Tusen takk for gode ord. Jeg prøvde å snakke med kjæresten min om dette etter jeg la inn innlegget. Han sa det bare var tull å at jeg måtte skjerpe meg å oppføre meg som en voksen dame, barnløshet bare tull å tøys det er bare barnslig å si sant å skylde på det. Han er barnløs Han også så han så ikke problemet....
Så jeg prøvde å gå statte fra han å si at jeg trenger help fprde jeg har gått med dette inni meg i lang tid så jeg trengte noen å støtte meg på å det er vanlig å snakke om sånt når man ønsker hjelp, men igjen han lo å sa jeg måtte ta meg sammen. Å gjorde det slutt å dro hjem..
Så jeg sprang hjem, snakket med min far å sa jeg trengte hjelp.... han forsto med en gang at her er det snakk om liv for jeg var helt knust, å så ingen utvei annet enn å sette meg forran toget å bli ferdig.
Så jeg ble frivillige tvangsinnlagt pga depresjon rund barnløshet. Ambulansepersonellet sa jeg gjorde riktig i å si I fra til nermeste om at jeg trengte hjelp.
Ingen skal ha det sånn å gå langt med i kjelleren å ikke se noe utvei så i morgen kommer vi nok til å snakke om det å bli mamma uten partner som er mitt sterkeste ønske etter min senabort i 2019 som jeg var 21 uker på vei med ei lita jente som ikke var levedyktig.
Så nå er jeg bare glad for å få den hjelpen jeg trenger for å få livet tilbake å kunne på igjen håp, glede, å ikke minst livsgnist.
Men skal ta det opp med admin om noen andre som tar over gruppen herifra. Så håper jeg dere får se 2 streker på g-testen å at dere får en mai baby
Sier fra til admin om at Mymelen tar over for meg
Tusen hjertelig takk igjen for all støtte dere har gitt meg oppigjennom pp'ene