Idag er jeg...

Idag er jeg 7+5. Jeg er såå glad jeg har sluppet unna den værste kvalmen. Er egentlig i veldig fin form, trenger litt ekstra søvn, og er litt små uggen på kvelden, men ellers ingen plager. :)

Idag er jeg 9+0 og det føles utrolig godt! ❤
Tiden går sakte men sikkert fremover og jeg håper så inderlig at lille spire ønsker å bli til en flott liten baby og holder seg fast inne i magen. Graviditeten blir mer og mer ekte for hver dag som går. Har distansert meg litt, men nå som magen faktisk har fått en liten bul så håper jeg virkelig at alt går som det skal ❤
Gleder meg veldig og gruer meg litt til ul den 19.oktober, måtte tiden fly forbi!

I dag er jeg 8+5, jeg har fortsatt ingen kvalme, så det tror jeg at jeg slapp glatt unna. Ingen symptomer bortsett fra tretthet, treg mage og hatt en del stikkinger rundt livmor. Jeg ble faktisk så redd en periode over å ikke ha noe symptomer, så jeg klarte å få det til å passe med svangerskap utenfor livmor. Fikk legetime asap og fikk sett at babyen lå på rett sted og at hjertet var i gang. Nå gleder jeg meg veldig til neste uke hvor jeg skal på oppfølging og være litt mer avslappet hos legen :)

Jeg har dessverre plutselig fått vondt i rumpa/korsrygg på venstre side når jeg går noen ganger, så jeg er stygt redd for at det er noe bekkentull på gang :stop: Ellers er det bare livmoren som holder på kanskje?

Gleder meg veldig til tidlig UL 11+5 på skikkelig UL sted. Ikke bare hos fastlegen :)

Egentlig burde noen holde meg unna internett. Skumle greier man kan lese om og få til å passe perfekt med ens egen situasjon. ..sa jeg forresten at jeg er førstegangsfødende ? ;-P

Endelig 6+0 !!:D :D

I dag er jeg 8+5, jeg har fortsatt ingen kvalme, så det tror jeg at jeg slapp glatt unna. Ingen symptomer bortsett fra tretthet, treg mage og hatt en del stikkinger rundt livmor. Jeg ble faktisk så redd en periode over å ikke ha noe symptomer, så jeg klarte å få det til å passe med svangerskap utenfor livmor. Fikk legetime asap og fikk sett at babyen lå på rett sted og at hjertet var i gang. Nå gleder jeg meg veldig til neste uke hvor jeg skal på oppfølging og være litt mer avslappet hos legen :)

Jeg har dessverre plutselig fått vondt i rumpa/korsrygg på venstre side når jeg går noen ganger, så jeg er stygt redd for at det er noe bekkentull på gang :stop: Ellers er det bare livmoren som holder på kanskje?

Gleder meg veldig til tidlig UL 11+5 på skikkelig UL sted. Ikke bare hos fastlegen :)

Egentlig burde noen holde meg unna internett. Skumle greier man kan lese om og få til å passe perfekt med ens egen situasjon. ..sa jeg forresten at jeg er førstegangsfødende ? ;-P
Korsryggen og venstre side blir jeg sliten også! Jeg er andregangs! Hadde det også med første! Hadde ingen store bekkenproblemer, men ganske sliten og tung i ryggen.
Så gøy å få se et dunkende hjerte, jeg venter utålmodig på ul i uke 12 for å vite om alt er som det skal!

I dag er jeg 8+0 og innbiller meg at jeg har en aldri så liten magebump :happy: Formen suger, har begynt å gråte uten grunn 3 ganger allerede i dag, men jeg gleder meg veldig til at mannen kommer hjem etter 5 uker på havet. Bare noen timer igjen nå ❤️

image.jpeg

8+0 idag :D

Formen er fin, men jeg har veeeldig lysst å sove bort hele dagene. Haha! Men det går jo ikke, så da får man bare tvinge seg i det. Litt småuggen, men ikke noe som skaper trøbbel. :)

