IKM Uke 10

Da prøver jeg meg på IKM-gruppe! Siden gruppa for uke 11 var kommet, men ikke uke 10!

Masse lykke til til alle sammen! Måtte november bli en måned med masse babyer!

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens

Som f.eks:
Kitty2019 - 36år - PP5 - B2 - EL 23.02 - IKM 10.03

Så fører jeg deg opp :)

♡ Mandag 8. Mars
Mangojenta - 21år - PP12 - B1 - EL 22.02 - IKM 08.03

♡ Tirsdag 9. Mars
Mammaentil1 - 32 år - pp1 - b2 - el 23/2? - ikm 9/3?

♡ Onsdag 10. Mars
Kitty2019 - 36år - PP5 - B2 - EL 23.02 - IKM 10.03
Khelg - 32 år - PP3 (etter MA) - B1 - EL 25.02 - IKM 10.03
Advokato - 27 år - PP7 - B2 - EL 27.02 - IKM 10.03
Akkakk - 37år - PP4 (SA i PP1 og PP3) - B2 - EL - IKM 10.03

♡ Torsdag 11. Mars
*sukkerspinn* - 24 år - PP2 - B1 - EL 24.02 - IKM 11.03
Babydrøm2021?- 29 - PP5- B2 - El 25.02 - IKM 11.03
Stjerneskudd - 33 år - PP5 - B1 - EL 24.02 - IKM11.03
Ønsker_flere_barn - 30 år - PP 8( PP4 etter exu) - B2 - EL ca 26.02 - IKM 11.03

♡ Fredag 12. Mars
Morell88 - 32år - PP5 - EL 26.02 - B2 - IKM 12.03
MarleneO - 30år - PP2 - B3 - EL 26/2 - IKM 12/03
Merri87 - 33 år - PP 26( FER#1 av IVF#1) - B1 - EL ca 26.02 - IKM 12.03

♡ Lørdag 13. Mars
FruMilla90 - 30 - PP4 (SA i PP2 og PP3) - B4 - EL 27.02 - IKM 13.3
Mammadrøm86 - 34 - pp2 - b1 - EL 27.03 - IKM 13.03

♡ Søndag 14. Mars ♡
Ugleskogen -35år - PP4 - El 27.02 - B2 - IKM 14.03

Usikker IKM/uka før eller etter: :confused:

Gravid: :love017:Heartred

TR (tante rød - mensen):

Gravid&lykkelig - 28 år - PP3 (pp2 etter SA) - B2 - EL 24/2 - IKM 10/3.

Jeg er på cd8 og ff forventer el cd 15. Altså neste torsdag. Vi skal på fjellet frem til tirsdag med hytta stappfull av familie så det spørs om vi får til å ligge så mye de dagene:). Satser på at vi rekker noen runder dagen før og på El dagen. Har nå regnet med frem til at de tre gangene jeg har vært gravid har vi hatt sex på el dagen. Det har vi ikke hatt disse tre pp hvor det nå ikke har gått. Så det skal prøves denne runden :).
Dere får bli litt kreative - og ta dere en lite gåtur i skogen :P haha, neida - men håper dere får lagt inn aksjer på eggløsningsdagen :)
Jeg har EL på onsdag tror jeg, tenker aksjer på søndag og onsdag. Så får vi se om det klaffer denne gangen :)

Hvordan går det med dere jenter? Hvordan ligger dere ann i syklusen, og hvordan er magefølelsen? :) Håper på masse streker på oss alle denne måneden :D
Syklusdag 8 nå og forventet EL torsdag neste uke. Samboer skal bort i helga og jeg skal ta celleprøve til tirsdag, og da skal man helst unngå sex de siste to dagene før dette. Så det blir ikke like mye aksjelegging som forrige pp :hilarious: men jeg føler meg relativt avslappet til det denne gang (foreløpig :D) Vi får prøve når vi kan og håpe at det klaffer! :smiley-angelic001
Hva med deg, hvordan er magefølelsen din? :)

Når på dagen tar dere første el-test? :)
Jeg tok jo ut spiral på mandag som var, og har hatt litt spott blødninger (som er normalt etter fjerning) og jeg er ikke sååå gira på å legge inn aksjer når jeg spotter litt. Men håper det roer seg innen i kveld så vi kan få lagt inn litt lell. Forventer el rundt tirsdag (hvis det ikke har blitt kluss etter uttak av spiralen) , så bør jo ikke drøye aksjene så mye. :)

