IKM Uke 10

ikke så veldig oppløftende med andre ord.. :/ vil jo tro det er for tidlig med festeblødning 4dpo :/ æsj altså
Jeg spottet ihvertfall 6 ganger siste syklus :( Og denne gangen ingenting (så langt ihvertfall), da begynte jeg allerede på EL med spotting :(

Jeg spottet ihvertfall 6 ganger siste syklus :( Og denne gangen ingenting (så langt ihvertfall), da begynte jeg allerede på EL med spotting :(

Aldri hatt liten blødning mellom el og mens før... men det var mer utflod med lett rosa farge liksom... hadde det vært i morgen hadde jeg kanskje tenkt festeblødning.. men 4.dpo??? Hmm

Har vært sløv med å teste denne gangen, men det er nok litt fordi jeg vet at EL er sen og jeg Kjenner på kroppen når det begynner å skje ting :shy: Ingen unntak i dag, nesten positiv test. Spent på om den blir noe sterkere i fargen, sist PP så var den gaaanske lik, og ble negativ dagen etter så fikk aldri den supersterke-ingen-tvil-positive testen andre får. Litt gøy at EL stort sett skjer på/rundt fullmåne hver mnd :hilarious: Håper på en liten varulvbaby denne runden!
Screenshot_20210226_203802.jpg

Jeg har alltid pleid å ha mye el-smerter, men nå er det skikkelig vanskelig å vite. Enten har ikke el kommet enda, eller så har den gått forbi i stillhet for første gang på månedsvis:confused: Er ikke det typisk når man endelig skal prøve.. har lagt inn aksjer og fortsetter en stund til, så får håpe det går selv om jeg ikke vet når ikm er :)

Med en ørliten dip idag er ikke pt lenger enig i at EL var for to dager siden og har flyttet den tilbake til tirsdag. Jeg tror fortsatt det er mer sannsynlig at den var søndag :p vi får se etter hvert

Noen som har erfaring med temping og FF?
Har min første pp med temping.
Fikk peak på el test igår kl 13 og på morgenen idag har tempen steget allerede. Kan egget slippes så tidlig etter positiv eltest?:rolleyes:

Vedlegg

• DF3180AA-8AED-434A-AC9B-0DDC2229C09F.png
    DF3180AA-8AED-434A-AC9B-0DDC2229C09F.png
    36,6 KB · Visninger: 48
Fikk peak på el test igår kl 13 og på morgenen idag har tempen steget allerede. Kan egget slippes så tidlig etter positiv eltest?:rolleyes:
Ja:) Jeg har tempet siden i sommer, og jeg har fått el samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter bekreftet av tempstigning:)

Ja:) Jeg har tempet siden i sommer, og jeg har fått el samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter bekreftet av tempstigning:)

Da stemmer det med hvordan det kjennes på kroppen også:happy: står jo over alt 24-48 timer etter positiv eltest.
Vet ikke om det har noen betydning men jeg har også veldig kjapp lh topp, klarte bare å fange opp peak og ingen på high. kroppen min jobber tydeligvis vanvittig fort når det gjelder el:hilarious:
Da får jeg vente å se om FF er enig med meg om et par dager:happy:

Samme her. Jeg bruker Ff og opplevde det samme denne runden. Om du ikke tok el test dagen før peak kan den ha vært positiv allerede kvelden før.

Samme her. Jeg bruker Ff og opplevde det samme denne runden. Om du ikke tok el test dagen før peak kan den ha vært positiv allerede kvelden før.

jeg testet 4 ganger igår:hilarious: den var 0,68 kl 09, 1,27 12.30 og 0.73 kl 16. forrige syklus gikk det også ganske fort men da fikk jeg high før og etter peak

Er det noen her som gjør som meg, bare prøver å ha sex rundt eggløsning og håpe det treffer liksom?:joyful: Uten å hverken måle temp eller bruke tester?

Da stemmer det med hvordan det kjennes på kroppen også:happy: står jo over alt 24-48 timer etter positiv eltest.
Vet ikke om det har noen betydning men jeg har også veldig kjapp lh topp, klarte bare å fange opp peak og ingen på high. kroppen min jobber tydeligvis vanvittig fort når det gjelder el:hilarious:
Da får jeg vente å se om FF er enig med meg om et par dager:happy:
Jeg har lest 12-48t, vanligst med ca.24t:) Og jeg har hatt peak ofte på formiddagen, så da kan det jo stemme om el da er kvelden/natten samme dag etter positiv test:) Temping er digg sånn sett, for da er man jo sikker! :joyful:

Tja... Ikke sovet så godt i natt, så det kan spille inn. Men får se imorgen, evt så bare stopper jeg med tempingen en stund

Vedlegg

• Screenshot_20210227_103154_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210227_103154_com.period.tracker.lite.jpg
    25,2 KB · Visninger: 42
Back
Topp