Amilie <3
Glad i forumet
Håper jeg også for oss alleDet høres ikke noe kjekt ut håper du får skikkelig utredning og en løsning på plagene. Godt tegn at Letrozol gjør syklusen kortere ihvertfall. Håper spiren sitter snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også for oss alleDet høres ikke noe kjekt ut håper du får skikkelig utredning og en løsning på plagene. Godt tegn at Letrozol gjør syklusen kortere ihvertfall. Håper spiren sitter snart
Velkommen skal du væreDa hoppa man rett hit da... Cornelialill - 30 - PP10 - B2 - EL 29.09 - IKM 12.10
Takk for svar! Da tror jeg faktisk st jeg skal gå til innkjøp av dette selv så bra for både henne og han altsåBetakaroten er viktig for å kunne få eggløsning! Det gule legemet (som produserer progesteron) har den høyeste konsentrasjonen i kroppen av dette næringsstoffet. For lite betakaroten kan føre til forsinket eggløsning. Tilskudd reduserer også forekomsten av eggstokkcyster, og kan bedre sædkvalitet. Kopiert fra frøyaklinikken Håper det kan korte litt ned nå den lange syklusen min. Ingen spm er dumme
Velkommen skal du væreJeg vil også være med på denne gruppa
Juvel92-28-PP2-B1-EL 28.08-IKM 12.09
Ja, Tenker at det ikke skadet å prøveTakk for svar! Da tror jeg faktisk st jeg skal gå til innkjøp av dette selv så bra for både henne og han altså
Er det helt vanlig betakaroten som man kjøper på apotek/helsekost?Ja, Tenker at det ikke skadet å prøve
Oj, ja, takk. Haha. Orker ikke vente så lenge nei.Velkommen skal du være
Håper den sitter denne pp
EL 29.08 - IKM 12.09 ?
Retta det til det værtfall
Velkommen skal du være
Oi ja, lang reise. Har hørt at mange sliter med syklusen etter vaksinen, å hørt at syklusen blir veldig mye kortere med letrozol.Hei! Jeg tror jeg kommer til å høre hjemme i denne gruppa hvis dette blir en normal syklus.
Ble gravid PP9 i juni, men det ble veldig kortvarig. Spottet i 7 uker etterpå. Fikk dose 1 av koronavaksinen i løpet av de 7 ukene med spotting. Startet på letrozol da jeg fikk mensen og trodde jeg startet PP10 i slutten av juli. Om det var vaksinen eller letrozolen som førte til at syklusen i PP 10 ble veldig kort, vet jeg ikke, men resultatet ble uansett at det ikke ble noen prøving den syklusen. Så nå er jeg igang med ny syklus, som da igjen blir PP10. Fikk dose 2 av koronavaksinen for tre dager siden og skal egentlig ha siste dag med mensen i dag, så er veldig spent på hvordan denne syklusen blir. Tar ikke letrozol denne syklusen.
Hvis dette blir en normal syklus, blir mine opplysninger slik:
Irrgrønn - 37 - PP10 - B1 - EL 25/8 - IKM 8/9
Nei vi satser for fult denne pp jaOj, ja, takk. Haha. Orker ikke vente så lenge nei.
jeg ogsåTakk! Får håpe dette er PP vår
Trodde jeg hadde bare 2 dager med mens så kom det mer på kvelden morgene cd 3 så håper den er ferdig snartCd4 og mensen er over allerede! spent på når el kommer denne mnd, kom på cd19 forrige måned, så rimelig sent med andre ord. Begynner nok ikke å teste etter el før neste uke
jaEr det helt vanlig betakaroten som man kjøper på apotek/helsekost?
Jeg håper også at el kommer litt tidlig, jeg er har planer dagen før og på el dagen, så blir dårlig med akjelegging med andre ordTrodde jeg hadde bare 2 dager med mens så kom det mer på kvelden morgene cd 3 så håper den er ferdig snart
Her håper jeg el kommer litt tidelig så jeg rekker å legge inn aksjer før jeg reiser på alene ferie
Ikke alltid like lett med babylaging når man har planer Å de planene er lagt for lenge siden....Vi får bare XXXX å om at kroppen er litt med oss den mnd Så vi får se 2 streker å e* som klorer seg fast til termin så kan vi se fram til Mai babyJeg håper også at el kommer litt tidlig, jeg er har planer dagen før og på el dagen, så blir dårlig med akjelegging med andre ord