Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Lagt deg tilHei alle sammen! Jeg er gjerne med på lista
Konstanse - 38 - PP1 - B3 - EL 23.02 - IKM 09.03
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt deg tilHei alle sammen! Jeg er gjerne med på lista
Konstanse - 38 - PP1 - B3 - EL 23.02 - IKM 09.03
Hadde jeg og sist syklus
Ventetid
1-2 DPO i dag. Når tar dere første test??? Vis vedlegget 349775
Jeg spottet ihvertfall 6 ganger siste syklus Og denne gangen ingenting (så langt ihvertfall), da begynte jeg allerede på EL med spottingikke så veldig oppløftende med andre ord.. :/ vil jo tro det er for tidlig med festeblødning 4dpo :/ æsj altså
Jeg spottet ihvertfall 6 ganger siste syklus Og denne gangen ingenting (så langt ihvertfall), da begynte jeg allerede på EL med spotting
Selvfølgelig når er ikm da?Kan lista endres? EL kom litt senere enn 22, hadde i 25
Tusen takk Ny ikm er 11/3Selvfølgelig når er ikm da?
EndretTusen takk Ny ikm er 11/3
Ja Jeg har tempet siden i sommer, og jeg har fått el samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter bekreftet av tempstigningNoen som har erfaring med temping og FF?
Har min første pp med temping.
Fikk peak på el test igår kl 13 og på morgenen idag har tempen steget allerede. Kan egget slippes så tidlig etter positiv eltest?
Ja Jeg har tempet siden i sommer, og jeg har fått el samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter bekreftet av tempstigning
Samme her. Jeg bruker Ff og opplevde det samme denne runden. Om du ikke tok el test dagen før peak kan den ha vært positiv allerede kvelden før.Noen som har erfaring med temping og FF?
Har min første pp med temping.
Fikk peak på el test igår kl 13 og på morgenen idag har tempen steget allerede. Kan egget slippes så tidlig etter positiv eltest?
Samme her. Jeg bruker Ff og opplevde det samme denne runden. Om du ikke tok el test dagen før peak kan den ha vært positiv allerede kvelden før.
Jeg har lest 12-48t, vanligst med ca.24t Og jeg har hatt peak ofte på formiddagen, så da kan det jo stemme om el da er kvelden/natten samme dag etter positiv test Temping er digg sånn sett, for da er man jo sikker!Da stemmer det med hvordan det kjennes på kroppen også står jo over alt 24-48 timer etter positiv eltest.
Vet ikke om det har noen betydning men jeg har også veldig kjapp lh topp, klarte bare å fange opp peak og ingen på high. kroppen min jobber tydeligvis vanvittig fort når det gjelder el
Da får jeg vente å se om FF er enig med meg om et par dager