Det kom plutselig opp fra ei venninne som sa at det kan være vanskelig å bli gravid når man ammer lurer på om det kan stemme i mitt tilfelle noen som har peiling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det stemmer. Man kan bli gravid mens man ammer, så hvis man ikke vil bli gravid, bør man bruke annen prevensjon enn bare ammingen, men det er mindre sannsynlig å bli gravid når man ammer enn når man ikke gjør det.Det kom plutselig opp fra ei venninne som sa at det kan være vanskelig å bli gravid når man ammer lurer på om det kan stemme i mitt tilfelle noen som har peiling?
Om du har fått tilbake stabil syklus skal det ikke ha stort å siDet kom plutselig opp fra ei venninne som sa at det kan være vanskelig å bli gravid når man ammer lurer på om det kan stemme i mitt tilfelle noen som har peiling?
Dose 2 påvirket ikke min syklus, ble bare to dager forsinket med el. bare den første som klusset skikkelig til Krysser fingrene for at den ikke tuller til noe
Velkommen skal du væreEtter flere positive tester kom likevel TR, så her brettes ermene opp for ny prøverunde.
Tussilagof - 30 - PP6 - B3 - EL 1/9 - IKM 15/9
Da krysser vi fingrene før at det blir en liten spire denne pp å bare gjøre klar for akjeinnlegging på best mulig måteTakk! Jeg temper! Tok tester i forrige syklus,så gjør kanskje det igjen denne gangen også. Temping og tester stemte ikke overens i forrige syklus,så derfor jeg får litt rare forlag om neste EL-dato. Jeg har stabile sykluser på rundt 28 dager, og tror el pleier å være rundt dag 16 (stemmer overens med kroppens tegn iallfall),så blir spennende å se når den kommer! Tempkurven ser jevn og lovende ut hittil iallfall,i motsetning til ved forrige syklus
Takk! Helt sikker, streken var rosa og finVelkommen skal du være
håper den sitter denne gangen da, sikker på at det ikke var skyggestrek?
Da krysser vi fingrene før at det blir en liten spire denne pp å bare gjøre klar for akjeinnlegging på best mulig måte
Jeg tror man teller fra første dag etter EL også skal første mensdag være den 14. dagen. Så hvis du alltid har 14 dagers lutealfase og får mensen 14. sept, så har du hatt EL den 31. Tror jeg Meeeen det gjelder jo bare hvis man er en av de heldige som har så regelmessig syklus og lutealfaseEr det noen som kan svare på dette?: Det står skrevet flere steder at de fleste går mensen 14 dager etter eggløsning. Jeg lurer på-teller man med eggløsningsdagen og første mensdag i disse 14? Altså, la oss si at jeg får mensen 14.sept. Har jeg da hatt eggløsning 30. 31. eller 1.? Mye rart å lure på!
Jeg tror man teller fra første dag etter EL også skal første mensdag være den 14. dagen. Så hvis du alltid har 14 dagers lutealfase og får mensen 14. sept, så har du hatt EL den 31. Tror jeg Meeeen det gjelder jo bare hvis man er en av de heldige som har så regelmessig syklus og lutealfase
Velkommen skal du væreJeg slenger meg med her enn så lenge. Kan hende at jeg havner over i uke 38, avhengig av når EL kommer. Skal ta vaksinedose 2 noen dager før forventet EL, så det blir jo spennende... Litt bekymret for at samboer og jeg kommer til å bli dårlige igjen og ikke orke å legge inn noen aksjer
TFE30 - 30 - PP12ish - B1 - usikker EL 05.09 - usikker IKM 18.09
Velkommen skal du væreSlenger meg med
Pionb- 32 - PP1- B1 - EL 30.08- IKM 13.09
Det forstår jeg godt at ting blir litt skummelt med tanke på ny runde med graviditet å alt som skal være i tiden framover. det er ikke bare bare å være mor i en sånn tid som å se ungen ligge i kuvøse å håper å ber om at alt skal gå bra, det er en tøff tid.ja,nå er det bare å krysse fingrene for oss alle! Kjenner det er med skrekkblandet fryd vi går i gang igjen. Har ei jente på seks år som ble født prematurt, så det har tatt oss lang tid å tørre å prøve igjen.
Velkomme skal du væreHei.
Da har TR ankommet og jeg er klar for en ny PP. Har regnet ut og har kommet frem til at vi er kommet til pp33
Babydrømmen87 - 34 - PP33 - B1 - EL 2.9 - IKM 16.9
Velkommen skal du væreBlir med her jeg også
MIT90 - 30 - PP29 - B2 - EL ca 26.08 - IKM ca 09.09