*Ikke i bruk*

Har fått mensen tilbake i januar, og den har vel vært relativt stabil tror jeg, 26-33 dager. Jeg synes det er litt ustabilt i forhold til hva jeg hadde før (28-30 dager). Så usikker på om det spiller inn o_O:D

Så artig at vi er flere ammere her :rolleyes: min er 1 år, født i august i fjor :woot: hva med deg? April i fjor? :D
Burde skjønt at det var augustbarn, med tanke på «augustlykke 2020» :D Litt trøtt om dagen!
Det stemmer, min lille er født i april i fjor :Heartred Jeg har også hatt mer ustabile sykluser etter jeg fikk mensen tilbake enn jeg hadde før - men relativt stabilt likevel, med lengde mellom 30 og 34 dager :) Litt variabelt hvor mye jeg ammer også, så det har muligens noe med det å gjøre.
 
Dette var ikke mye til strek o_O vet at normal sine tester ikke blir så sterk i fargen på graviditetstestene da, noen som har erfaring med disse EL testene?

tok nå nettopp etter å ha holdt meg i 3 timer :mad: litt rart siden det begynner å murrer og EL slim har begynt å komme nå :oops:
Vis vedlegget 364118
Jeg er ikke kjent med normal sine tester, men får like elendig strek med babyplan :( EL-slim har kommet her og, og jeg forventer egentlig EL en av de nærmeste dagene. Når skal du ha EL?
 
Back
Topp