Idag er jeg...

Endelig 7 + 0! :D

...9+5 og veldig kvalm. Har en lang dag på jobb og vurderer å fortelle sjefen at jeg er gravid. Har ikke lyst å gjøre noe,mest lyst å ligge på sofaen og slappe av:/

7+6 i dag og veldig kvalm!! Har vært en tur hos legen og blitt sykemeldt 100 % i 2 uker. Så nå blir det sofaen på meg en stund fremover. Kjenner det er både deilig å få slappet av og kjipt å ikke kunne fungere normalt.

Idag er jeg supertrøtt. Klarer nesten ikke stå på beina og min lille 1 åring er syk så jippi jajei. 8+3 idag. Men det går bra iallefall.

8+3, har spydd siden 6+2 så er litt lei :p
Huset ser ut som en unkarsbolig så det blir mye å ta igjen når kvalmen gir seg :p
Føler med deg, bortsett fra at jeg har angst for å kaste opp :( Så da går jeg å er kvalm konstant :p Håper du blir bedre slik at du får ordnet oppi ungkarsboligen ;)

8 + 2 er fremdeles kvalm, vært det siden uke 5/6 men d er noen dager det er veldig galt å andre dager jeg kaster opp om morgningen og bare er trøtt å vil sove resten av dagen. Har litt dårlig samvittighet for mannen i huset som må gjør alt :/

Idag er jeg 10+1, glad for at alt har gått som det skal til nå. Er så spent på ul om to uker!!

Håper alt er som det skal, jeg er så usikker denne gangen. Har lest bloggen jeg skrev til lille i magen sist, og der er jeg jo skråsikker på at alt skal gå bra. Så tidlig som i uke 8, og nå er jeg fortsatt usikker på om det er liv der inne i uke 10.
Kanskje jeg har blitt eldre og fått noe mer livserfaring!
Andre som er mer nervøse nå enn forrige gang?
Hadde egentlig trodd jeg skulle være mer avslappet denne gangen jeg da men :-)

8 + 2 er fremdeles kvalm, vært det siden uke 5/6 men d er noen dager det er veldig galt å andre dager jeg kaster opp om morgningen og bare er trøtt å vil sove resten av dagen. Har litt dårlig samvittighet for mannen i huset som må gjør alt :/
Nei nei nei... Det trenger du ikke ha! ;-) Tenk på ALT som skjer inne i kroppen din!!

Føler med deg, bortsett fra at jeg har angst for å kaste opp :( Så da går jeg å er kvalm konstant :p Håper du blir bedre slik at du får ordnet oppi ungkarsboligen ;)

Takk ;)

Idag er jeg 10+4 og kroppen er tung og trøtt. Men det er helg og den skal nytes med gutta mine! ❤
Det gleder jeg meg til!

11+0 :D en uke til 12 uker. på mandag er det ultralyd. hurra :D

8+3 i dag :-) Kvalmen har kommet, men jeg klarer å holde den i sjakk ved å spise jevnt.
Eldste bestemte seg for å stå opp kl 6 i dag, så jeg sitter her i koma og prøver å holde meg våken.

I dag er jeg trøtt som fy

Formen min er grei. Litt uvell.

Gleder meg til 1 åringen sover bedre på natta så jeg får mer enn 3-4 timer søvn...

I dag er jeg endelig 7+0... :) 5 uker igjen til første "milepæl", selvom hver dag er en seier for meg:)

I dag er jeg 11+0 og bare en uke igjen til min første milepæl :) var på UL i uke 8+4 og alt var bra da, men tanken på MA vil ikke slippe taket. Dumme tanker:shifty:
Men nå er det helg, formen har vært bra hittil i dag, og jeg har sykt lyst på smågodt :p

Back
Topp