*Ikke i bruk*

Det kom plutselig opp fra ei venninne som sa at det kan være vanskelig å bli gravid når man ammer :bookworm::bookworm: lurer på om det kan stemme i mitt tilfelle:shy: noen som har peiling?

Det kom plutselig opp fra ei venninne som sa at det kan være vanskelig å bli gravid når man ammer :bookworm::bookworm: lurer på om det kan stemme i mitt tilfelle:shy: noen som har peiling?
Ja, det stemmer. Man kan bli gravid mens man ammer, så hvis man ikke vil bli gravid, bør man bruke annen prevensjon enn bare ammingen, men det er mindre sannsynlig å bli gravid når man ammer enn når man ikke gjør det.

Om du har fått tilbake stabil syklus skal det ikke ha stort å si :)

Dose 2 påvirket ikke min syklus, ble bare to dager forsinket med el. bare den første som klusset skikkelig til:laughing002 Krysser fingrene for at den ikke tuller til noe❤️

Ååh, huff så kjedelig at første dose klusset til og bra at andre ikke gjorde det:) 2 dager forsinket El hadde ikke gjort noe denne runden;)

Takk! :) Jeg temper! Tok tester i forrige syklus,så gjør kanskje det igjen denne gangen også. Temping og tester stemte ikke overens i forrige syklus,så derfor jeg får litt rare forlag om neste EL-dato. Jeg har stabile sykluser på rundt 28 dager, og tror el pleier å være rundt dag 16 (stemmer overens med kroppens tegn iallfall),så blir spennende å se når den kommer! Tempkurven ser jevn og lovende ut hittil iallfall,i motsetning til ved forrige syklus:happy::hello2
Da krysser vi fingrene før at det blir en liten spire denne pp å bare gjøre klar for akjeinnlegging på best mulig måte :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg slenger meg med her enn så lenge. Kan hende at jeg havner over i uke 38, avhengig av når EL kommer. Skal ta vaksinedose 2 noen dager før forventet EL, så det blir jo spennende... Litt bekymret for at samboer og jeg kommer til å bli dårlige igjen og ikke orke å legge inn noen aksjer :eek:

TFE30 - 30 - PP12ish - B1 - usikker EL 05.09 - usikker IKM 18.09

Da krysser vi fingrene før at det blir en liten spire denne pp å bare gjøre klar for akjeinnlegging på best mulig måte :Heartred:Heartred:Heartred

ja,nå er det bare å krysse fingrene for oss alle! Kjenner det er med skrekkblandet fryd vi går i gang igjen. Har ei jente på seks år som ble født prematurt, så det har tatt oss lang tid å tørre å prøve igjen.

Er det noen som kan svare på dette?: Det står skrevet flere steder at de fleste går mensen 14 dager etter eggløsning. Jeg lurer på-teller man med eggløsningsdagen og første mensdag i disse 14? Altså, la oss si at jeg får mensen 14.sept. Har jeg da hatt eggløsning 30. 31. eller 1.? Mye rart å lure på!:excited001laughing6

Er det noen som kan svare på dette?: Det står skrevet flere steder at de fleste går mensen 14 dager etter eggløsning. Jeg lurer på-teller man med eggløsningsdagen og første mensdag i disse 14? Altså, la oss si at jeg får mensen 14.sept. Har jeg da hatt eggløsning 30. 31. eller 1.? Mye rart å lure på!:excited001laughing6
Jeg tror man teller fra første dag etter EL også skal første mensdag være den 14. dagen. Så hvis du alltid har 14 dagers lutealfase og får mensen 14. sept, så har du hatt EL den 31. Tror jeg :wacky: Meeeen det gjelder jo bare hvis man er en av de heldige som har så regelmessig syklus og lutealfase :wacky:

Hei.
Da har TR ankommet og jeg er klar for en ny PP. Har regnet ut og har kommet frem til at vi er kommet til pp33:depressed:

Babydrømmen87 - 34 - PP33 - B1 - EL 2.9 - IKM 16.9

Jeg tror man teller fra første dag etter EL også skal første mensdag være den 14. dagen. Så hvis du alltid har 14 dagers lutealfase og får mensen 14. sept, så har du hatt EL den 31. Tror jeg :wacky: Meeeen det gjelder jo bare hvis man er en av de heldige som har så regelmessig syklus og lutealfase :wacky:

Det gir jo mening. Var sånn jeg trodde det var:happy:. Jeg har ganske stabile sykluser, men den forrige syklusen stemte ikke tempen overens med alle andre tegn, så da landet FF-appen på en helt merkelig dag:scratch

Jeg slenger meg med her enn så lenge. Kan hende at jeg havner over i uke 38, avhengig av når EL kommer. Skal ta vaksinedose 2 noen dager før forventet EL, så det blir jo spennende... Litt bekymret for at samboer og jeg kommer til å bli dårlige igjen og ikke orke å legge inn noen aksjer :eek:

TFE30 - 30 - PP12ish - B1 - usikker EL 05.09 - usikker IKM 18.09
Velkommen skal du være:Heartred

håper det ikke roter så mye til så du snart får se 2 fine streker som varer til termin :Heartbigred

ja,nå er det bare å krysse fingrene for oss alle! Kjenner det er med skrekkblandet fryd vi går i gang igjen. Har ei jente på seks år som ble født prematurt, så det har tatt oss lang tid å tørre å prøve igjen.
Det forstår jeg godt at ting blir litt skummelt med tanke på ny runde med graviditet å alt som skal være i tiden framover. det er ikke bare bare å være mor i en sånn tid som å se ungen ligge i kuvøse å håper å ber om at alt skal gå bra, det er en tøff tid.
så all forståelse fra min side der :Heartbigred

Hei.
Da har TR ankommet og jeg er klar for en ny PP. Har regnet ut og har kommet frem til at vi er kommet til pp33:depressed:

Babydrømmen87 - 34 - PP33 - B1 - EL 2.9 - IKM 16.9
Velkomme skal du være :Heartred

håper det sitter for oss nå. den barnløsheten er tung!
Så sender deg masse babystøy å mase lykke til med denne pp la det bli vær tur nåååå:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp