Idag er jeg...

Idag er jeg 8+4. Formen begynner å bli litt bedre på dag tid, men blir helt jævlig på kvelden og natten :P

I dag er jeg 6+4, og har fortsatt ingen nevneverdige symptomer. Bekymrer meg mer og mer for at det ikke er liv der, da jeg har hatt tre småblødninger med friskt blod og den siste uka har hatt mye brun utflod (sorry ekle detaljer). Skal på kontroll på fredag, og er veldig spent! Håper det går veien og at jeg bare er hysterisk førstegangsgravid :)

Idag er jeg 6+5 og er i fin form egentlig. Men ettermiddag og kveld er jeg stuptrøtt. Stikker I puppene, varm og kald om hverandre, sulten, tisser ofte og hormonell fra h*****e. Litt uggen av og til men sjelden. Ingen kvalme yet.

I dag er jeg 8+4 uker, og veldig vond og tung i brystet.. Kjennes ut som jeg brygger på en skikkelig forkjølelse.. Var ute og gikk en tur, og jeg ble kjempe andpusta og svimla så jeg måtte ta pause.. Ekkelt.. Ellers så gleder jeg meg over at jeg nærmer meg 12uker, og det blir tid for ul og fortelle det til kommende storesøsken :-)

6+0 i dag. Absolutt ingen symptomer bortsett fra at jeg er konstant trøtt. Egentlig ganske ekkelt, men der var akkurat likt med førstemann også. Har bestilt privat UL om noen uker. Jeg gleder meg!

I dag er jeg 6+6 og livmoren er på størrelse med en appelsin, (ifølge bv gravid) men den kunne like gjerne vært på størrelse med en vannmelon siden magen er så oppblåst!:P ellers er det trøtt dag i dag..

Idag er jeg 8+4 og skal til legen! :-) Kroppen er så sliten etter tre lange dager med kick off og møter på jobb. Trenger virkelig litt kortere dager hvor jeg kan hente meg inn litt mellom jobb og henting i bhg og middagslaging, legging ++.
Jeg gleder meg veldig til ul i uke 12 og håper alt er bra!
Kroppen har vært i ok form denne uken, så lenge jeg passer på å få i meg litt mat hele tiden. Blir spennende å se hvordan formen er når jeg er tilbake på jobb idag! :-)

I dag er jeg 6+6 og livmoren er på størrelse med en appelsin, (ifølge bv gravid) men den kunne like gjerne vært på størrelse med en vannmelon siden magen er så oppblåst!:P ellers er det trøtt dag i dag..
Haha signerer den. Min mage også, veldig ukomfortabelt.

Våknet opp idag og er bare superkvalm. Skulle holdt munnen igjen igår da jeg sa at jeg var i fin form og ikke kvalm. For idag er det totalt motsatt. Trøtt og ufattelig kvalm. Æsj......

Idag er jeg 5+3 og skal på ul :D Blir spennende å se om de kan se noe anlegg.

Haha signerer den. Min mage også, veldig ukomfortabelt.

Våknet opp idag og er bare superkvalm. Skulle holdt munnen igjen igår da jeg sa at jeg var i fin form og ikke kvalm. For idag er det totalt motsatt. Trøtt og ufattelig kvalm. Æsj......
Ikke sant? Vi har ikke fortalt det til familien enda,og jeg og svigermor var på shopping igår å da måtte jeg jo ha på meg høytlivsbukse,heldigvis var den litt slakk,så det stramma jo ikke for mye,men var snar med å hoppe i godbuksa da jeg kom hjem og bare la magen velte ut!

Ah,samme til meg i dag også!ligger faktisk enda..men er jo super sulten,blir ikke klok på dette:P

I dag er jeg glad for at det "bare" er 39 dager til 12 uker. Kom igjen lille spire :Heartred

Og for at jeg har med hjemmelagd tomatsuppe til lunsj. Luktet litt kvalmende i dag tidlig, men håper den er bedre varm, hvis ikke har jeg et problem :oops:

Idag er jeg 8+5 og har vært i ok form. Ble 50% sykemeldt igår og kjenner at det er utrolig godt for kroppen! Har nok å drive med en 4-åring i hus.. Så utslitt det blir jeg uansett! :-O
Nå har jeg falt sammen på sofaen og skal straks i seng! Har lagt meg rundt kl 21 den siste uka og det har jeg trengt!
Jeg er svært svimmel på dagen og det er derfor jeg er sykemeldt. God helg til alle der ute! :-*

6+3 og kvalmere enn i går, kvalm fra morra til kveld. Alt smaker litt spesielt, men finner som oftest noe som kan spises.

ønsker meg en sykemelding

Men skal bite tenna sammen. Jeg tar en uke om gangen, trodde ikke det skulle gå denne uka men jeg kom i mål!

9+0 og det virker som kvalem skal avta. Hurra!!

Back
Topp