IKM Uke 10

Hopper inn her! Litt uregelmessig EL etter SA i januar, men må jo prøve igjen :nailbiting:

Venterpå_nr3 - 32 - 3 (1 etter SA) - baby nr 3 - 24.2 - 11.3

Endelig ser det ut til at kroppen er kommet tilbake i syklus etter MA og jeg har fått EL slim så da er EL like om hjørnet :bounce
Melder meg inn her :happy:

Tomatplante - 34 år - pp1 etter MA - B2 - EL ca 25.2 - IKM ca 11.3
Velkommen!

Tok en siste EL-test i dag, den var negativ :) Da regner jeg at El var i går og jeg er 1 dpo i dag. Ventetiden er i gang:p Kjøpte fersk ananas i dag og skal spise det de neste dagene til det er tomt. Vet ikke hvor mye jeg egentlig tror på at det virker, men ananas er jo godt så det er verd et forsøk, ingenting å tape :D flere som er i dpo-land?

Tok en siste EL-test i dag, den var negativ :) Da regner jeg at El var i går og jeg er 1 dpo i dag. Ventetiden er i gang:p Kjøpte fersk ananas i dag og skal spise det de neste dagene til det er tomt. Vet ikke hvor mye jeg egentlig tror på at det virker, men ananas er jo godt så det er verd et forsøk, ingenting å tape :D flere som er i dpo-land?

ganske sikker på at el var på mandag ut i fra grafen (som jeg legger under her). Tipper krysset kommer i morgen :) så jeg tror jeg er 2 dpo nå :)
21633E0F-252E-461C-B4F9-7DE4C3E2B268.jpeg

02590963-B160-48BE-A86D-A40ABEEBED00.png

3 dagen (48t) med positiv digital EL test og strimmel:arghh:
Hvor lenge har dere positiv el test?

Last edited:
Min første positive eggløsningstest noen gang! Føler jeg ble snytt for en god del spenning de to andre gangene jeg har vært gravid :happy093.
Skal man fortsette p teste, eller kan jeg nå bare regne med at EL er innen 48 timer? Fikk lagt inn noen aksjer i går kveld, holder det tro?
Screenshot_20210224-084452_Premom.jpg

Jeg er ganske sikker på at el var i går. Fikk første positive på cd 12 kl 19:00 ca. Testene på morgen cd13 var også positive. Hadde tirsdag cd13 så vondt og kramper i magen jeg aldri har kjent før så regner med at el var i går. I dag er testene klart negative. Så da er jeg vel 1 dpo i dag:-) blir spennende. Håper vi ser mange babystteker de neste to ukene.

Hva gjør forresten den ferske ananasen ?

På LH-testene er det ikke styrken på teststreken som teller, men om den er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. Så premom regner ut tallet ut fra forholdet mellom de to :)
Ååå, jøss - da lærte jeg noe nytt i dag og :) Men vil du da si at el-testene mine ser ganske ok ut, eller? Dette er jeg dårlig på kjenner jeg :P

Vedlegg

• E0F1ED98-ABB8-492A-9715-8BE96877A0AA.jpeg
    E0F1ED98-ABB8-492A-9715-8BE96877A0AA.jpeg
    39,7 KB · Visninger: 63
Ååå, jøss - da lærte jeg noe nytt i dag og :) Men vil du da si at el-testene mine ser ganske ok ut, eller? Dette er jeg dårlig på kjenner jeg :p
Ja, det tror jeg! Er selv veldig fersk på el-testing, så mulig noen andre kan si noe mer fornuftig her, men jeg ville i hvert fall stolt på premom sin tolkning :happy:

Back
Topp