IKM Uke 10

Ettersom jeg jobber som helsepersonell blir jeg pålagt å ta koronavaksinen, og det på fredag allerede. Så derfor må jeg trekke meg fra prøvinga denne måneden:banghead: Sikkert like greit da samboer har fått kalde føtter også:(
Masse lykke til alle dere:Heartred Håper denne måneden er deres månede og at det blir mange positive tester i uke 10:dummy:
Så dumt :( hvor lenge må du vente med prøvingen da?

Var visst 12 uker mellom hver dose så blir 4 måneder å vente til prøvinga... :nailbiting:
Usj :( men det blir jo bra du får vaksinen, så blir det mindre stress med tanke på coronasmitte

Hvordan går det med dere jenter? Hvordan ligger dere ann i syklusen, og hvordan er magefølelsen? :) Håper på masse streker på oss alle denne måneden :D

Hvordan går det med dere jenter? Hvordan ligger dere ann i syklusen, og hvordan er magefølelsen? :) Håper på masse streker på oss alle denne måneden :D

Her er jeg på cd 6. kjenner jeg har blitt sp negativ til hele greia selv om det er PP2. tenker bare at det går sikkert ikke, har lagt på meg mange kilo siden sist jeg gikk gravid. I tillegg så går jeg bare engster meg for at det ikke kommer til å gåo_O utrolig mye man tenker på når en går inn for å prøve:oops:

men jeg håper det blir mange streker her jeg også:D

fjernet spiralen på cd 7, og er på cd 10 i dag. Så forventer jeg el rundt cd 14/15 ish.. men får jo se om det blir syklus krøll da.. vil jo vise seg :)
Vi prøver denne mnd, med viten om at det kanskje ikke blir klaff pga sen uttalelse av spiral :)

Her er jeg på cd 6. kjenner jeg har blitt sp negativ til hele greia selv om det er PP2. tenker bare at det går sikkert ikke, har lagt på meg mange kilo siden sist jeg gikk gravid. I tillegg så går jeg bare engster meg for at det ikke kommer til å gåo_O utrolig mye man tenker på når en går inn for å prøve:oops:

men jeg håper det blir mange streker her jeg også:D
Huff ja, kjenner følelsen :( .. jeg stressa nok mye mer på pp2-pp3, før jeg «ga litt opp».. Jeg var så sikker på at det skulle klaffe med en gang, så feil kan man ta :P
Hvor mange kilo har du gått opp?

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ta WY denne syklusen eller ikke. Men jeg har fått time hos gynekolog neste uke, så tenkte kanskje å høre hva hun tenker om de pillene. Vet du om det er noe bestemt tidspunkt i syklusen det er best å ta blodprøver på? Med tanke på progesteron og flere ting også. Har hørt at noen gynekologer anbefaler at man venter minst èn menssyklus etter en MA/SA, men ikke så mye som tre sykluser. Vi hoppet over første mens og begynte å prøve etter det. Så blir spennende å se når det klaffer for oss :smiley-angelic001
Vet ikke hvilken dag det er lurt å ta prøver. Mener legen sa at det egentlig må måles jevnlig ila en syklus etter el fordi noen får dropp i produksjonen til ulike tider. Jeg har sannsynligvis fått dropp i uke 5 og seks når jeg mistet sist. Om det er der problemet ligger. Håper du finner ut av det :-)

fjernet spiralen på cd 7, og er på cd 10 i dag. Så forventer jeg el rundt cd 14/15 ish.. men får jo se om det blir syklus krøll da.. vil jo vise seg :)
Vi prøver denne mnd, med viten om at det kanskje ikke blir klaff pga sen uttalelse av spiral :)
Hadde du hormonspiral? Blir spennende å høre om det klaffer med en gang, da forsvinner i allefall effekten fort etter uttak :D

Hadde du hormonspiral? Blir spennende å høre om det klaffer med en gang, da forsvinner i allefall effekten fort etter uttak :D

ja, hadde mirena hormonspiral :) kun hatt den 8 mnd, gikk på cerazette 7 mnd før det, og så hadde jeg en jaydez spiral ( 3 års) før det i 3 år.. har ikke så store forhåpninger om klaff med en gang, men vi legger inn aksjer, og hvis det ikkeblir klaff, så anser jeg i såfall neste pp for pp1 ;)

CD 10 idag, og kjenner at jeg er ganske rolig med tanke på klaff eller ikke. Og for første gang har jeg tidligtester i hus :p 50 stk fra onestep kostet like mye som 1 clearblue, så mannen lo og sa ta de 50 :hilarious: så da tester jeg nok før ikm :p

Jeg er på cd8 og ff forventer el cd 15. Altså neste torsdag. Vi skal på fjellet frem til tirsdag med hytta stappfull av familie så det spørs om vi får til å ligge så mye de dagene:-). Satser på at vi rekker noen runder dagen før og på El dagen. Har nå regnet med frem til at de tre gangene jeg har vært gravid har vi hatt sex på el dagen. Det har vi ikke hatt disse tre pp hvor det nå ikke har gått. Så det skal prøves denne runden :-).

CD = dager etter første menstruansjonsdag?
Da er jeg kanskje på CD7.. men det er nok store sjanser for at jeg tar feil siden sist blødning var en SA og ikke en menstruasjon. litt usikker på om vi skal prøve på denne pp. Noen sier vent en mensen først men jeg er utålmodig.

Huff ja, kjenner følelsen :( .. jeg stressa nok mye mer på pp2-pp3, før jeg «ga litt opp».. Jeg var så sikker på at det skulle klaffe med en gang, så feil kan man ta :p
Hvor mange kilo har du gått opp?

fryktelig slitsomt altså. Med første gikk det på pp1 og med andre pp2. Når jeg var gravid med nr2 veide jeg 15kg mindre. Jeg gikk opp 15kg i svangerskapet og kom ned nesten til start, men så har jeg lagt på meg 10 kg igjen:facepalm: det har dessverre skjedd litt i livet siden han ble født som har vært veldig tøft så er rett og slett derfor, men de er jo så vanskelig å få av igjen:meh:

fryktelig slitsomt altså. Med første gikk det på pp1 og med andre pp2. Når jeg var gravid med nr2 veide jeg 15kg mindre. Jeg gikk opp 15kg i svangerskapet og kom ned nesten til start, men så har jeg lagt på meg 10 kg igjen:facepalm: det har dessverre skjedd litt i livet siden han ble født som har vært veldig tøft så er rett og slett derfor, men de er jo så vanskelig å få av igjen:meh:
Huff, ikke lett å bli kvitt de kiloene :P Men håper du får det til likevel :D

hvordan ligger du an da?
Hvordan er din magefølelse? :rolleyes:

Njaaa, vanskelig å si.. pp5 nå, andre runde med femar/letrozol, og blir ivf i april..
Jeg føler ikke at det vil klaffe nå heller, uten noen spesiell grunn. Vi har lagt inn aksjer hver eneste dag, så denne gangen skal vi prøve annenhver dag / hver 3 dag, til en forandring. Vet folk sier det ikke skal bety noe, men vi prøver. Eggløsning pleier å komme ganske punktlig :P

Back
Topp