Idag er jeg...

8+6 i dag :) Fortsatt mye kvalm, og reagerer på mye lukter. Men kaster ikke opp, og er mindre kvalm når jeg får være i ro :)

10+1 og god form. Litt småuggen om ettermiddagen og litt ekstra trøtt, men ikke mer enn jeg kan leve godt med. Føler meg heldig som slipper ekstremkvalme døgnet rundt denne gangen.

Idag er jeg 10+0 og formen begynner å bli litt bedre. Jeg føler kvalmen begynner å slippe litt taket. Jeg er blitt flinkere å drikke selv om jeg er litt kvalm og det tror jeg også hjelper litt :) Jeg gleder meg over å ha funnet hjertelyden denne helgen også :D Har doppler så sjekker en gang i uken.

Idag er jeg 11+1 og i bedre form! :-) Blir fortsatt fort sliten og trøtt, men ellers er jeg i ok form.
Gleder meg veldig til å se om alt står bra til i magen på tidlig ul på mandag. :-) Veldig spent. Har ikke hatt noen symptomer på at ikke alt skal være bra, men etter alt man leser her inne så blir man jo bekymret uansett.

I dag er jeg 8+1. Og kvalmen har økt på... Så nå er det sofa, sove og bøtte som gjelder. Jeje... Trøster meg med at det nok går over til slutt:dead:

9+3 og kvalmen er så og si borte. Det strekker og styrer i magen, puppene "sprenger" og jeg er veldig trøtt.

Veldig sulten, sikkert fordi kvalmen har roet seg :)

11+0 i dag og lei av å være trøtt,kvalm og sliten. Det er tungt å jobbe en hel dag,sover hele ettermiddagen,spiser litt og legger meg for kvelden. Jeg er lei og gubben begynner også å bli lei av det. Haha,fint å få klaget litt.
Det positive er at det forhåpentligvis blir bedre snart:)

11+ 5, og formen begynner å komme seg! Kvalmen er stort sett ikke til stede, så lenge jeg ikke spiser for mye.. Men nå har jeg på meg sea bands da, tørr ikke ta de av ;p så bortsett fra at jeg er syykt trøtt så merker jeg ingenting lengre til at jeg er gravid :)

10+0 og kvalmen er der fortsatt.. skal på UL i morgen hos legen og kjenner jeg grugleder meg.. håper så inderlig at det er liv der inne og at alt er bra.. tenker så på alle som har mistet, så forferdelig det må være.. :sorry:

Er jeg ca 9+1 og så sliten :-( jeg er konstant kvalm, ekstrem hodepine på 4. Dagen, infuensa som nekter slippe taker og tung i kroppen. Stakkars barna mine har ikke fått noe oppmerksomhet idag. Jeg har jo null tålmodighet og kjefter for ingenting. Er sånn at jeg tenker det blir godt for dem og reise til pappaen sin en uke imorgen. Så håper jeg formen og humøret stiger betraktelig til de kommer hjem.
Skal på ul imorgen og gruer meg forferdelig.. tenk om fosteret er syk denne gangen også, eller om det ikke er liv der.. uff, er bare sliten idag, så godt få ned tanker til dere ♡

Idag er jeg ifølge jordmor som skiftet termin datoen min, (hadde visst regnet feil jeg) 10+2 og fremdeles så utrolig trøtt og sliten. Kvalmen er verre nå og spesielt ettermiddag/ kveld. Vil bare bli ferdig med de første mndr så jeg kan føle meg bedre. Om 4 uker skal jeg og minstesnuppa reise og det gleder jeg meg til. Godt å noe fremfor og fokusere på.

Idag er jeg 11+5 og I ganske god form. Sovet veldig lite inatt, men klarer meg gjennom dagen likevel. Fått besøkt litt oldeforeldre med fireåringen idag og det er hyggelig. De blir så glade og det varmer hjertet mitt når guttungen kryper opp på fanget deres og koser og klemmer på de. ❤

Jeg gleder meg til ul på mandag, da er jeg 12 uker! Tenk om vi er så heldige at alt er bra der inne!!? Det ville vært fantastisk!!

Nok en milepæl i dag... 8+0 i dag:) av 7 sv.skap er dette det lengste jeg har kommet, utenom sønnen vi fikk i 2010 :)

Ny ul på onsdag og både spent og nervøs :)

I dag er jeg 12+1 og den verste kvalmen er borte, men kaster opp/har brekninger om kveldene. Siden jeg ikke er så kvalm lengre har jeg naturligvis fått en kraftig forkjølelse i stedet :p
Første sv.kontroll er om 8 dager, gleder meg samtidig som jeg er spent og nervøs.

I dag er jeg 10+4 og superfølsom. Tårene strømmer for hver minste ting. Er fortsatt kvalm på kveldene og gleder meg til dette gir seg. Heldigvis tar mannen godt vare på meg ❤️

9+0 !! :D

Back
Topp