Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers er det bare livmoren som holder på kanskje?Korsryggen og venstre side blir jeg sliten også! Jeg er andregangs! Hadde det også med første! Hadde ingen store bekkenproblemer, men ganske sliten og tung i ryggen.I dag er jeg 8+5, jeg har fortsatt ingen kvalme, så det tror jeg at jeg slapp glatt unna. Ingen symptomer bortsett fra tretthet, treg mage og hatt en del stikkinger rundt livmor. Jeg ble faktisk så redd en periode over å ikke ha noe symptomer, så jeg klarte å få det til å passe med svangerskap utenfor livmor. Fikk legetime asap og fikk sett at babyen lå på rett sted og at hjertet var i gang. Nå gleder jeg meg veldig til neste uke hvor jeg skal på oppfølging og være litt mer avslappet hos legen
Jeg har dessverre plutselig fått vondt i rumpa/korsrygg på venstre side når jeg går noen ganger, så jeg er stygt redd for at det er noe bekkentull på gangEllers er det bare livmoren som holder på kanskje?
Gleder meg veldig til tidlig UL 11+5 på skikkelig UL sted. Ikke bare hos fastlegen
Egentlig burde noen holde meg unna internett. Skumle greier man kan lese om og få til å passe perfekt med ens egen situasjon. ..sa jeg forresten at jeg er førstegangsfødende ? ;-P
Skjønner meg ikke så mye på denne kroppen herJeg har nesten ikke noe jeg heller. Litt ømme pupper bare som jeg kan merke om jeg snur meg i senga og de kommer i klem. Er 6+4. Er visst så mange som 1 av 3 som ikke merker noe som helstI dag er jeg 8+4. Jeg er førstegangs gravid og kjenner ingen symptomer i det hele tatt. Det har jeg ikke gjort siden jeg ble gravid. Er det noen andre som har det slik? Muuuligens jeg kjenner litt stikking i livmorsområdet hvis jeg kjenner ekstra godt etter.
Dette bekymrer meg. Jeg ønsker å se noe form for graviditetssymptomer slik at jeg vet at det er liv der inne. Skal ikke på første svangerskapskontroll før ike 12, altså 28. oktober, og synes det er lenge å vente.
Jeg har nesten ikke noe jeg heller. Litt ømme pupper bare som jeg kan merke om jeg snur meg i senga og de kommer i klem. Er 6+4. Er visst så mange som 1 av 3 som ikke merker noe som helstAlt er nok bra skal du se
![]()