*Ikke i bruk*

Betakaroten er viktig for å kunne få eggløsning! Det gule legemet (som produserer progesteron) har den høyeste konsentrasjonen i kroppen av dette næringsstoffet. For lite betakaroten kan føre til forsinket eggløsning. Tilskudd reduserer også forekomsten av eggstokkcyster, og kan bedre sædkvalitet. Kopiert fra frøyaklinikken:p Håper det kan korte litt ned nå den lange syklusen min. Ingen spm er dumme❤️❤️
Takk for svar! Da tror jeg faktisk st jeg skal gå til innkjøp av dette selv :angelic: så bra for både henne og han altså :rolleyes:
 
Hei! Jeg tror jeg kommer til å høre hjemme i denne gruppa hvis dette blir en normal syklus.

Ble gravid PP9 i juni, men det ble veldig kortvarig. Spottet i 7 uker etterpå. Fikk dose 1 av koronavaksinen i løpet av de 7 ukene med spotting. Startet på letrozol da jeg fikk mensen og trodde jeg startet PP10 i slutten av juli. Om det var vaksinen eller letrozolen som førte til at syklusen i PP 10 ble veldig kort, vet jeg ikke, men resultatet ble uansett at det ikke ble noen prøving den syklusen. Så nå er jeg igang med ny syklus, som da igjen blir PP10. Fikk dose 2 av koronavaksinen for tre dager siden og skal egentlig ha siste dag med mensen i dag, så er veldig spent på hvordan denne syklusen blir. Tar ikke letrozol denne syklusen.

Hvis dette blir en normal syklus, blir mine opplysninger slik:
Irrgrønn - 37 - PP10 - B1 - EL 25/8 - IKM 8/9
 
Hei! Jeg tror jeg kommer til å høre hjemme i denne gruppa hvis dette blir en normal syklus.

Ble gravid PP9 i juni, men det ble veldig kortvarig. Spottet i 7 uker etterpå. Fikk dose 1 av koronavaksinen i løpet av de 7 ukene med spotting. Startet på letrozol da jeg fikk mensen og trodde jeg startet PP10 i slutten av juli. Om det var vaksinen eller letrozolen som førte til at syklusen i PP 10 ble veldig kort, vet jeg ikke, men resultatet ble uansett at det ikke ble noen prøving den syklusen. Så nå er jeg igang med ny syklus, som da igjen blir PP10. Fikk dose 2 av koronavaksinen for tre dager siden og skal egentlig ha siste dag med mensen i dag, så er veldig spent på hvordan denne syklusen blir. Tar ikke letrozol denne syklusen.

Hvis dette blir en normal syklus, blir mine opplysninger slik:
Irrgrønn - 37 - PP10 - B1 - EL 25/8 - IKM 8/9
Oi ja, lang reise. Har hørt at mange sliter med syklusen etter vaksinen, å hørt at syklusen blir veldig mye kortere med letrozol.
For meg er det letrozol som holder syklusen stabil.

Velkommen skal du være :Heartred
 
Cd4 og mensen er over allerede! :happy: spent på når el kommer denne mnd, kom på cd19 forrige måned, så rimelig sent med andre ord. Begynner nok ikke å teste etter el før neste uke :happy:
 
Cd4 og mensen er over allerede! :happy: spent på når el kommer denne mnd, kom på cd19 forrige måned, så rimelig sent med andre ord. Begynner nok ikke å teste etter el før neste uke :happy:
Trodde jeg hadde bare 2 dager med mens så kom det mer på kvelden morgene cd 3 så håper den er ferdig snart:rolleyes:
Her håper jeg el kommer litt tidelig så jeg rekker å legge inn aksjer før jeg reiser på alene ferie :D
 
Trodde jeg hadde bare 2 dager med mens så kom det mer på kvelden morgene cd 3 så håper den er ferdig snart:rolleyes:
Her håper jeg el kommer litt tidelig så jeg rekker å legge inn aksjer før jeg reiser på alene ferie :D
Jeg håper også at el kommer litt tidlig, jeg er har planer dagen før og på el dagen, så blir dårlig med akjelegging med andre ord :hilarious:
 
Jeg håper også at el kommer litt tidlig, jeg er har planer dagen før og på el dagen, så blir dårlig med akjelegging med andre ord :hilarious:
Ikke alltid like lett med babylaging når man har planer :banghead: Å de planene er lagt for lenge siden....Vi får bare XXXX å :smiley-angelic001 om at kroppen er litt med oss den mnd :Heartbigred Så vi får se 2 streker å e* som klorer seg fast til termin så kan vi se fram til Mai baby :Heartbigred
 
Aldri vært med i en slik gruppe før, så da melder jeg meg inn her!

A. - 21 - PP10 - B1 - EL 28.08 - IKM 12. 09
 
Back
Topp