*Ikke i bruk*

Heihei!

Tross alt så er jeg allerede på IKM uke 35 i en god stund, men da jeg var hos gyn-timen igår og de fant en moden egg på 14 mm (håper på gullegget!:angelic:), og sa at jeg skulle ha eggløsning rundt 26-28.august. Da ble EL liksom flyttet på 3-5 dager senere enn beregnet :p

Da så vipper jeg liksom mellom uke 35/36, med IKM den 3/9 (før gyn-timen) og den 6/9. etter timen.:rolleyes:

Så sett meg gjerne opp gruppa her også, så får jeg følge med begge inntil videre :hilarious: Så jeg holder meg oppdatert :angelic:

Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP24 - B4 - EL 26.08 - IKM 06.09


Kan fortelle litt her nå, at jeg har tatt min første runde med Letrozol og jammen så har den funket! En fin og moden egg som gyn sa, så blir spennende om det blir klaff!:p:Heartred
 
Tusen takk for gode ord. Jeg prøvde å snakke med kjæresten min om dette etter jeg la inn innlegget. Han sa det bare var tull å at jeg måtte skjerpe meg å oppføre meg som en voksen dame, barnløshet bare tull å tøys det er bare barnslig å si sant å skylde på det. Han er barnløs Han også så han så ikke problemet....
Så jeg prøvde å gå statte fra han å si at jeg trenger help fprde jeg har gått med dette inni meg i lang tid så jeg trengte noen å støtte meg på å det er vanlig å snakke om sånt når man ønsker hjelp, men igjen han lo å sa jeg måtte ta meg sammen. Å gjorde det slutt å dro hjem..

Så jeg sprang hjem, snakket med min far å sa jeg trengte hjelp.... han forsto med en gang at her er det snakk om liv for jeg var helt knust, å så ingen utvei annet enn å sette meg forran toget å bli ferdig.

Så jeg ble frivillige tvangsinnlagt pga depresjon rund barnløshet. Ambulansepersonellet sa jeg gjorde riktig i å si I fra til nermeste om at jeg trengte hjelp.
Ingen skal ha det sånn å gå langt med i kjelleren å ikke se noe utvei så i morgen kommer vi nok til å snakke om det å bli mamma uten partner som er mitt sterkeste ønske etter min senabort i 2019 som jeg var 21 uker på vei med ei lita jente som ikke var levedyktig.

Så nå er jeg bare glad for å få den hjelpen jeg trenger for å få livet tilbake å kunne på igjen håp, glede, å ikke minst livsgnist.

Men skal ta det opp med admin om noen andre som tar over gruppen herifra. Så håper jeg dere får se 2 streker på g-testen å at dere får en mai baby ♥️

Sier fra til admin om at Mymelen tar over for meg ♥️
Tusen hjertelig takk igjen for all støtte dere har gitt meg oppigjennom pp'ene ♥️♥️♥️
Hvordan går det med deg i dag? Hørt noe mer om jeg kan ta over for deg? :Heartred
 
Da har jeg kjøpt EL tester, har egentlig ikke satt meg inn i bruk av de. Bør man holde seg lenge før man tester? Starter i dag!:D:D
 
Da har jeg kjøpt EL tester, har egentlig ikke satt meg inn i bruk av de. Bør man holde seg lenge før man tester? Starter i dag!:D:D
Jeg pleier å ta EL-test i 11-12-tiden. Da står jeg opp og er på do rundt kl. 7-8, så da har jeg holdt meg i 4-ish timer (mens jeg drikker vann og kaffe da) :p Lykke til med testinga!
 
Da har jeg kjøpt EL tester, har egentlig ikke satt meg inn i bruk av de. Bør man holde seg lenge før man tester? Starter i dag!:D:D
Er no slit! :scared001:knegg:nå som hverdagen har startet igjen og man ikke rekker å tisse (eller drikke) på jobb så er det enklere.

Bør holde deg minst 3 timer
Bør drikke mins mulig
Testes mellom 10 og 18 (ikke morgenurin)

jeg får høyest utslag på ettermiddag :)

vent til alt det rosa er borte (5-10 min) så kan du bruke Premom for å legge inn testene dine :) hvis det er sånn to streker opplegg. Men les på bruksanvisningen. Noen tror jeg faktisk skal bruke morgenurin
 
EL testene begynner å bli sterkere her, UL i morgen for å sjekke ståa:happy: ..skal /skal ikke be om ovitrelle da tro..? Sannsynligheten er størst for at det slippes av seg selv.
 
Hmm, hva tenker dere? Jeg ‘spottet’/blødde brunt blod fredag, kun det. På UL tirsdag så gyn mens i livmor. Var dett dett? :anyone Hvor lenge før mens kan man ‘spotte’? Eller ligge i livmor før det kommer o_O

blir litt forundret, kan det vært festeblødning? Men da ville det vel ikke vist veske i livmor på UL?

:eek:
 
Dette var ikke mye til strek o_O vet at normal sine tester ikke blir så sterk i fargen på graviditetstestene da, noen som har erfaring med disse EL testene?

tok nå nettopp etter å ha holdt meg i 3 timer :mad: litt rart siden det begynner å murrer og EL slim har begynt å komme nå :oops:
7EAE1FEE-0A4A-4BE4-9112-D29E649E6AF8.jpeg
 
Et lite spm herfra! Etter samleie, ligger dere lenge rolig med sæden inni dere? :hilarious: jeg har ikke gjort det, løper stort sett på do med en gang. Men kom til å lure på om jeg kanskje burde ligge rolig litt først :rolleyes: alt man tenker på....
 
Dette var ikke mye til strek o_O vet at normal sine tester ikke blir så sterk i fargen på graviditetstestene da, noen som har erfaring med disse EL testene?

tok nå nettopp etter å ha holdt meg i 3 timer :mad: litt rart siden det begynner å murrer og EL slim har begynt å komme nå :oops:
Vis vedlegget 364118

Har desverre ingen erfaringer med disse testene. Men mine tester ser helt like ut, forventet el om 4 dager, og fikk 0,07 i premom i går...
 
Tror vi må ta en samtale sammen med admin kan prøve å spørre på nytt nå men med deg i samtalen for har ikke fått noe svar fra henne enda
Evt så lager vi bare en ny gruppe, så legger jeg inn alle der :) så skriver du bare *slettet* som overskrift. Velger vi den løsningen så fikser jeg ny gruppe i kveld så sletter du første innlegg og overskrift i morgen?
 
Et lite spm herfra! Etter samleie, ligger dere lenge rolig med sæden inni dere? :hilarious: jeg har ikke gjort det, løper stort sett på do med en gang. Men kom til å lure på om jeg kanskje burde ligge rolig litt først :rolleyes: alt man tenker på....
Ja, gjør det. Hørt at begge ting er riktig, men bør ligge litt rolig?
 
Back
Topp