IKM Uke 10

Ja sånn jeg har skjønt det :) ❤️
Tror dette er veldig individuelt? Hvis man temper i tillegg, så ser man når el har vært for da stiger tempen. Jeg har dermed sett at jeg kan ha el samme dag som første positiv test, dagen etter, og to dager etter faktisk:) Kommer nok an på når på dagen man tester, og hvor lang LH- topp man har:) Men å tenke at el er ca dagen etter første positive test, stemmer nok for de fleste tror jeg:rolleyes:

Fikk blinkende smiley idag på clearblue 08.30 :happy:
Fikk mye el-slim i går i dusjen, samt idag i dusjen :D lurer på om en deilig og varm dusj hjelper på slimet(hmmm). Mye El-smerter også, så regner med el kommer i morgen eller fredag. Lagt inn aksjer lørdag, mandag og tirsdag. Blir i kveld også. Testen pleier å være positiv i 2 døgn og så har eggløsning funnet sted. Rundt da legger vi aksjer morgen og kveld til den er negativ. Sånn vi gjorde med med vår første.
Det eneste som kan være et hinder i at egget fester seg (jeg vet jeg her eggløsning pga menstruasjonen), er at jeg ammer (kun høyre pupp da).

Så, denne runden blir i hverfall spennende! Tar det også som det kommer :love2

Lykke til med prøvingen, alle sammen :smiley-bounce012

Endelig begynner EL-testene å vise en viss økning! Bare snakk om såvidt, men likevel. Ligger godt i rute til eggløsning om 3 dager... Desverre? Hadde håpet den mirakuløst skulle komme tidligere slik at jeg har en større sjanse for suksess, men det ser dårlig ut. Lite håpefull denne mnd... Sterk kontrast til forrige PP hvor jeg virkelig følte at det var min mnd. Jaja :shy:

Endelig begynner EL-testene å vise en viss økning! Bare snakk om såvidt, men likevel. Ligger godt i rute til eggløsning om 3 dager... Desverre? Hadde håpet den mirakuløst skulle komme tidligere slik at jeg har en større sjanse for suksess, men det ser dårlig ut. Lite håpefull denne mnd... Sterk kontrast til forrige PP hvor jeg virkelig følte at det var min mnd. Jaja :shy:
Masse lykke til :) Håper det klaffer likevel :)

PP 2 her... Litt vanskelig å vite, dagen (e) etter sex, om det er eggløsnings-slim, eller faktisk sperm man kjenner syns jeg:joyful:

PP 2 her... Litt vanskelig å vite, dagen (e) etter sex, om det er eggløsnings-slim, eller faktisk sperm man kjenner syns jeg:joyful:

Helt enig.. begynner å misstenke at "EL slimet" jeg hadde i går bare var sperm :shifty:
Tatt to eggløsningstester i dag uten snev av positivitet :sour:

I dag kom krysser og jeg er 3 dpo.. :) måtte de neste dagene gå fort :hilarious:

Vedlegg

• A5D63921-E5E1-49CF-8A24-D816CC623DAE.jpeg
    A5D63921-E5E1-49CF-8A24-D816CC623DAE.jpeg
    61,3 KB · Visninger: 64
Helt enig.. begynner å misstenke at "EL slimet" jeg hadde i går bare var sperm :shifty:
Tatt to eggløsningstester i dag uten snev av positivitet :sour:
Jeg hverken temper eller tar el.tester, men vet ca når el er, så da prøver vi å ha sex tre ganger, med en dags mellomrom i den perioden :smug: Hadde bare blitt gæærn om jeg skulle teste etter el hver pp tror jeg:joyful: Mannen er ikke akkurat over gjennomsnittet glad i sånn planlagt sex, så det hender faktisk det ikke går:shifty:

Jeg hverken temper eller tar el.tester, men vet ca når el er, så da prøver vi å ha sex tre ganger, med en dags mellomrom i den perioden :smug: Hadde bare blitt gæærn om jeg skulle teste etter el hver pp tror jeg:joyful: Mannen er ikke akkurat over gjennomsnittet glad i sånn planlagt sex, så det hender faktisk det ikke går:shifty:

jeg droppet el testene da sambo ikke syntes noe om det.. tror han syns det var stressende og at det føltes arrangert...Men jeg temper da. Tenker at det er greit, uten at jeg snakker noe særlig om det til han :hilarious: Ser ut som vi traff bra med aksjene i hvertfall, så får vi se.

Jeg tok jo ut spiralen bare 8 dager før el, så jeg var spent på om el skulle komme i det hele tatt.. og så er jeg jo spent på om slimhinnen i livmora har rukket å bygge seg opp nok på så kort tid for at et egg potensielt skal klare å feste seg.. :nailbiting: for spiralen gjør jo slimhinnen tynn..

Jaja, uansett så blir det spennende å se. Tenker at hvis det ikke blir ordentlig klaff nå, så regner jeg i såfall neste pp som pp1, siden det ble litt i siste liten denne mnd.. :hilarious:

Enten er jeg 5 dpo, eller så har ikke El vært. Noe som ville være rart med tanke på jevn syklus. Tempen er høyere enn vanlig, men pt har ikke satt kryss. Den mener at EL sannsynligvis var på cd 8 :p da hadde jeg kjempehopp, men tempen har også sunket siden det.

jeg droppet el testene da sambo ikke syntes noe om det.. tror han syns det var stressende og at det føltes arrangert...Men jeg temper da. Tenker at det er greit, uten at jeg snakker noe særlig om det til han :hilarious: Ser ut som vi traff bra med aksjene i hvertfall, så får vi se.

Jeg tok jo ut spiralen bare 8 dager før el, så jeg var spent på om el skulle komme i det hele tatt.. og så er jeg jo spent på om slimhinnen i livmora har rukket å bygge seg opp nok på så kort tid for at et egg potensielt skal klare å feste seg.. :nailbiting: for spiralen gjør jo slimhinnen tynn..

Jaja, uansett så blir det spennende å se. Tenker at hvis det ikke blir ordentlig klaff nå, så regner jeg i såfall neste pp som pp1, siden det ble litt i siste liten denne mnd.. :hilarious:
Om det klaffer for dere i prøveperiode 0 :joyful: -så er det iallfall ment to be :Heartred

Om det klaffer for dere i prøveperiode 0 :joyful: -så er det iallfall ment to be :Heartred
Jeg finner deg ikke på lista, så om du vil legges til må du lage ett innlegg med infoen :) uansett velkommen!

Jeg har aldri testet tidligere, men venter på å komme meg i syklus etter en MA i januar, så derfor tester jeg nå :)
Normaltvis har jeg null problemer med å kjenne eggløsningen :)

Da har jeg positiv eggløsning (danse danse):happy093

Positiv på lilla og rosa clearblue. Den rosa viste først negativ selv om lilla var positiv. Tenkte at dette var mega merkelig. Tok nytt apparat med strimmel og ny urin, da ble den også positiv(klappe Klappe).:gen014

Deilig å vite at syklusen min er mer stabil denne runden:notworthy
håper bare det går denne gangen!

Legger ved bilder.

Vedlegg

• E9B04BBE-6D0C-4489-90E5-D5021485878A.jpeg
    E9B04BBE-6D0C-4489-90E5-D5021485878A.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 54
  • 5833C7CC-68AE-4F85-94DB-C660DB2B8F3F.jpeg
    5833C7CC-68AE-4F85-94DB-C660DB2B8F3F.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 58
Back
Topp