Da kan du forandre overskrivften til *ikke bruk* om 5 minJa det blir det beste, virker det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du forandre overskrivften til *ikke bruk* om 5 minJa det blir det beste, virker det som
Burde skjønt at det var augustbarn, med tanke på «augustlykke 2020» Litt trøtt om dagen!Har fått mensen tilbake i januar, og den har vel vært relativt stabil tror jeg, 26-33 dager. Jeg synes det er litt ustabilt i forhold til hva jeg hadde før (28-30 dager). Så usikker på om det spiller inn
Så artig at vi er flere ammere her min er 1 år, født i august i fjor hva med deg? April i fjor?
Jeg er ikke kjent med normal sine tester, men får like elendig strek med babyplan EL-slim har kommet her og, og jeg forventer egentlig EL en av de nærmeste dagene. Når skal du ha EL?Dette var ikke mye til strek vet at normal sine tester ikke blir så sterk i fargen på graviditetstestene da, noen som har erfaring med disse EL testene?
tok nå nettopp etter å ha holdt meg i 3 timer litt rart siden det begynner å murrer og EL slim har begynt å komme nå
Vis vedlegget 364118
Tenker masse på deg❤Det går også ann det er nok det letteste