Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du væreAldri vært med i en slik gruppe før, så da melder jeg meg inn her!
A. - 21 - PP10 - B1 - EL 28.08 - IKM 12. 09
Velkommen skal du væreKatta92 - 32 - PP4 - B2 - EL 29/8 - IKM 13/9
Solstråla94 - 27 - PP6 - B2 - EL 27.08 - IKM 10.09
Da starter vi PPen som runder halvt år med prøving.. er spent denne runden som andre selvfølgelig, men spesielt siden jeg har tatt første dose av koronavaksine nå i menadagene. Håper ikke det klusser til syklusen. Samtidig føler jeg at det er litt ekkelt å tenke på hvis det kan få noen problemer med fosteret om jeg blir gravid pga at vaksinen nylig er tatt
Samme for meg. Vaksine dose 2 rundt eggløsnings denne gangen. Vurderer å bytte time med mannen som har i slutten av september, men også å bare gjennomføre så jeg ikke risikerer å gå uten to doser hvis jeg blir gravid. Vanskelig
Kjenner på samme dilemmaet jeg også. Hadde time for andre dose når jeg fikk svak rosa strek på graviditetstest. Avlyste så klart da. Har ny time i slutten av august og da er jeg 3 dager dpo ca. Føler jeg ikke kan utsette vaksineringen lengre (jobber i helsevesenet), men vil ikke la være å forsøke å bli gravid heller
Velkommen skal du væreSolstråla94 - 27 - PP6 - B2 - EL 27.08 - IKM 10.09
Da starter vi PPen som runder halvt år med prøving.. er spent denne runden som andre selvfølgelig, men spesielt siden jeg har tatt første dose av koronavaksine nå i menadagene. Håper ikke det klusser til syklusen. Samtidig føler jeg at det er litt ekkelt å tenke på hvis det kan få noen problemer med fosteret om jeg blir gravid pga at vaksinen nylig er tatt
Kjenner på samme dilemmaet jeg også. Hadde time for andre dose når jeg fikk svak rosa strek på graviditetstest. Avlyste så klart da. Har ny time i slutten av august og da er jeg 3 dager dpo ca. Føler jeg ikke kan utsette vaksineringen lengre (jobber i helsevesenet), men vil ikke la være å forsøke å bli gravid heller
det med den vaksinen er ikke en lett avgjørelse. jeg har fått besked om å vente med å ta den pga jeg er aktiv prøver så får bare høre på legen enn så lengeSamme for meg. Vaksine dose 2 rundt eggløsnings denne gangen. Vurderer å bytte time med mannen som har i slutten av september, men også å bare gjennomføre så jeg ikke risikerer å gå uten to doser hvis jeg blir gravid. Vanskelig
det med den vaksinen er ikke en lett avgjørelse. jeg har fått besked om å vente med å ta den pga jeg er aktiv prøver så får bare høre på legen enn så lenge
Velkommen skal du væreCanario - 38 - PP1 - B3 - ca EL 28.08 - ca IKM 11.09
Første prøveperioden etter å ha fått igjen menstruasjon etter fødsel. Datoene er derfor veldig ca, da jeg egentlig ikke aner hvordan syklusen er nå. Kommer nok en oppdatering eller to etterhvert. Blir spennende å starte denne prosessen igjen
Fikk faktisk melding av helseboka i dag om at timen var flyttet til førstkommende fredag, så da får jeg den trolig 1-2 uker før eggløsning og føler det er ganske uproblematisk. Har uansett litt tro på denne syklusen siden jeg ikke tar noe støttemedisin og fremdeles ammer, men vi prøver uansett.det med den vaksinen er ikke en lett avgjørelse. jeg har fått besked om å vente med å ta den pga jeg er aktiv prøver så får bare høre på legen enn så lenge
Velkommen skal du væreHavfruen90-31-PP2 - B2- EL 28.08 - IKM 12.09
Tok dose 2 i dag, tror dette er siste dag av mens så håper ikke vaksinen påvirker. Det var ikke planlagt med dose 2 i dag, var tilfeldig at jeg fikk den. Men tenkte at det var lurt å ha begge før jeg blir gravid når jeg fikk muligheten. EL havner selvfølgelig på den dagen vi skal feire bursdag for lillemor og vi har overnattingsgjester hele helgen
Velkommen skal du væreHer vil jeg gjerne være med! Prøvde å opprette en slik tråd på kvinneguiden,men der opererte man visstnok med IKM for en hel måned av gangen, og det blir litt voldsomt. Så joiner med glede dere her inne.
Veldig usikker på EL-dato,så setter den sånn midt mellom det to ulike apper anslår.
Visu-36 - PP2 - B2 - EL- 27.08 - IKM - 11.09
Velkommen skal du være
Oi det viste jeg ikke at var. Trodde kvinneguiden var noe helt annet, men sånn feil kan man ta
Du får oppdatert ettervært om du får eggløsning tidligere / senere så vi kan rette på det ettervært.
Tester du etter el med strimler eller digital eller temper du?
Dose 2 påvirket ikke min syklus, ble bare to dager forsinket med el. bare den første som klusset skikkelig til Krysser fingrene for at den ikke tuller til noeHavfruen90-31-PP2 - B2- EL 28.08 - IKM 12.09
Tok dose 2 i dag, tror dette er siste dag av mens så håper ikke vaksinen påvirker. Det var ikke planlagt med dose 2 i dag, var tilfeldig at jeg fikk den. Men tenkte at det var lurt å ha begge før jeg blir gravid når jeg fikk muligheten. EL havner selvfølgelig på den dagen vi skal feire bursdag for lillemor og vi har overnattingsgjester hele helgen