Jeg tok jo ut spiral på mandag som var, og har hatt litt spott blødninger (som er normalt etter fjerning) og jeg er ikke sååå gira på å legge inn aksjer når jeg spotter litt. Men håper det roer seg innen i kveld så vi kan få lagt inn litt lell. Forventer el rundt tirsdag (hvis det ikke har blitt kluss etter uttak av spiralen) , så bør jo ikke drøye aksjene så mye. :)
Jeg tester med monitor på morgenurin.,etterhvert når el nærmer seg bruker jeg å teste med strimmeltester fra babyplan ca to til tre ganger om dagen til jeg finner el i løpet av to-tre dager som regel :-). Mine strimler har vært positive på den første dagen med maksimal på monitoren. Når jeg sammenligner med tempkartet på ff stemmer det overens med at eggløsning skjer på dag to med maksimal og ca da et døgn etter positive strimmeltester. Mine strimler har vært positive på formiddagen og frem til ca 18-19 på kvelden. Litt av et styr det her :-). Skjønner godt at noen bare legger vekk testingen for en stund. Men for min del opplever jeg at jeg blir roligere og mer avslappa av å ha litt oversikt. Dessuten synes jeg det er litt gøy :-).

Hva med alle dere andre?

Jeg har tatt test på tidlig ettermiddag (holdt meg siden før lunsj, og testet i 15/16-tida).
Når testene er blitt sterkere har jeg testet på toalettbesøk nr.2 på morgenen og på kvelden (noen timer etter middag, i 18/19-tida).

Dere får bli litt kreative - og ta dere en lite gåtur i skogen :p haha, neida - men håper dere får lagt inn aksjer på eggløsningsdagen :)
Jeg har EL på onsdag tror jeg, tenker aksjer på søndag og onsdag. Så får vi se om det klaffer denne gangen :)
Hehe ja:-). Deilig det i halvannenmeter med snø og et par kalde grader :hilarious:. Da kommer mannen til å si at det har tippa fullstendig:-) .
Vi får nok klemt inn ei litta runde eller to.

Hvilken pp er du i? Blir like spennende denne gang :-)

Jeg har tatt test på tidlig ettermiddag (holdt meg siden før lunsj, og testet i 15/16-tida).
Når testene er blitt sterkere har jeg testet på toalettbesøk nr.2 på morgenen og på kvelden (noen timer etter middag, i 18/19-tida).

jeg testet på morgenurin i dag, men den var veldig negativ.. tisset riktig nok ikke før 09:30, men spørs om jeg skal prøve fra andre gang på do og letter middag engang ja :)

Jeg prøver å holde meg i 3-4 timer og tester rundt 16.30-18 tiden :) tester kun én gang om dagen. Når den er veldig sterk/positiv, har jeg sjekket igjen dagen etter. Har hendt jeg har tatt om morgenen/formiddagen hvis det har passet. Ellers har jeg igjen tatt en test på ettermiddagen rundt 17-18 tiden for å sjekke om streken er like sterk eller har begynt å bli svakere igjen

Tester ikke etter El, men temper :)

temper jeg også :) men begynte ikke før cd 5, var kanskje dumt det :hilarious:
Nei, det er ikke dumt. Mange som starter å tempe når tr har dradd fordi de temper vaginalt. Jeg temper oralt (i munnen), så temper hele veien. Unntatt forrige syklus for etter El gikk tempen helt bananas så jeg ble bare stresset av det :p

Nei, det er ikke dumt. Mange som starter å tempe når tr har dradd fordi de temper vaginalt. Jeg temper oralt (i munnen), så temper hele veien. Unntatt forrige syklus for etter El gikk tempen helt bananas så jeg ble bare stresset av det :p

hørt at tempen ikke er like jevn når man temper oralt, så har ikke turt å prøve det :) gått for vaginal her :)

hørt at tempen ikke er like jevn når man temper oralt, så har ikke turt å prøve det :) gått for vaginal her :)
Generelt sover jeg med munnen lukket, og prater ikke før målingen :p er nøyaktig nok for min del. Forrige måned var den riktignok bananas, men jeg hadde jo også mellommblødninger og var helt på styr

Sniker meg inn her! Grunnet ustabil syklus siste mnd, så jeg tipper ut fra bare ut fra magefølelsen at jeg hører til her! :p

LilleLotta<3 - 30 år - PP1 - B2 - EL 26.02 - IKM 12.03

Her i huset blir mannen superstjerner av at jeg tester el.. han føler det blir veldig arrangert mens han vil det skal gå naturlig.. forsøker å si til han at jeg bare vil finne ut når det er best å legge inn aksjer... men han føler det bare blir stress, så vi har veldig forskjellige vinkling på hvordan vi skal få det til...

Sniker meg inn her! Grunnet ustabil syklus siste mnd, så jeg tipper ut fra bare ut fra magefølelsen at jeg hører til her! :p

LilleLotta<3 - 30 år - PP1 - B2 - EL 26.02 - IKM 12.03
Velkommen!

Back
Topp