Da kan du forandre overskrivften til *ikke bruk* om 5 minJa det blir det beste, virker det som![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du forandre overskrivften til *ikke bruk* om 5 minJa det blir det beste, virker det som![]()
Burde skjønt at det var augustbarn, med tanke på «augustlykke 2020»Har fått mensen tilbake i januar, og den har vel vært relativt stabil tror jeg, 26-33 dager. Jeg synes det er litt ustabilt i forhold til hva jeg hadde før (28-30 dager). Så usikker på om det spiller inn
Så artig at vi er flere ammere hermin er 1 år, født i august i fjor
hva med deg? April i fjor?
![]()
Jeg har også hatt mer ustabile sykluser etter jeg fikk mensen tilbake enn jeg hadde før - men relativt stabilt likevel, med lengde mellom 30 og 34 dager Jeg er ikke kjent med normal sine tester, men får like elendig strek med babyplanDette var ikke mye til strekvet at normal sine tester ikke blir så sterk i fargen på graviditetstestene da, noen som har erfaring med disse EL testene?
tok nå nettopp etter å ha holdt meg i 3 timerlitt rart siden det begynner å murrer og EL slim har begynt å komme nå
Vis vedlegget 364118
Tenker masse på deg❤Det går også anndet er nok det letteste
![]()