IKM Uke 10

Slenger meg på her siden el var forsinket! Er usikker på om el var i går eller i dag, så vipper mellom to uker:)

Mamacita- 37år- PP7- B6- EL 22/23.feb- IKM 7/8.mars

Synes det er så vanskelig å vite eksakt når el er! :wacky: Jeg fikk første positive test i går morges, peak på formiddagen deretter svakere. Imorges var den fortsatt positiv, men rundt lunsj veldig svak (litt utvannet urin da, så hadde nok vært sterker ellers, men ikke positiv). Grunnen til at jeg er usikker på om el var i går er fordi jeg temper også, og tempen steg en del i dag.. :rolleyes: Har egentlig ikke noe å si om jeg er 1dpo i dag eller imorgen, men lurer allikevel:hilarious:

BC7A5CF8-E9FC-4DAA-B818-5A490E0EDD80.png

A6F3E8E0-4A9B-466F-AF5D-8246CE9677EA.jpeg Jeg fikk positiv digital å strimmel i går så vi la inn aksjer, i dag er strimmel Enda sterkere positiv å mannen har reist på kurs :yuck: Tror dere det er litt sjangse for at det kanskje treffer om egget løsner ila 1 dag eller 2?

Vis vedlegget 349394 Jeg fikk positiv digital å strimmel i går så vi la inn aksjer, i dag er strimmel Enda sterkere positiv å mannen har reist på kurs :yuck: Tror dere det er litt sjangse for at det kanskje treffer om egget løsner ila 1 dag eller 2?

Det er vel stor sjanse for å lykkes om man legger inn aksjer dagene før og på dagen for positiv test, da ligger sædceller å venter på egget som slippes om forholdene er optimale. Det skal nok holde:D

Heier på på gullegget:). Jeg fikk også positiv el test i går kl 19:00., og i dag tidlig. Satser på at el er løpet av dagen i dag kanskje. Glemte termometeret mitt på fjellet i helga. Så får ikke tempet. Temper du også?

Så spennende! Håper det klaffer for oss begge denne gangen. Nei, jeg har aldri tempet. Har ikke satt meg inn i hvordan man gjør det :/ Er det for sent å begynne nå? Og temper man i rumpa (kjernetemperatur) eller holder det i munnen? :happy:

Det er vel stor sjanse for å lykkes om man legger inn aksjer dagene før og på dagen for positiv test, da ligger sædceller å venter på egget som slippes om forholdene er optimale. Det skal nok holde:D
Tusen takk❤️ Håper virkelig det klaffer:cat: Om de er positive i morgen vurderer jeg ta meg en kjøretur til han etter jobb, heldigvis bare 45 minutter:laughing002 Første pp vi prøver el tester, jeg har bomma totalt på når jeg har trodd el har vært de tidligere pp så ekstra giret nå:hello2

Tusen takk❤️ Håper virkelig det klaffer:cat: Om de er positive i morgen vurderer jeg ta meg en kjøretur til han etter jobb, heldigvis bare 45 minutter:laughing002 Første pp vi prøver el tester, jeg har bomma totalt på når jeg har trodd el har vært de tidligere pp så ekstra giret nå:hello2

Håper EL testing gir fart i sakene da :) Tror mange får en aha-opplevelse når de begynner med EL test. Fikk det selv, EL kom alltid et par dager senere enn jeg trodde så kan være at vi også har misset noen EL. EL testing gir jo ingen garanti på at El faktisk skjer, men det gir iallefall en pekepinn på når den eventuelt kan finne sted:D Håper på full klaff for oss alle. Merker at motivasjon blir litt dårligere for hver Pp:yuck:

Melder meg inn her også, da jeg mistenker eggløsning er senere enn tenkt. Uten at jeg tester:hilarious:

Honningbjørn - 33 - PP4 - B2 - El ca 23.02. - IKM 08.03

Har lagt inn aksjer 9 av de siste 11 dagene, så bør ha truffet:rolleyes:

Lykke til alle sammen:joyful:
Har lagt deg til :)

Slenger meg på her siden el var forsinket! Er usikker på om el var i går eller i dag, så vipper mellom to uker:)

Mamacita- 37år- PP7- B6- EL 22/23.feb- IKM 7/8.mars
Har lagt deg til :)

Håper EL testing gir fart i sakene da :) Tror mange får en aha-opplevelse når de begynner med EL test. Fikk det selv, EL kom alltid et par dager senere enn jeg trodde så kan være at vi også har misset noen EL. EL testing gir jo ingen garanti på at El faktisk skjer, men det gir iallefall en pekepinn på når den eventuelt kan finne sted:D Håper på full klaff for oss alle. Merker at motivasjon blir litt dårligere for hver Pp:yuck:
Ja håper virkelig det:D:D samme her! Kommer 4 dager senere her, hvertfall denne mnd! Ja man blir lei når det ikke går å man ønsker så fryktelig hver mnd❤️ Krysser fingrene for alle oss ❤️❤️

