Kakaoo
Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Kjære degTusen takk for gode ord. Jeg prøvde å snakke med kjæresten min om dette etter jeg la inn innlegget. Han sa det bare var tull å at jeg måtte skjerpe meg å oppføre meg som en voksen dame, barnløshet bare tull å tøys det er bare barnslig å si sant å skylde på det. Han er barnløs Han også så han så ikke problemet....
Så jeg prøvde å gå statte fra han å si at jeg trenger help fprde jeg har gått med dette inni meg i lang tid så jeg trengte noen å støtte meg på å det er vanlig å snakke om sånt når man ønsker hjelp, men igjen han lo å sa jeg måtte ta meg sammen. Å gjorde det slutt å dro hjem..
Så jeg sprang hjem, snakket med min far å sa jeg trengte hjelp.... han forsto med en gang at her er det snakk om liv for jeg var helt knust, å så ingen utvei annet enn å sette meg forran toget å bli ferdig.
Så jeg ble frivillige tvangsinnlagt pga depresjon rund barnløshet. Ambulansepersonellet sa jeg gjorde riktig i å si I fra til nermeste om at jeg trengte hjelp.
Ingen skal ha det sånn å gå langt med i kjelleren å ikke se noe utvei så i morgen kommer vi nok til å snakke om det å bli mamma uten partner som er mitt sterkeste ønske etter min senabort i 2019 som jeg var 21 uker på vei med ei lita jente som ikke var levedyktig.
Så nå er jeg bare glad for å få den hjelpen jeg trenger for å få livet tilbake å kunne på igjen håp, glede, å ikke minst livsgnist.
Men skal ta det opp med admin om noen andre som tar over gruppen herifra. Så håper jeg dere får se 2 streker på g-testen å at dere får en mai baby
Sier fra til admin om at Mymelen tar over for meg
Tusen hjertelig takk igjen for all støtte dere har gitt meg oppigjennom pp'ene![]()
Du er så tøff og gjorde det helt riktige. Det er godt å høre din pappa skjønte alvoret og hjalp deg søke hjelp. Og kjæresten din, fy f, han var lite verdt, det høres ut som du vil få det mye bedre uten han i bildet. Håper så indelig du får god hjelp og omgir deg med støttende mennesker så kropp og sinn blir klar for den lille du så fortjener. 
satser på at når du er frisk, og di har det bra igjen, så sitter du med to streker og spire i magen.
hva med deg? April i fjor?
Jenta mi er 6 mnd.
men nå som jeg leser nye anbefalinger om å vaksinere gravide, så satser jeg på det går helt fint