Idag er jeg 9+2 og stadig blir jeg mer vant til tanken på å bli tobarnsmor! Formen er delvis ok, er 50% sykemeldt, men føler meg allikevel helt kaputt etter en halv dag. Har flyttet leggetiden min fra kl 21 til kl 20, er jo helt latterlig å legge seg så tidlig, men det er det aller seneste jeg klarer å holde øynene oppe!
Igår feiret vi bursdag for sønnen vår, det var veldig stas. Hadde besøk av tre nabobarn, ikke mange men absolutt nok! Godt mannen tok opprydninga, snork!!
Begynner nå å glede meg til resten av svangerskapet, det er jo siste gang jeg går gravid så man får gjøre det beste ut av det! Tenk så utrolige vi er, damer! Vi bærer frem et nytt liv!! :-D

Ferdig med 3 dager intense kurs. Utrolig sliten både mentalt og fysisk. Sitter på toget på tur hjem nå. Tror jeg er ca 6+3 i dag og kjenner jeg er skikkelig nervøs for ultralyd i morgen. Vi ikke ha reprise på 2012.

I dag er jeg 7+3 (tror jeg) :)
Formen er helt ekstremt varierende. Slapp og trøtt i det ene øyeblikket. Kjempe kvalm og svimmel i neste. Så er jeg sulten og blir nesten stappmett etter to tygg. Så får jeg helt munchies og har nesten spist 4 porsjoner med rømmegrøt (som jo egentlig er dødsmektig):facepalm: Skjønner meg ikke så mye på denne kroppen her:p

I dag er jeg 5+3 og har hatt siste dag på avdelingen min. Før jeg ble gravid fikk jeg tilbud om et vikariat med perm i fast jobb.

Nå sitter jeg i joggebukse, småkvalm og venter på at mine fine søstre skal komme på besøk for å strikke :):)

Skal lære meg det i dag :P

I dag er jeg 9+3. Oppblåst i magen, urven og trøtt. Vi har bestemt oss for kino ikveld (spørs om jeg klarer å holde meg våken :P ), og en fridag fra jobb imorgen. Så blir 3-dagers helg her :D

Idag er jeg 8+2, og formen er tilbake på topp. Ingen kvalme idag. :D Tror jeg blir kvalm om morgenen hvis jeg spiser for stor porsjon med middag kvelden før.. :P

I natt våknet jeg med migrene, heldigvis slipper det taket litt etterhvert... Ganske trøtt og sliten i formen.

I dag er jeg 8+4. Jeg er førstegangs gravid og kjenner ingen symptomer i det hele tatt. Det har jeg ikke gjort siden jeg ble gravid. Er det noen andre som har det slik? Muuuligens jeg kjenner litt stikking i livmorsområdet hvis jeg kjenner ekstra godt etter.
Dette bekymrer meg. Jeg ønsker å se noe form for graviditetssymptomer slik at jeg vet at det er liv der inne. Skal ikke på første svangerskapskontroll før ike 12, altså 28. oktober, og synes det er lenge å vente.

I dag er jeg 8+4. Jeg er førstegangs gravid og kjenner ingen symptomer i det hele tatt. Det har jeg ikke gjort siden jeg ble gravid. Er det noen andre som har det slik? Muuuligens jeg kjenner litt stikking i livmorsområdet hvis jeg kjenner ekstra godt etter.
Dette bekymrer meg. Jeg ønsker å se noe form for graviditetssymptomer slik at jeg vet at det er liv der inne. Skal ikke på første svangerskapskontroll før ike 12, altså 28. oktober, og synes det er lenge å vente.
Jeg har nesten ikke noe jeg heller. Litt ømme pupper bare som jeg kan merke om jeg snur meg i senga og de kommer i klem. Er 6+4. Er visst så mange som 1 av 3 som ikke merker noe som helst:) Alt er nok bra skal du se:)

Jeg har nesten ikke noe jeg heller. Litt ømme pupper bare som jeg kan merke om jeg snur meg i senga og de kommer i klem. Er 6+4. Er visst så mange som 1 av 3 som ikke merker noe som helst:) Alt er nok bra skal du se:)

Tusen takk for beroligende svar :) Jeg var ikke klar over at det var så mange som ikke merker noe som helst, så det ble jeg veldig glad for å høre! :)

Ha ei super helg:)

Back
Topp