Jeg har begynt med koffein-nedtrapping (alt for avhengig av kaffe..) og i går og i dag har jeg kun drukket 1,5 kopp tilsammen.. jeg får såååå vondt i hodet :hungover::hungover: men bedre å trappe ned nå enn når pinnen evt skulle vise to streker tipper jeg! Jeg verken røyker eller snuser, så heldigvis ikke det problemet.. men faktisk ganske hardt å trappe nes koffein også :hilarious:

Jeg har begynt med koffein-nedtrapping (alt for avhengig av kaffe..) og i går og i dag har jeg kun drukket 1,5 kopp tilsammen.. jeg får såååå vondt i hodet :hungover::hungover: men bedre å trappe ned nå enn når pinnen evt skulle vise to streker tipper jeg! Jeg verken røyker eller snuser, så heldigvis ikke det problemet.. men faktisk ganske hardt å trappe nes koffein også :hilarious:

Hvor mye kaffe er anbefalt under graviditet? :happy:

Så spennende! Håper det klaffer for oss begge denne gangen. Nei, jeg har aldri tempet. Har ikke satt meg inn i hvordan man gjør det :/ Er det for sent å begynne nå? Og temper man i rumpa (kjernetemperatur) eller holder det i munnen? :happy:
Du kan begynne nå for å bruke dpo dagene som sammenligning ved en eventuell neste pp. Jeg bruker en app som heter fertility friend og har et vip abonnement. Koster ikke allverden. Gir en veldig fin oversikt og er enkelt å bruke. Egentlig litt gøy å ha en oversikt også:-). Jeg bruker et basaltermometer i munnen under tunga hver morgen med en gang jeg våkner. Har det på nattbordet. Skal egentlig tas til samme tid sånn ca hver morgen. Blir gjerne mellom 06-07 her. Ser at jo st det blir litt mer nøyaktig enn å bare bruke el tester som jeg også bruker ved siden av.
Har ikke kjempe høye forhåpninger denne pp. Har bare lagt inn aksjer i dag, fordi vi har vært syke hele gjengen. Ingen Iver etter å hoppe i høyet hos mannen så måtte jobbe litt :-) huff:-)

Endelig ser det ut til at kroppen er kommet tilbake i syklus etter MA og jeg har fått EL slim så da er EL like om hjørnet :bounce
Melder meg inn her :happy:

Tomatplante - 34 år - pp1 etter MA - B2 - EL ca 25.2 - IKM ca 11.3

Temper under tunga her og, men må nok over på noe annet pga nattlige astmasymptomer som gjør at jeg hoster endel. Merker pt sliter med å sette El pga det.

Har hatt El slim søndag og mandag, så El har nok ganske sikkert vært :)

Vedlegg

• Screenshot_20210224_062405_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210224_062405_com.period.tracker.lite.jpg
    25,6 KB · Visninger: 42
Ganske sikker på at el var 22 feb her ut i fra grafen.. og tipper på at ff setter kryss i morgen. Men i såfall er jeg jo 2 dpo nå da :)

Vedlegg

• 5624B4DD-4FB9-4B4D-B011-0A7E0E2BDC3A.jpeg
    5624B4DD-4FB9-4B4D-B011-0A7E0E2BDC3A.jpeg
    49,6 KB · Visninger: 53
Synes det er så vanskelig å vite eksakt når el er! :wacky: Jeg fikk første positive test i går morges, peak på formiddagen deretter svakere. Imorges var den fortsatt positiv, men rundt lunsj veldig svak (litt utvannet urin da, så hadde nok vært sterker ellers, men ikke positiv). Grunnen til at jeg er usikker på om el var i går er fordi jeg temper også, og tempen steg en del i dag.. :rolleyes: Har egentlig ikke noe å si om jeg er 1dpo i dag eller imorgen, men lurer allikevel:hilarious:

Vis vedlegget 349391
Kjære vene så sterke og positive tester du får, mine blir aldri helt positive :P

Jeg skjønner meg ikke på den appen her, vil da påstå at testen var «mer positiv» cd13 på kvelden, enn den tidligere? :P Eller misforstår jeg noe?

Vedlegg

• EAE5D39A-746B-4E5D-BCBE-C179762383D8.jpeg
    EAE5D39A-746B-4E5D-BCBE-C179762383D8.jpeg
    39,7 KB · Visninger: 55
Jeg skjønner meg ikke på den appen her, vil da påstå at testen var «mer positiv» cd13 på kvelden, enn den tidligere? :p Eller misforstår jeg noe?
På LH-testene er det ikke styrken på teststreken som teller, men om den er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. Så premom regner ut tallet ut fra forholdet mellom de to :)

Back
Topp