Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må legge ut bilde <3I dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤
Så morroI dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤
Gratulerer!I dag er jeg sjokka! Har vært på ultralyd og så to bankende hjerter!! Er 8+4 som jeg selv trodde! Det her er helt vilt!! ❤ ❤
Haha signerer den. Min mage også, veldig ukomfortabelt.I dag er jeg 6+6 og livmoren er på størrelse med en appelsin, (ifølge bv gravid) men den kunne like gjerne vært på størrelse med en vannmelon siden magen er så oppblåst!ellers er det trøtt dag i dag..
Ikke sant? Vi har ikke fortalt det til familien enda,og jeg og svigermor var på shopping igår å da måtte jeg jo ha på meg høytlivsbukse,heldigvis var den litt slakk,så det stramma jo ikke for mye,men var snar med å hoppe i godbuksa da jeg kom hjem og bare la magen velte ut!Haha signerer den. Min mage også, veldig ukomfortabelt.
Våknet opp idag og er bare superkvalm. Skulle holdt munnen igjen igår da jeg sa at jeg var i fin form og ikke kvalm. For idag er det totalt motsatt. Trøtt og ufattelig kvalm. Æsj......