstest noen gang! Føler jeg ble snytt for en god del spenning de to andre gangene jeg har vært gravid
Skal man fortsette p teste, eller kan jeg nå bare regne med at EL er innen 48 timer? Fikk lagt inn noen aksjer i går kveld, holder det tro?
Vis vedlegget 349555
Jeg er ganske sikker på at el var i går. Fikk første positive på cd 12 kl 19:00 ca. Testene på morgen cd13 var også positive. Hadde tirsdag cd13 så vondt og kramper i magen jeg aldri har kjent før så regner med at el var i går. I dag er testene klart negative. Så da er jeg vel 1 dpo i dag blir spennende. Håper vi ser mange babystteker de neste to ukene.Tok en siste EL-test i dag, den var negativ Da regner jeg at El var i går og jeg er 1 dpo i dag. Ventetiden er i gang Kjøpte fersk ananas i dag og skal spise det de neste dagene til det er tomt. Vet ikke hvor mye jeg egentlig tror på at det virker, men ananas er jo godt så det er verd et forsøk, ingenting å tape flere som er i dpo-land?
Hva gjør forresten den ferske ananasen ?Tok en siste EL-test i dag, den var negativ Da regner jeg at El var i går og jeg er 1 dpo i dag. Ventetiden er i gang Kjøpte fersk ananas i dag og skal spise det de neste dagene til det er tomt. Vet ikke hvor mye jeg egentlig tror på at det virker, men ananas er jo godt så det er verd et forsøk, ingenting å tape flere som er i dpo-land?
Hva gjør forresten den ferske ananasen ?
Ååå, jøss - da lærte jeg noe nytt i dag og Men vil du da si at el-testene mine ser ganske ok ut, eller? Dette er jeg dårlig på kjenner jegPå LH-testene er det ikke styrken på teststreken som teller, men om den er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. Så premom regner ut tallet ut fra forholdet mellom de to
Ja, det tror jeg! Er selv veldig fersk på el-testing, så mulig noen andre kan si noe mer fornuftig her, men jeg ville i hvert fall stolt på premom sin tolkningÅåå, jøss - da lærte jeg noe nytt i dag og Men vil du da si at el-testene mine ser ganske ok ut, eller? Dette er jeg dårlig på kjenner jeg
Ja sånn jeg har skjønt detOkei ja skjønner, så EL kommer da 24-48t etter siste positive test da