6+5! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende..Gratulerer!9+0,med tvillinger. Stabler ved og nyter den fine formen. Litt kvalm i dag tidlig men ga seg etter en god frokost/lunsj. Nyter de gode tingene i livet nå![]()
Takk, og gratulerer til deg også!Så spennende..Gratulerer!er selv 11+0 med tvillinger
![]()
I dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤
Flere venner spøka med det, og jeg hadde drømt det et par ganger.. Men ble veldig sjokkert! Hadde jo også drømt om døde barn et par uker.. Jeg anbefaler tidlig ultralyd om du har store mistanker. Det er så mye mer man må være forsiktig med om det er tvillinger. Og mye tettere oppfølging av gynekolog og jordmor.Hadde du noen tanker på forhånd om tvillinger? Er selv skråsikker på at det er tvillinger denne gangenMen det er nok bare for at symtpomene mine er så mye sterkere denne gangen enn forrige, og at magen min er blitt så stor allerede
![]()
Er 7+1 og er også kvalm gjennom heile dagen...7+3 og utrolig kvalm konstant.. flere som har det sånn? er ikke sånn at jeg kaster opp enda, men venter igrunn bare på det..bare det å stå å lage middag er ille syns jeg, varme av komfyren og lukter samtidig gjør kvalmen verre. Hva drikker dere utenom vann? klarer ikke å drikke vann fra springen, i helga har jeg drukket farris bris, ganske godt det syns jeg. Liker jo godt sukkerfri saft, men vet ikke hvor bra det er for den i magen i lengden..?
Farris, eplejuice eller 50/50 blanding av de to. Ellers melk eller sjokolademelk7+3 og utrolig kvalm konstant.. flere som har det sånn? er ikke sånn at jeg kaster opp enda, men venter igrunn bare på det..bare det å stå å lage middag er ille syns jeg, varme av komfyren og lukter samtidig gjør kvalmen verre. Hva drikker dere utenom vann? klarer ikke å drikke vann fra springen, i helga har jeg drukket farris bris, ganske godt det syns jeg. Liker jo godt sukkerfri saft, men vet ikke hvor bra det er for den i magen i lengden..?